Gå til innhold

Guttekveld i kollektivet, jeg er jente

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Guttene skal ha guttekveld, og jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg selv. Han ene jeg bor med har spurt om jeg har lyst å være med, og jeg kunne kanskje ha vært med, men kjæresten min (vi begge bor i kollektivet med andre gutter) er litt uklar på om han synes det er greit. Han har sagt at jeg får gjøre som jeg vil, men dro litt ut av han i går at han mener at det er jo en guttekveld da. 

Jeg tenker jeg må respektere kjæresten min for at han sannsynligvis (uten å ha sagt det) ønsker at jeg ikke er med. Men jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg har hatt en lang uke og er kjempesliten og vil bare være her hjemme. Orker derfor ikke dra på besøk til noen andre. Hva ville dere gjort? Se film alene? 

Anonymkode: 4ea6e...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det ville jeg gjort. 
Da ville jeg tatt en egenkveld om du har mulighet til å trekke deg tilbake på rommet. 
Ta med noe digg, brus, vin og kos deg alene med en film :)

På den annen side kan det bli litt bråk, så mulig jeg ville foreslått en rolig venninnekveld med noen andre. 
Vi gjorde det før (da jeg var ung ;)) tok på oss joggebuksa og slappet av hjemme hos en av oss med dyne og digg. 
Overnattet gjerne også...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Bli med. Blir nok endel på deg nå, ja. 😛

For en j.... dust du er. :angry:

Anonymkode: 99f14...cd2

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare lukke døren til soverommet, legge deg i sengen med noe snacks og drikke, ha musikk i ørene og en god bok?

Aldri bodd i kollektiv, men om det skal være en slik kveld så kan de ikke forvente at du skal ut av huset. Er jo ikke alle som har et sted å dra. Om kjæresten din ikke vil ha deg der så kan du ve han om å spandere et hotellrom med spa på deg ;)

Eller var det slik at kjæresten din bor i et annet kollektiv? Da kan du vel dra til han?

Endret av Wenda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kaleidoskop skrev:

Ja, det ville jeg gjort. 
Da ville jeg tatt en egenkveld om du har mulighet til å trekke deg tilbake på rommet. 
Ta med noe digg, brus, vin og kos deg alene med en film :)

På den annen side kan det bli litt bråk, så mulig jeg ville foreslått en rolig venninnekveld med noen andre. 
Vi gjorde det før (da jeg var ung ;)) tok på oss joggebuksa og slappet av hjemme hos en av oss med dyne og digg. 
Overnattet gjerne også...

De skulle ikke holde på lengre enn til ca kl 22. Jeg kan sitte på stuen de ikke skal bruke, og det blir nok ikke så mye bråk (håper jeg). Har spurt noen venninner om de vil komme over, men de er dessverre opptatt i helga.

Jeg synes kanskje også at det er litt ubehagelig for han ene har gitt uttrykk for at han ikke ønsker at jeg skal være med. Det er ikke sånn at jeg har så veldig lyst å klenge meg på heller, men det får meg til å føle meg uvelkommen, og jeg bor jo her jeg og. Det er litt derfor jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg var deg så hadde jeg blitt med. Kjæresten din må da stole såpass på deg at han ikke er redd for at du skal rote med noen av de guttene du bor med, eller venner av dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville stengt meg inne på rommet med litt snacks og noe musikk eller en god bok. :ler: Skjønner det er litt ubehagelig med han ene som ikke vil du skal være med, men bortsett fra det så er det jo definert som en "guttekveld" og slik sett er det forståelig også. 

Derimot er det urimelig å forvente at du skal "rømme heimen" hvis du ikke har noen steder å dra den kvelden. 

Du kan jo også dele opp kvelden og f.eks. gå på kino hvis det  går noen filmer du kunne tenkt deg å se. Om du så kommer hjem før festen er over og går inn på rommet ditt og slapper av med musikk så burde det gå helt fint. Eller som det blir foreslått over her - kan du ikke planlegge noe med kjæresten den kvelden, så får gutta stelle hjemme. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Wenda skrev:

Kan du ikke bare lukke døren til soverommet, legge deg i sengen med noe snacks og drikke, ha musikk i ørene og en god bok?

Aldri bodd i kollektiv, men om det skal være en slik kveld så kan de ikke forvente at du skal ut av huset. Er jo ikke alle som har et sted å dra. Om kjæresten din ikke vil ha deg der så kan du ve han om å spandere et hotellrom med spa på deg ;)

Eller var det slik at kjæresten din bor i et annet kollektiv? Da kan du vel dra til han?

Han bor i samme kollektiv ja. Jeg tror ikke de forventer at jeg skal ut av huset, men føler bare det blir så dumt å liksom skulle ekskludere meg. Det var sånn at når han ene sa at jeg bare måtte bli med så virket det ikke som om at det var så populært, så jeg sa "jo, men de andre vil ikke at jeg skal være med" (foran de andre altså) og så svarte han "neida, bare bli med".  Men jeg vil jo ikke være med når han ene har gitt sterkt uttrykk for at han ikke ønsker at jeg er med og kjæresten min har sagt at jeg må gjøre som jeg vil, men at det i grunn er en guttekveld. 

Det var bare litt dumt at det skulle bli sånn da, for det føles nesten som at det hadde vært best om jeg ikke var her i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han ene ville helst ikke ha deg med. Merkelig... Kanskje det er en SÅNN guttekveld de skal ha? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all viderste verden!

Sett deg med en film, en bok, musikk, hva som helst og respekter at guttene vil ha en kveld for seg, selv om "du bor der du også"!

Jeg ser for meg, når du en gang blir voksen, at du skal ha syforening eller en annen form for sammenkomst med venninnene dine, og i midten sitter samboeren din, for "han bor jo der ha også"...

Lær deg å gjøre ting på egen hånd (ja, helt alene) jo før jo heller, du kan ikke forvente at det alltid er noen rundt deg som kan holde deg med selskap. ;)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en j.... dust du er. :angry:

Ok. ☺

Følger du meg fra tråd til tråd kun for å slenge dritt?

Hvem er en jævla dust da?   ☺

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt.. kjæresten din bor der også? Så han og skal være med på guttekvelden da?

Synes det er litt bak mål at man skal måtte låse seg inn på rommet med smågodt og Netflix imens de andre har det morsomt i stua, bare fordi man er feil kjønn for festen. Men om kjæresten skal der og har lyst på en fest uten dama iblant, så ser jeg litt den også altså. Hadde gått ut selv, om du er sliten og ikke orker besøk eller fest så kan du kanskje ta en tur på kino eller noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Brunhilde skrev:

I all viderste verden!

Sett deg med en film, en bok, musikk, hva som helst og respekter at guttene vil ha en kveld for seg, selv om "du bor der du også"!

Jeg ser for meg, når du en gang blir voksen, at du skal ha syforening eller en annen form for sammenkomst med venninnene dine, og i midten sitter samboeren din, for "han bor jo der ha også"...

Lær deg å gjøre ting på egen hånd (ja, helt alene) jo før jo heller, du kan ikke forvente at det alltid er noen rundt deg som kan holde deg med selskap. ;)

Hadde gjerne blitt med på syforening jeg..... :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke det er rart at de kunne tenke seg at du ikke var med! Det blir en helt annen stemning, hvis det kun er gutter, eller kun er jenter. Man snakker om andre ting, og det er jo helt greit :) Jeg bor sammen med kjæresten min, og hvis en av oss skal ha gjester, og den andre ikke gidder/orker og lage andre planer, så bruker vi tiden til å se en film/serie på soverommet :) Jeg syntes det er deilig med en kveld en gang i mellom hvor jeg er alene :) 

Anonymkode: 1d7d2...cf1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, kjæresten bor i samme kollektiv. Da nytter det ikke å tilbringe kvelden med ham, nei. Da foreslår jeg kino eller "slapp av" kveld på rommet i stedet, hvis det er slik at alle venninner er opptatt med andre ting den kvelden slik at du ikke kan evakuere til en jentekveld. Veldig enig med Brunhilde, selv om du naturligvis bor der du også så synes jeg gutta skal få ha sin guttekveld "i fred". Dere blir ikke dårligere kjærester/venner/samboere av den grunn, kanskje tvert i mot. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis de "bare" skal holde på til kl 22. 
La de få ha kvelden sin. Høres ikke ut som de vil ha noen jenter der, så la dem få sitte med guttepraten sin. 
Bestill deg noe take away. Ikke synes synd på deg selv, for du blir jo litt "dumpa", men kos deg i stede. Det er deilig å bare være alene, kose seg med en film og god mat/digg. 
De kan ikke kaste deg ut, men så lenge du har et annet sted å sitte burde det jo gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes det er rart og ikke OK? Ingen av de som bor samme i kollektivet bør eksluderes på den måten. Om de ville ha guttekveld kunne de heller ha dratt ut til en annen kompis av dem et annet sted, og ikke holdt det hjemme.

Anonymkode: e8571...a09

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hottrio skrev:

Hadde gjerne blitt med på syforening jeg..... :)

Sikkert - men nå var det ikke akkurat det som var poenget, da. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ok. ☺

Følger du meg fra tråd til tråd kun for å slenge dritt?

Hvem er en jævla dust da?   ☺

Nei, det gjør jeg ikke. Men om du har fått negative reaksjoner på ting du skriver i andre tråder også så er det sannsynligvis en god grunn til det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...