Gå til innhold

Dere menn her på Kg.

Gjest Blomsterert

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterert

Hvordan forhold har dere til mødrene deres?

Hvilke verdier har moren din gitt deg,og hvordan påvirker det deg i ditt syn på kvinner generellt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Blomsterert skrev:

Hvordan forhold har dere til mødrene deres?

Hvilke verdier har moren din gitt deg,og hvordan påvirker det deg i ditt syn på kvinner generellt?

Moren min har lært meg at kvinnenes plass er på kjøkkenet, og at de burde tilbe meg som en gud siden jeg er så flink. 

Anonymkode: d9350...aa6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min er nok det de fleste vil kalle en feminist. Det har gjort at jeg har hatt et sunt forhold til kvinner. 

Nå slo jeg nettopp opp med kjæresten og er tilbake på sjekkemarkedet. Merker nå st jeg er i ferd med å utvikle et usunt forhold til kvinner. Jeg er fult klar over det selv.

Anonymkode: 706ca...983

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Moren min har lært meg at kvinnenes plass er på kjøkkenet, og at de burde tilbe meg som en gud siden jeg er så flink. 

Takk for et seriøst svar. Er vel en grunn til at du svarte sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Moren min er nok det de fleste vil kalle en feminist. Det har gjort at jeg har hatt et sunt forhold til kvinner. 

Nå slo jeg nettopp opp med kjæresten og er tilbake på sjekkemarkedet. Merker nå st jeg er i ferd med å utvikle et usunt forhold til kvinner. Jeg er fult klar over det selv.

Anonymkode: 706ca...983

Hvorfor er du i ferd med å utvikle et usunt forhold til kvinner nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Blomsterert skrev:

Takk for et seriøst svar. Er vel en grunn til at du svarte sånn.

Mamma lærte meg også at hvis man ikke takler svaret man kan få så lar man være å spørre. Hun hadde tydeligvis rett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Mamma lærte meg også at hvis man ikke takler svaret man kan få så lar man være å spørre. Hun hadde tydeligvis rett.

Du har liksom ikke noe å bidra med her. Så hvorfor gidder du? Sånn egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva skal man si. Det er en myte at det er bare mannfolk som kan være kjipe for å si det sånn.

Anonymkode: 24176...c14

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Tja, hva skal man si. Det er en myte at det er bare mannfolk som kan være kjipe for å si det sånn.

Anonymkode: 24176...c14

Hva har dette med HI å gjøre? Du tok det liksom for gitt at jeg spurte fordi jeg mener menn her er kjipe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Blomsterert skrev:

Du har liksom ikke noe å bidra med her. Så hvorfor gidder du? Sånn egentlig?

Fært så nysgjerrig du skulle være da. Holder det ikke med at jeg svarte på spørsmålet du stilte i starten av tråden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Fært så nysgjerrig du skulle være da. Holder det ikke med at jeg svarte på spørsmålet du stilte i starten av tråden? 

Jo,det holdt lenge det. Du fortsatte selv etter respons(ikke flere spørsmål)fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herr Heftig

Jeg liker ikke min mor. Jeg mener hun er et dårlig menneske (sniker i køer, bruker svart arbeidskraft etc.). Dessuten er hun en typsik masekjærring mens jeg er mer en lev og la leve person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
2 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Jeg liker ikke min mor. Jeg mener hun er et dårlig menneske (sniker i køer, bruker svart arbeidskraft etc.). Dessuten er hun en typsik masekjærring mens jeg er mer en lev og la leve person.

Ok. Trist. Takk for seriøst svar. Påvirker det synet ditt på kvinner generellt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Blomsterert skrev:

Jo,det holdt lenge det. Du fortsatte selv etter respons(ikke flere spørsmål)fra meg.

Jeg videreførte nyttig lærdom som var relevant i forhold til måten du taklet svaret mitt på ditt første spørsmål. Du burde takke meg fordi jeg tok meg tiden til det. Som en sann gentleman.

Kvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Blomsterert
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg videreførte nyttig lærdom som var relevant i forhold til måten du taklet svaret mitt på ditt første spørsmål. Du burde takke meg fordi jeg tok meg tiden til det. Som en sann gentleman.

Kvinner...

Du er utrolig slitsom. Flåsete. Ser ingen hensikt i å fortsette å respondere. Jez.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blomsterert skrev:

Du er utrolig slitsom. Flåsete. Ser ingen hensikt i å fortsette å respondere. Jez.

For å gjøre det godt igjen skal jeg svare seriøst denne gangen, Bare troller litt med deg fordi jeg er overtrøtt og kjeder meg :) 

Moren min og jeg har et relativt fint forhold i dag selv om hun ikke behandlet meg bra når jeg var yngre. Er ikke veldig bundet til hva moren min måtte mene om meg. Er også veldig ulik hun. Kan ikke si at moren har gitt meg verdier eller promotert et kvinnesyn ovenfor meg, men jeg vil si at jeg i dag har et sunt forhold til kvinner.  Kvinnesyn er helt meningsløst for meg. Dømmer folk utifra person, ikke kjønn og går ikke rundt og tror at det ene kjønnet skal respekteres mer enn det andre fordi det er ulikheter. Har eller aldri følt for å tråkke på noen jeg har vært i forhold med.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å gjøre det godt igjen skal jeg svare seriøst denne gangen, Bare troller litt med deg fordi jeg er overtrøtt og kjeder meg :) 

Moren min og jeg har et relativt fint forhold i dag selv om hun ikke behandlet meg bra når jeg var yngre. Er ikke veldig bundet til hva moren min måtte mene om meg. Er også veldig ulik hun. Kan ikke si at moren har gitt meg verdier eller promotert et kvinnesyn ovenfor meg, men jeg vil si at jeg i dag har et sunt forhold til kvinner.  Kvinnesyn er helt meningsløst for meg. Dømmer folk utifra person, ikke kjønn og går ikke rundt og tror at det ene kjønnet skal respekteres mer enn det andre fordi det er ulikheter. Har eller aldri følt for å tråkke på noen jeg har vært i forhold med.

Takk! Det er jo forskjell på menn og kvinner. Vi kvinner blir påvirket i så stor grad av våre fedre at vi ofte velger menn som har noenlunde samme personlighetstype. Ikke alle kvinner,men det er ganske typisk. Derfor er jeg interessert i menns påvirkning fra mødre. Ser du virkelig så nøytralt på det,at du ikke skiller på kvinner og menn? Syns jo selvfølgelig at begge kjønn fortjener like mye respekt! Jeg bør sove litt nå,så god natt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke åpenbart at menn her inne er her for å lære om kvinner? Kvinneguiden liksom

Anonymkode: e4a27...277

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...