Gå til innhold

Hva tenker dere om å bli invitert til et bryllup i mars?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaringer med bryllup i mars? Altså mens det er snø ute?

Anonymkode: b74c0...8d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vinterbryllup er kjempefint. Og jeg vil mye heller bli invitert i bryllup i mars fremfor midt i sommerferietida.

Anonymkode: 7fb5d...2b9

• Liker 8
Skrevet

Er det noe å tenke på? Ta på finkjolen og feire med paret!

• Liker 8
Skrevet

Rart spørsmål!

Anonymkode: bb586...6df

• Liker 6
Skrevet

Vi giftet oss i oktober. Hva lurer du på egentlig? Det er fint å få ivitasjon ca 2 mnd i forveien.

• Liker 3
Skrevet

Jeg var litt kjapt ute. Jeg var i et bryllup i mars en gang. For gjestene spilte det ingen forskjell egentlig, vi var inne i et fantastisk lokale. Eneste var for bruden som frøys litt under brudebildene ute og ikke fikk vist den fine kjolen skikkelig, fordi hun gikk med bolero over kjolen nesten hele tiden. 

Jeg er nysgjerrig. Du må jo tydeligvis ha noen tanker om det siden du lager en tråd om det?

Gjest cheshirecat
Skrevet

For en frekkhet av dette paret å innbille seg at de kan bestemme brullypsdato som det passer dem selv! Og i MARS tilogmed! Nei-nei-nei.. Dagens unge.. Eier ingen etikette eller skamvett mer! 

Skrevet

Har vært i bryllup i desember. Kaldt ja, men man trenger ikke oppholde seg utendørs hele kvelden.

Skrevet

Jeg skal gifte meg 19 mars i år :) Tror det blir veldig greit. 

Anonymkode: 2ec1d...b4f

Gjest incognita
Skrevet

Synes mars høres ut som den mest optimale tiden på året å gifte seg. :nigo: 

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart spørsmål!

Anonymkode: bb586...6df

Det er jeg (TS) som skal invitere. Lurer på hva folk tenker om bryllup i mars fremfor sommer.

Skrevet
47 minutter siden, Anim92 skrev:

Jeg var litt kjapt ute. Jeg var i et bryllup i mars en gang. For gjestene spilte det ingen forskjell egentlig, vi var inne i et fantastisk lokale. Eneste var for bruden som frøys litt under brudebildene ute og ikke fikk vist den fine kjolen skikkelig, fordi hun gikk med bolero over kjolen nesten hele tiden. 

Jeg er nysgjerrig. Du må jo tydeligvis ha noen tanker om det siden du lager en tråd om det?

Jeg skal invitere, ikke bli invitert.

TS

Skrevet

Er det noe å tenke noe om da?

Skrevet

Mars er fint :) På sommeren er man ofte ikke hjemme eller har større problemer med å få fri pga at alle andre på jobben har ferie. Jeg hadde ikke reagert på det i det hele tatt. Eneste forskjellen hadde vel sånn sett vært at jeg hadde hatt med meg en tykk jakke istede for en bolero til å stå ute med 😂

Skrevet

Heller mars enn juli/august.

Skrevet

Det går helt greit så lenge det ikke er ute-bryllup. :P

Har vært i bryllup i mars for noen år siden, og skal til enda et bryllup i mars i år.

Anonymkode: 8af70...5d0

Skrevet

Da blir det marsbryllup for vår del :) Vi har booket dato allerede. Tråden kan dermed stenges. Takk til alle !

TS

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg giftet meg i mars for noen år siden. Prøvde på vinterbryllup, men fikk strålende vårvær, som var helt ok.

Fordeler:

Alt var billigere utenfor sesong. Sparte masse penger.
Alle kunne komme.

Ulemper: 
Det var sølete! Det var derfor noen rundt meg hele tiden for å holde kjolen mens vi tok bilder. Det var litt stress.
Jeg ble kald, og fikk hastverk med å få unnagjort bildene. Skulle ønske jeg nøt det mer.
Det ble ikke vinterbryllup

Skrevet

Bryllup finner jo sted hele året, så mars er ikke noe mer merkverdig enn andre tider på året. Så bryllup i mars? Good to go.

Skrevet

Heller mars enn juli/august!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...