Gå til innhold

Når mobberen fra barneskolen har begynt å mobbe igjen.

Gjest Sheerios

Anbefalte innlegg

Høres noe merkelig ut..sendte han denne meldingen ut av ingenting? Ingen diskusjon i forkant?

I tilfelle anmeld trusselen, så får han politiet på døra. 

Anonymkode: 183f2...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omg, be han get a life. Det er én ting når man går på barneskolen, men det må man jo ha vokst av seg når man blir voksen? :klo:

Folk mobber jo fordi de synes det er spennende og fordi de selv føler seg bra når de gir andre inntrykk for at de ikke er bra. Jeg tolker det som at han har et kjedelig liv siden han fortsetter sånn nå som han er voksen og har familie. Han må tro han er bra perfekt siden han kan si slike ting til deg.

Det finnes mange folk som jeg synes jeg er bedre enn, men aldri i verden om jeg forteller folk det! Skjønner ikke hva godt folk får av det. Man gir et stygt bilde av seg selv, og man får andre til å føle seg som dritt.

Bare ikke vær redd for å fortelle han hvor taper han må være som orker å bruke så mye unødvendig energi på deg. Og husk at det er lov til å komme med noen stikk tilbake når han er så dust.

Men vet du hva jeg hadde gjort? Om dette er noe som fortsetter, så hadde jeg lagt ut screenshot av meldingene hans på Instagram eller Facebook UTEN at du sensurerer navnet hans. Det gjør han neppe mer glad i deg, men derfra kan karma hjelpe deg. Tro hvor mange som kommer til å se ned på denne duden? Og det fortjener drittsekken.

Det er kanskje barnslig, men fyfaen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten lyst på en mobber selv BARE for å så imot og ta igjen. Ønsker jeg var som jeg er nå da jeg var 13 og ukul :P Var altfor flink til å ta imot dritt den gang.

Heldigvis er det barn å stå opp for. Får en veldig tilfredsstillende følelse når jeg hjelper småjenter i slike situasjoner. Husker hvor vanskelig det var i den alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...