Gå til innhold

Den brune tråden - post et bilde av ditt rumpehull.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Tenkte det kunne vært interessant med en slik type tråd. Siden det eksisterer tråder for henholdsvis penis, vagina og bryster her. Dette er også noe jeg stadig ser diskuteres på kvinneguiden - farge på rumpehull, og hårmengde. Så det kunne vært interessant å se hvor mye dette faktisk varierer fra person til person - både med tanke på farge, og hårmengde.

Jeg håper også denne tråden blir stående, ser ingen grunn til at den skal fjernes da rumpehullet er jo bare en kroppsdel, på lik linje med penis, vagina og bryster. Men jeg håper vi kan enes om regler i tråd med de andre nevnte trådene - at det skal være ikke-seksualiserte bilder, og at en bør prøve holde seg til sømmelige kommentarer.

Anonymkode: 44237...c2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var helt unødvendig. For det første skal du poste bilde av ditt eget rumpehull, for det andre skal det være ikke-seksualiserte bilder.

Håper en moderator kan fjerne dette innlegget.

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var helt unødvendig. For det første skal du poste bilde av ditt eget rumpehull, for det andre skal det være ikke-seksualiserte bilder.

Håper en moderator kan fjerne dette innlegget.

Synes du det var noe seksualisert ved det bildet? Da har vi isåfall veldig forskjellig seksualitet... :fnise:

Anonymkode: c104d...a25

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du det var noe seksualisert ved det bildet? Da har vi isåfall veldig forskjellig seksualitet... :fnise:

Forsåvidt godt poeng.

Men jeg er fortsatt ganske overbevist om at det ikke er ditt eget rumpehull.

• Liker 1
Skrevet

Herregud da. Enda en bildetråd, og den er overflødig. Hva med å poste et bilde av dritten din så vi kan gjette hva du har spist?

• Liker 10
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forsåvidt godt poeng.

Men jeg er fortsatt ganske overbevist om at det ikke er ditt eget rumpehull.

Jeg kan ikke se at jeg hverken har behov for eller mulighet til å overbevise deg om dette. Du ba om bilde og det fikk du. Det får holde.

Skrevet
5 minutter siden, DeLorean skrev:

Herregud da. Enda en bildetråd, og den er overflødig. Hva med å poste et bilde av dritten din så vi kan gjette hva du har spist?

Foreslår at du leser det første innlegget i underforumet seksualitet. Det som har tittelen "Vis hensyn". Syntes det er helt unødvendig av deg å komme med en kommentar som dette - spesielt når jeg har kommet med en god begrunnelse for hvorfor jeg ønsker en slik tråd.

Trådforslaget ditt får du eventuelt poste under kostholds-delen i forumet. Det er ikke noe tema jeg er interessert i.

• Liker 4
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Tenkte det kunne vært interessant med en slik type tråd. Siden det eksisterer tråder for henholdsvis penis, vagina og bryster her. Dette er også noe jeg stadig ser diskuteres på kvinneguiden - farge på rumpehull, og hårmengde. Så det kunne vært interessant å se hvor mye dette faktisk varierer fra person til person - både med tanke på farge, og hårmengde.

Jeg håper også denne tråden blir stående, ser ingen grunn til at den skal fjernes da rumpehullet er jo bare en kroppsdel, på lik linje med penis, vagina og bryster. Men jeg håper vi kan enes om regler i tråd med de andre nevnte trådene - at det skal være ikke-seksualiserte bilder, og at en bør prøve holde seg til sømmelige kommentarer.

Hva med å heller poste bilde av ditt eget rumpehull først da, i stedet for å klage på useriøse poster når ikke engang trådstarter selv vil bidra med noe? Så følger kanskje noen andre etter.

Anonymkode: 9c405...57c

• 7 måneder senere...
Skrevet

Denne tråden tok tydeligvis ikke noe særlig av? :tongue:

Anonymkode: 36c51...858

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden tok tydeligvis ikke noe særlig av? :tongue:

Anonymkode: 36c51...858

Slike hjernedøde tråder er det best å tie ihjel.

Anonymkode: cf978...e53

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

For en idiotisk tråd. Herregud! 

Skrevet

Tråden er ryddet for rommets retningslinjer

ninuska_, adm

Skrevet

Legg ut noen bilder da :) 

Anonymkode: 1aa8f...c82

Skrevet

Noen som tenner på rumpehull her da? Hva med fitte og rompe på en gang?

Anonymkode: 38660...477

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Legg ut noen bilder da :) 

Anonymkode: 1aa8f...c82

Legg du ut bilde :) 

Anonymkode: d814f...c55

• 3 uker senere...
Skrevet

bump

Anonymkode: 441f0...d00

Skrevet

Tråden er ryddet.
Bilder må linkes til, ikke legges direkte i innlegg.
/lillesky (mod)

Skrevet

Hvem i helvete poster bilder av rumpehullet sitt? Er KG blitt helt barnehage eller?

Anonymkode: 4c04f...b1c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...