Gå til innhold

Hva brukes Helosan til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften. Nå som tatoveringen er grodd og jeg ikke bruker Helosanen mer, hva kan den elles brukes til?

Anonymkode: b58f1...45b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håndkrem, den er så god :rodmer: generelt god, bare ikke i ansiktet. 

• Liker 1
Skrevet

Hva mer kan helosan brukes til? Så fet krem liker jeg ikke å smøre meg med på hendene.

ts

Skrevet

Syns den er fin hvis jeg er solbrent.. Men om du ikke vil smøre den på deg selv så aner jeg ikke hva du kan gjøre med den. Gi den vekk, kaste den, se på den... 

Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle jeg ikke kunne bruke den på meg selv???? Bare fordi at jeg sier jeg ikke liker å bruke så fet krem som håndkrem, så skal jeg liksom ikke kunne bruke den på meg selv? Jeg har ALDRI sagt at jeg ikke kan bruke den på meg selv.

jeg vil vite alle mulige bruksområder til helosan.

kan jeg bruke den på sår? brannsår/brannmerker? Kan jeg bruke den på skorper av sår? Det er det jeg kommer på selv å spørre om, men hvis svaret er ja, kan den brukes til enda mer?

Jeg har aldri brukt helosan så jeg vet ikke hva den brukes til, utenom tatovering. Man skal ikke overdrive bruk av helosan på tatovering, så rekner med at helosan skal man da generelt være litt forsiktig med, eller?

ts

Skrevet

Vet mange bruker å smøre på litt på tatoveringen i ny og ned selv om den har grodd. Dette for at den ikke skal bli så tørr, og bli rar. men holde seg godt lengre. da mener jeg ikke hver dag. men kanskje en gang i måneden. eller etter behov. 

Anonymkode: 354ea...4b3

Gjest bruker83924
Skrevet

Hvis du ikke har hest selv, gi den til en venn med hest. Hesteeiere er storforbrukere av helosan:fnise:

Skrevet

Ja, smører tatovering a.o.t nå etter den er grodd også. Men jeg fikk beskjed om at da kan jeg smøre med hva som helst, men ikke overdrive, for da kan det komme kviser.

Finnes det virkelig ikke noe annet å bruke helosan til enn til tatovering, som håndkrem, når man er solbrent? Jeg nekter å tro at den ikke kan brukes til mer. Det står jo følgende på den:

Helosan er den klassiske hudsalve med blødgørende/mykgørende og fuktighedsgivende egenskaber. Den genfugter hurtigt tør og revnet hud og bevarer huden blød/myk og smidig. Helosan er mild og kan anvendes på følsom hud. Fri for farvestoffer, parfume og parabener.

Men det står jo ikke noe konkret hva den brukes til. Det må da finnes flere bruksområder enn som håndkrem, på tatovering og på solbrenthet? Noe annet nekter jeg og tro.

ts

Skrevet

Det er en fuktighetskrem. Bruk den slik du ville brukt annen fuktighetskrem. Er det nødvendig å være så veldig frekk når du svarer dem som har svart deg? 

• Liker 7
Skrevet

Jeg skulle gjerne svart hva du kan bruke den til Ts, men du virker jo som en komplett idiot, så da gidder jeg ikke:tongue:

• Liker 7
Skrevet

Jeg mener ikke å være frekk, så om noen tolker meg til å være frekk, beklager jeg dette.

Men hvorfor kan ingen si hva den konkret brukes til?

Feks spurde jeg om følgende: 

kan jeg bruke den på sår? brannsår/brannmerker? Kan jeg bruke den på skorper av sår? Det er det jeg kommer på selv å spørre om, men hvis svaret er ja, kan den brukes til enda mer?

ts

Gjest bruker83924
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener ikke å være frekk, så om noen tolker meg til å være frekk, beklager jeg dette.

Men hvorfor kan ingen si hva den konkret brukes til?

Feks spurde jeg om følgende: 

ts

Det er en fuktighetskrem. Bruk den på tørrheter og dyr + alt det du nevner.

Skrevet

Oppfatter deg også som frekk så "gikk heller videre" 😝

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Version 2.0 skrev:

Jeg skulle gjerne svart hva du kan bruke den til Ts, men du virker jo som en komplett idiot, så da gidder jeg ikke:tongue:

Så jeg er en komplett idiot bare fordi at jeg lurer på hva helosan brukes til? Jeg har aldri hatt helosan i hus før, jeg vet ikke hva helosan sine bruksområder er.

Siden du vet, hva er det som er så farlig med å fortelle??

ts

Skrevet

Det er en fuktighetskrem... Klarer du VIRKELIG ikke å skjønne hva man kan bruke den til????

Anonymkode: b6d07...450

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg er en komplett idiot bare fordi at jeg lurer på hva helosan brukes til? Jeg har aldri hatt helosan i hus før, jeg vet ikke hva helosan sine bruksområder er.

Siden du vet, hva er det som er så farlig med å fortelle??

ts

Tviler på at det er spørsmålet ditt vedkommende reagerer på. Det er nok mer svaremåten din. En haug av spørsmålstegn, bruk av capslock og formuleringene dine.

Anonymkode: 3b6a8...b3e

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker den der jeg er tørr i huden.

Anonymkode: 5e09e...ce7

• Liker 2
Skrevet

Bruk den på tørre, sprukne lepper. Ja, den kan brukes til småsår, men ville unngått skorper (bløtgjøring av skorpe vil gjøre at den kan løsne...). Brukes på tørr hud, steder hvor hud sprekker lett (f.eks mellom fingrene). Kan brukes på brannmerker.

Skrevet

hvis det er så utrolig vanskelig så kast hele dritten i søpla?! den koster 100 kroner. spar den til neste tatovering eller skaff deg en hest med mugg. 

• Liker 1
Skrevet

" Helosan er en velkjent allround-salve som gjør tørr, sensitiv og irritert hud myk og smidig. Kan for eksempel brukes på utsatte hudpartier som albuer, knær, hender, føtter, såre brystvorter etter amming og i bleieregionen på små barn. "

Anonymkode: bd056...51b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...