Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klipper meg nesten aldri lenger. Sist gang jeg var hos frisøren var i mai ifjor. Dette er 8 måneder siden, håret mitt var da skulderkort, nå er det helt ned til navlen. Jeg vil bare ha langt hår, og har rett og slett fått angst for saksen. :haar:

Når var sist du klipte deg? Hvor ofte pleier du å klippe deg?

Anonymkode: 729f3...38d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spart til langt hår, klippet meg selv for noen mnd-er siden. Årevis siden jeg var hos frisør

Har spart massevis av penger på dette!

Korte frisyrer krever jo også hyppigere klipp, og om man går til frisør blir det jo svært dyrt, når man (når man har kort frisyre) anbefales å klippe seg hver 6. uke...

Anonymkode: 50f7a...227

• Liker 1
Skrevet

I august for 3 år siden.

Anonymkode: 1d1cb...0f3

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klipper meg nesten aldri lenger. Sist gang jeg var hos frisøren var i mai ifjor. Dette er 8 måneder siden, håret mitt var da skulderkort, nå er det helt ned til navlen. Jeg vil bare ha langt hår, og har rett og slett fått angst for saksen. :haar:

Når var sist du klipte deg? Hvor ofte pleier du å klippe deg?

Hva? Har håret ditt vokst så mye på så kort tid? Hvordan er det mulig?

• Liker 2
Skrevet

Klipper meg to ganger i året.. sist var i august tror jeg.. Har en super frisør som klipper bare det som er slitt, tupp for tupp. Hun tok 1 cm sist.

Har ikke slitt hår (sikkert pga jeg er nazi på kuring og bruker ikke varmebehandling som føner og glattetang), og har hår ned til korsryggen. 

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva? Har håret ditt vokst så mye på så kort tid? Hvordan er det mulig?

Moren min er frisør, så jeg bruker kun frisørprodukter (både shampoo og balsam).

I tillegg retter jeg det aldri, krøller det heller ikke. Anbefaler veldig å bruke Marrocan Oil i tuppene etter dusj :blomst:

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I august for 3 år siden.

Hvordan har håret ditt holdt seg? Er det blitt slitt? 3 år er lenge!!

• Liker 1
Skrevet

Var i november tror jeg :) 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, skruf skrev:

Klipper meg to ganger i året.. sist var i august tror jeg.. Har en super frisør som klipper bare det som er slitt, tupp for tupp. Hun tok 1 cm sist.

Har ikke slitt hår (sikkert pga jeg er nazi på kuring og bruker ikke varmebehandling som føner og glattetang), og har hår ned til korsryggen. 

Heldig!

• Liker 2
Skrevet

For de som sparer til langt hår så kan jeg anbefale inntak av suplex-b, kjøpes på helsekost. Håret vokser som gress når jeg tar det vitamintilskuddet :) 

Jeg har gått fra bob til over skuldrene til korsrygg på 3 år. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldig!

Jeg gjør veldig lite med håret, tror det er derfor det er så sunt som det er. Unngår strikker med metall på (må sette opp håret på jobb siden det ikke skal henge ned), føner sjeldent og glatter aldri ut krøllene (har skikkelig spiralaktige krøller)

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet

Det er haugevis av år siden. Har langt hår og klipper tuppene selv. 

Skrevet

Sist hos frisør var kanskje et år+ siden. Klipte meg selv i høst - med variert resultat..

• Liker 1
Skrevet

Klippet meg kort, nesten Til ørene i januar 2014. Men har også stusset det hver 3 måned. Har nå ned til rumpa. 

• Liker 1
Skrevet

I januar i fjor. 

• Liker 1
Skrevet

2mnd siden :) 

• Liker 1
Skrevet

Hei dere som også klipper håret selv :)

Hvilken måte gjør dere det på?

Det er ganske nytt for meg å klippe selv og jeg ønsker derfor tips

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har håret ditt holdt seg? Er det blitt slitt? 3 år er lenge!!

Holdt seg veldig bra. Retter det f.eks aldri og bruker strikk uten metall :) fortsatt mykt og glatt og ikke slitt i det hele tatt. 

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Jeg tror sist var i august 2014. Men nå har jeg bestilt time igjen. Fant et par flisete tupper, så da er det på tide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...