AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #1 Del Skrevet 16. januar 2016 Dette er helt tullete, jeg er 30 år, har mann og barn, og full jobb. Jeg er normalt sosialt intelligent, og har god kjemi med de fleste. Virker helt normal og oppegående. Men dette med å dra ut på byen er altså et problem for meg. Jeg har ikke gjort det så mye, og jeg kjenner rett og slett ikke de sosiale kodene, eller hva man gjør. For det første kan jeg virkelig ikke danse, så det må jeg unngå for enhver pris. For det andre aner jeg ikke hva man kjøper å drikke. Jeg syns det meste smaker vondt, men liker å bli beruset, så klarer å svelge det ned. Men er altså redd for å bestille noe dust. Jeglurer også på hvor man står/sitter? Og hva man gjør for å bestille drikke? Jeg har ikke noen solid vennegjeng, men noen enkeltstående venninner. Den ene vil ha meg med til byen i dag, og jeg vet at hun heller ikke har gjort det så mye. Tidligere har vi innimellom vandret rundt i evigheter fordi vi ikke aner hvor vi skal gå inn. Hjelp?! Anonymkode: 30475...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #2 Del Skrevet 16. januar 2016 Jeg liker å gå på puber, istede for typiske dansesteder. Da er det bare å sette seg ned der det er ledig, og kose seg. Du kjøper det du ønsker å drikke, jeg pleier å kjøpe meg en øl eller et glass vin for eksempel. Ingenting er dust, da hadde de ikke solgt det. Dersom du liker drinker, kan du bare spør bartenderen om han/hun kan lage noe søtt/surt/den smaken du ønsker. Kan kanskje være lurt å google litt forskjellige steder du vet om, og bestemme seg på forhånd hvor dere skal dra så slipper dere å vandre rundt. Ha det gøy! Anonymkode: 7400c...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #3 Del Skrevet 16. januar 2016 Jeg skjønner faktisk kvalene dine til en viss grad. Du har fått gode tips av AB over her. Hvor bor du? Anonymkode: fe540...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #4 Del Skrevet 17. januar 2016 TS her Vi dro i går, og alt gikk veldig bra Føler meg litt tryggere til neste gang Jeg drakk hvitvin, det var ikke så fullt, og vi møtte folk som vi snakket med. Superfornøyd! Bor i Akershus, dro til Lillestrøm. Anonymkode: 30475...cd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå