Forest Skrevet 16. januar 2016 #1 Del Skrevet 16. januar 2016 Vi har så vidt påbegynt det nye året, men hva har vært deres største tabber hittil? Min var at jeg klarte å glemme 50-årsdagen til moren min i går... Har utrolig dårlig samvittighet, men kan på en måte ikke gjøre annet enn å le litt av det. Spesielt etter at jeg kom på at sist gang jeg glemte bursdagen hennes var når hun fylte 40... Huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #2 Del Skrevet 16. januar 2016 2 minutter siden, Forest skrev: Vi har så vidt påbegynt det nye året, men hva har vært deres største tabber hittil? Min var at jeg klarte å glemme 50-årsdagen til moren min i går... Har utrolig dårlig samvittighet, men kan på en måte ikke gjøre annet enn å le litt av det. Spesielt etter at jeg kom på at sist gang jeg glemte bursdagen hennes var når hun fylte 40... Huff Jeg synes du bør gjøre opp for det, ved å invitere henne på en middag eller en utflukt. Anonymkode: 948fb...a0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forest Skrevet 16. januar 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 16. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du bør gjøre opp for det, ved å invitere henne på en middag eller en utflukt. Anonymkode: 948fb...a0d Ja, jeg skal gjøre opp for det. Hun er på utenlandsreise i et par uker, men når hun kommer hjem tenkte jeg å dra på besøk til henne slik at vi kan gjøre noe hyggelig sammen. Vi bor et godt stykke unna hverandre og får av den grunn ikke besøkt hverandre så ofte, så det blir hun nok glad for Jeg har helt utrolig dårlig samvittighet. Tror hun er både skuffet og lei seg, selvom hun ikke gir spesielt uttrykk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå