Gå til innhold

9 mnd gammel baby med på trening med mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å ta småen med på trening siden jeg har ikke barnevakt. Er det lov? Blir lett trening på apparater og max halv time. På de billigskjedene. 

Anonymkode: ee4fd...14b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss er ikke det greit i det hele tatt. Baby kan forstyrre andre og du vet aldri hva slags støy og styr som kan oppstå på senteret. Men vi har barnepassegen da. 

Anonymkode: 175b2...2f1

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte å ta småen med på trening siden jeg har ikke barnevakt. Er det lov? Blir lett trening på apparater og max halv time. På de billigskjedene. 

Det er 15årsgrense på de fleste sentre, og barn forbudt (med mindre du har barnepass) sjekk ut om de har reglement på nett? 

Anonymkode: ba484...c11

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På de billigskjedene. 

Billigskjede? Er det salg på strøket du skal på?

Anonymkode: 3c67d...71c

• Liker 4
Skrevet

Ok takk til dere som svarte.  TS

Skrevet

Nå må jeg le av meg selv,  glemte anonym knappen! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ikke lov på sats/elixia i allefall! Men hvis du timer det med soving så kan du jo bare parkere den sovende babyen I resepsjonen og ta med babycall, det bruker å gå greit. :)

Skrevet

Hos oss er det ok med sovende baby I vogn på dagtid inne i selve treningslokalet, i resepsjonen på ettermiddagen. De fleste benytter seg av treningssenteret da på dagtid. Aldri blitt plaget om en baby begynner å gråte når det ligger i vogn inne i lokalet, verre med de som har med seg større barn som løper rundt.

Anonymkode: 39bb6...d2c

Skrevet

Hatt med mini mange ganger når han var såpass liten at han bare satt i bilstolen og så på... Ring og spør :)

Skrevet

Ryddet for personangrep og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Skrevet

Det er jo ganske støyete og full ofte..?

Skrevet

Da jeg jobbet på treningssenter fikk folk kun sette barna sine i barnepassen, evt ta dem med ned i garderoben dersom de nektet å være igjen.

Grunnen var ikke bare at det er sjenerende med babyer/barn for andre, men hva gjør du om noen mister en manual, et strikk ryker, eller noen snubler? Det er flere grunner til at det er aldersgrense - sikkerhet er absolutt en av dem.

Anonymkode: 10e12...e04

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...