AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #1 Skrevet 16. januar 2016 Har gått på Yasminelle de siste 3,5 årene og har hatt murringer i magen under mens, men ikke noen symptomer i forkant av den. De siste ukene før mens har jeg vært plaget med svært ømme bryster, og dette har ikke vært vanlig for meg i alle de årene jeg har gått på p-piller. Hvor vanlig er det å plutselig få nye symptomer før mens? Overtolker alt og driver med ønsketenkning om at nye symptomer betyr at ejg er gravid.. Men hvor reelt er det? Anonymkode: 006f7...268
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #2 Skrevet 16. januar 2016 Det er vanlig å få andre symptomer uten p-piller enn med. Noen får alltid ømme pupper mellom eggløsning og mens, jeg får det som oftest, men ikke hver gang (gjetter at jeg ikke har ordentlig eggløsning de syklusene puppene ikke blir ømme, men det trenger ikke stemme). Man har ikke eggløsning på p-piller, så de ømme puppene dine kan være et tegn på at du har det nå (noe som er bra, da kan du bli gravid). Men det kan absolutt være et symptom på graviditet også. Krysser fingrene for at det er det denne gangen😊 Anonymkode: 992bb...a1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå