Gjest ? Skrevet 11. oktober 2004 #1 Skrevet 11. oktober 2004 hva betyr egentlig dette utsagnet og hvorfor gjør noen slik?
*Lene* Skrevet 11. oktober 2004 #2 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg tolker det slik: Ha noen i reserve / vil ha både i pose og sekk. Hvorfor noen er slik, tja...si det! Noen gjør det vel av egoistiske grunner, mens andre kanskje bare er usikre!
Hillary Skrevet 11. oktober 2004 #3 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg forstår det som at man holder en person småvarm med tilstrekkelig prat osv til mulig senere "bruk". Se for deg at du har flere hester, er ute og rir på den ene og har resten gående på jordet til du skal ut med dem.
Gjest ? Skrevet 11. oktober 2004 #4 Skrevet 11. oktober 2004 ok... kjenner han igjen i dette tror jeg.... :evil: og det er nok ikke andre enn drittsekker som vil oppføre seg slik...??
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2004 #5 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg tenker ikke nødvendigvis at man holder på med flere, når jeg hører det uttrykket. Jeg forstår det slik at man er sånn halvt om halvt involvert, at man har noen man ser sånn nå og da eller bare holder varm med løfter.
Gjest Liljedugg Skrevet 11. oktober 2004 #6 Skrevet 11. oktober 2004 En man har i mangel av noe bedre akkurat da, slik at man slipper være alene til den rette eller noe bedre/mer spennende dukker opp... Veldig ego, hvis man gir løfter og ikke er ærlig (forteller at det dreier seg om vennskap og sex, ikke noe mer).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå