Gjest Sheerios Skrevet 15. januar 2016 #1 Del Skrevet 15. januar 2016 Var en fra barneskolen som mobbet meg mye, men han byttet skole i ungdomskolen. Vi er begge i 20 åra og nå har han begynt å være ekkel igjen. Han og familien har flyttet i nærheten av her jeg bor og jeg har lite lyst å flytte for jeg liker meg her. Han prøve å gjøre meg helt ødelagt. Fikk en melding en dag om at han skulle knuse meg helt. Jeg aner ikke hva han alltid har hatt i mot meg. Tror det gjelder sjalusi. Det verste er at han har dame som er lik han, og de har barn sammen. Barna er 3, 6 og 8 år. Har hørt at 8 åringen mobber på skolen. Ikke rart når de har drittforeldre. Har lyst å gjøre noe igjen mot den ekle familien. Jeg er lei. Ble sjokkert når de hadde flyttet hit etter nyttår. Tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 15. januar 2016 #2 Del Skrevet 15. januar 2016 Når han sier at han skal knuse deg helt kan jo tolkes som en slags trussel? Jeg ville ringt politiet og hørt, eventuelt anmeldt. Sikkert drastisk, men jeg har nulltoleranse for sånt dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 15. januar 2016 #3 Del Skrevet 15. januar 2016 Politi og barnevern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #4 Del Skrevet 15. januar 2016 4 minutter siden, Sheerios skrev: Var en fra barneskolen som mobbet meg mye, men han byttet skole i ungdomskolen. Vi er begge i 20 åra og nå har han begynt å være ekkel igjen. Han og familien har flyttet i nærheten av her jeg bor og jeg har lite lyst å flytte for jeg liker meg her. Han prøve å gjøre meg helt ødelagt. Fikk en melding en dag om at han skulle knuse meg helt. Jeg aner ikke hva han alltid har hatt i mot meg. Tror det gjelder sjalusi. Det verste er at han har dame som er lik han, og de har barn sammen. Barna er 3, 6 og 8 år. Har hørt at 8 åringen mobber på skolen. Ikke rart når de har drittforeldre. Har lyst å gjøre noe igjen mot den ekle familien. Jeg er lei. Ble sjokkert når de hadde flyttet hit etter nyttår. Tips til hva jeg kan gjøre? Trusler melder du til politiet. Ta vare på sms, mail, hvis du har det. Anonymkode: 76d76...eb5 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 15. januar 2016 #5 Del Skrevet 15. januar 2016 Blokker telefonnummeret hans og blokker på Facebook, hvis han er der. Ellers: Prøv å overse han/dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sheerios Skrevet 15. januar 2016 #6 Del Skrevet 15. januar 2016 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: En anmeldelse hjelper vel ikke når det gjelder mobbing og plaging. Kan godt prøve men.. Hadde jeg bare funnet hans svake punkt. Endret 15. januar 2016 av Sheerios Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #7 Del Skrevet 15. januar 2016 1 minutt siden, Sheerios skrev: Shhh jeg prøver å gjemme meg for en bruker her. H*n trenger ikke kjenne meg igjen. En anmeldelse hjelper vel ikke når det gjelder mobbing og plaging. Kan godt prøve men.. Hadde jeg bare funnet hans svake punkt. Et svakt punkt for mobbere er å bli oversett Anonymkode: 5c7e8...e50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #8 Del Skrevet 15. januar 2016 8 minutter siden, Sheerios skrev: Var en fra barneskolen som mobbet meg mye, men han byttet skole i ungdomskolen. Vi er begge i 20 åra og nå har han begynt å være ekkel igjen. Han og familien har flyttet i nærheten av her jeg bor og jeg har lite lyst å flytte for jeg liker meg her. Han prøve å gjøre meg helt ødelagt. Fikk en melding en dag om at han skulle knuse meg helt. Jeg aner ikke hva han alltid har hatt i mot meg. Tror det gjelder sjalusi. Det verste er at han har dame som er lik han, og de har barn sammen. Barna er 3, 6 og 8 år. Har hørt at 8 åringen mobber på skolen. Ikke rart når de har drittforeldre. Har lyst å gjøre noe igjen mot den ekle familien. Jeg er lei. Ble sjokkert når de hadde flyttet hit etter nyttår. Tips til hva jeg kan gjøre? Hvordan mobber han deg? Tviler at du kommer noen vei med å gå til barnevernet og klage på at faren er en mobber og oppdrar sønnen til å bli det samme. Anonymkode: 10242...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sheerios Skrevet 15. januar 2016 #9 Del Skrevet 15. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Et svakt punkt for mobbere er å bli oversett Anonymkode: 5c7e8...e50 Prøver å overser han, men blir likevel lei meg og husker hvordan jeg hadde det i barneskolen. Har aldri svart han på meldinger. Er hevnlysten, men vet det er en dårlig ide. En syk tanke jeg har er å prøve å få dama til å gå fra han. Vet det er grusomt tenkt, men jeg takler seriøst ikke trynet på den fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 15. januar 2016 #10 Del Skrevet 15. januar 2016 (endret) 21 timer siden, Sheerios skrev: En anmeldelse hjelper vel ikke når det gjelder mobbing og plaging. Kan godt prøve men.. Hadde jeg bare funnet hans svake punkt. Hvis du prøver å finne hans ssvake punkt så synker du på samme nivå som han.. Og en anmeldelse hjelper jo selvfølgelig hvis det er mobbing hver eneste dag samt trusler om at han skal knuse deg.. Endret 16. januar 2016 av 123Sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sheerios Skrevet 15. januar 2016 #11 Del Skrevet 15. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan mobber han deg? Tviler at du kommer noen vei med å gå til barnevernet og klage på at faren er en mobber og oppdrar sønnen til å bli det samme. Anonymkode: 10242...f81 Psykisk mobbing. Stygge og ekle ting han skriver og sier. I barneskolen var det mye fysisk mobbing. Husker en gang jeg måtte spise skitten snø ellers skulle han banke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #12 Del Skrevet 15. januar 2016 Anmeld han for trakassering. Selv om det ikke skjer noe videre så får han vel en melding fra politiet om at det er opprettet sak og han forstår forhåpentligvis alvoret. Kanskje det kan ha en positiv effekt for deg psykologisk sett når du leverer anmeldelse. At du setter en grense og at du står opp for deg selv? Går alltids an å gi barnevernet en bekymringsmelding. Hvis barna fortsetter familietradisjonen med mobbing så er det noe som ikke stemmer i det hjemmet. Anonymkode: d152f...2f4 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #13 Del Skrevet 15. januar 2016 Gå til politiet. eller så hadde jeg svart han tilbake, såpass at han hadde blitt satt ut. Jeg hadde rett og slett vist han at jeg ikke er den samme jeg var på barneskolen, men sterkere og at jeg klarer å forsvare meg. det er hva jeg kommer til å gjøre hvertfall, om jeg møter på mine mobbere, og de er ekle mot meg. Anonymkode: 8f3a8...a40 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #14 Del Skrevet 15. januar 2016 26 minutter siden, Sheerios skrev: Prøver å overser han, men blir likevel lei meg og husker hvordan jeg hadde det i barneskolen. Har aldri svart han på meldinger. Er hevnlysten, men vet det er en dårlig ide. En syk tanke jeg har er å prøve å få dama til å gå fra han. Vet det er grusomt tenkt, men jeg takler seriøst ikke trynet på den fyren. Bra tenkt, da ødelegger du mere for barna hans enn for ham.... Anonymkode: 5decf...ab6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studerende Skrevet 15. januar 2016 #15 Del Skrevet 15. januar 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et svakt punkt for mobbere er å bli oversett Anonymkode: 5c7e8...e50 Det svake punktet for mine mobbere var å få seg en på tygga, men det er dessverre sånn at det er mer akseptert på ungdomsskolen enn det er i voksenlivet. Dersom han tar kontakt igjen skriver du noe sånn som "ærlig talt mann. Du skal liksom være voksen nå, dette er ufattelig barnslig oppførsel av deg." så ignorerer du han og hele familien. I tillegg til dette ville jeg dokumentert alt og levert en anmeldelse for trakassering til politiet. Da sier du også fra om at ungen hans driver med mobbing, så får de vurdere om de vil involvere barnevern. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #16 Del Skrevet 15. januar 2016 Hold hodet hevet, vær skikkelig overhyggelig om du møter dem. Dette tror jeg kan være værste en mobber opplever. At den de mobber ikke bryr seg og går videre med livet. Jeg ville også meldt fra til barnevern im barnet mobber, lik foreldrene. Det kan være at foreldrene mobber barna, slik at barna mobber andre for å føle kontrollen foreldrene har på dem selv. Anonymkode: 75fd5...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderman Skrevet 15. januar 2016 #17 Del Skrevet 15. januar 2016 18 minutter siden, Sheerios skrev: Psykisk mobbing. Stygge og ekle ting han skriver og sier. I barneskolen var det mye fysisk mobbing. Husker en gang jeg måtte spise skitten snø ellers skulle han banke meg. Sett hardt mot hardt eller ignorer han. ( Da snakker vi om å ikke bruke energi på å se på han engang.) Sistnevnte er kanskje det beste for han vil til slutt innse at han kaster bort tida si. Alt han ønsker fra deg er en reaksjon han kan fore egoet sitt med. Tviler på at han har det så greit med seg selv når han har et slikt behov. Noen er sånn... Håper det ordner seg for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 16. januar 2016 #18 Del Skrevet 16. januar 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Frk.K, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #19 Del Skrevet 16. januar 2016 21 timer siden, Sheerios skrev: En anmeldelse hjelper vel ikke når det gjelder mobbing og plaging. Kan godt prøve men.. Hadde jeg bare funnet hans svake punkt. Det gjør det helt klart. Trusler og trakassering er legitime årsaker å anmelde noen for. Jeg tror det er lite du kan gjøre alene for å takle en slik type. Her bør du få hjelp fra andre instanser. Anonymkode: 6433f...c15 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 16. januar 2016 #20 Del Skrevet 16. januar 2016 22 timer siden, Sheerios skrev: Var en fra barneskolen som mobbet meg mye, men han byttet skole i ungdomskolen. Vi er begge i 20 åra og nå har han begynt å være ekkel igjen. Han og familien har flyttet i nærheten av her jeg bor og jeg har lite lyst å flytte for jeg liker meg her. Han prøve å gjøre meg helt ødelagt. Fikk en melding en dag om at han skulle knuse meg helt. Jeg aner ikke hva han alltid har hatt i mot meg. Tror det gjelder sjalusi. Det verste er at han har dame som er lik han, og de har barn sammen. Barna er 3, 6 og 8 år. Har hørt at 8 åringen mobber på skolen. Ikke rart når de har drittforeldre. Har lyst å gjøre noe igjen mot den ekle familien. Jeg er lei. Ble sjokkert når de hadde flyttet hit etter nyttår. Tips til hva jeg kan gjøre? Ignorer ham. Hev hodet og nyt at han ser sånn opp til deg og skulle ønske han var deg. Tro meg, han har det veldig vondt inni seg, det virker nesten som han er besatt av deg? Men det er svært bekymringsverdig at barnet mobber (dog ikke overraskende). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå