Gå til innhold

Dame gidder ikke å svare på melding på face

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund siden så traff jeg på en gammel kvinnelig bekjent som jeg hadde en flørt med for etpar år siden. Den gangen gjorde omstendighetene at det ikke ble oss. Nå er vi imidlertid begge single, og jeg følte umiddelbart at den gamle flørten lå og vaket litt da vi møttes. Etpar dager etter møtet sendte jeg en melding til henne på face og lurte på om vi skulle møtes en dag. Det skrev hun tilbake at hun hadde veldig lyst til. Jeg hadde mye på programmet med jobbreiser etc for øyeblikket, og hun hadde også fullt opp på jobb. Vi ble derfor enige om å ta opp kontakten igjen når ting roet seg. Vel. Time flies, og plutselig haddde det gått 2,5 mnd. før jeg sendte henne en melding igjen, der jeg foreslo å møtes. Det rare er at hun ikke gidder å lese meldingen. Dvs. jeg ser via messenger appen at hun er logget på face. Meldingen står som levert, men ikke som lest. Det har nå gått 3 dager, og hun har ikke giddet å lese meldingen eller å svare. Er dette normal oppførsel? Pleier dere å vente så lenge med å åpne en melding når dere mottar den? Merkelig. Hun kunne jo bare sagt nei in the first place. Evt. latt være å lese/svare på den første meldingen jeg sendte.. hmmmm..... 

Anonymkode: 766a2...b3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt er det nok ikke, men jeg antar at hun ikke vil lese av en eller annen grunn.

opplevd det det med en gammel bekjent, første meldinga leste han neste gadd han ikke lese. (Eventuelt satte den som ulest etterpå) Aner ikke hvorfor.

Men vet du hva? Vi fortjener bedre enn det:D 

• Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For en stund siden så traff jeg på en gammel kvinnelig bekjent som jeg hadde en flørt med for etpar år siden. Den gangen gjorde omstendighetene at det ikke ble oss. Nå er vi imidlertid begge single, og jeg følte umiddelbart at den gamle flørten lå og vaket litt da vi møttes. Etpar dager etter møtet sendte jeg en melding til henne på face og lurte på om vi skulle møtes en dag. Det skrev hun tilbake at hun hadde veldig lyst til. Jeg hadde mye på programmet med jobbreiser etc for øyeblikket, og hun hadde også fullt opp på jobb. Vi ble derfor enige om å ta opp kontakten igjen når ting roet seg. Vel. Time flies, og plutselig haddde det gått 2,5 mnd. før jeg sendte henne en melding igjen, der jeg foreslo å møtes. Det rare er at hun ikke gidder å lese meldingen. Dvs. jeg ser via messenger appen at hun er logget på face. Meldingen står som levert, men ikke som lest. Det har nå gått 3 dager, og hun har ikke giddet å lese meldingen eller å svare. Er dette normal oppførsel? Pleier dere å vente så lenge med å åpne en melding når dere mottar den? Merkelig. Hun kunne jo bare sagt nei in the first place. Evt. latt være å lese/svare på den første meldingen jeg sendte.. hmmmm..... 

Etter to og en halv måned? Hvis du visste du ble opptatt så lenge så ville det vært bedre og spurt når du var ledig igjen. Hun kan jo ha truffet en annen. Eller hun syns du er frekk som spør og forventer at hun må vente i over to måneder. Innse at slaget er tapt :-) og ikke gjør samme tabbe igjen. Spør du om noen vil treffe deg,så setter de ikke ting på vent så lenge. 

Skrevet
3 minutter siden, Blomsterert skrev:

Etter to og en halv måned? Hvis du visste du ble opptatt så lenge så ville det vært bedre og spurt når du var ledig igjen. Hun kan jo ha truffet en annen. Eller hun syns du er frekk som spør og forventer at hun må vente i over to måneder. Innse at slaget er tapt :-) og ikke gjør samme tabbe igjen. Spør du om noen vil treffe deg,så setter de ikke ting på vent så lenge. 

Vel. Som jeg skrev; vi ble enige om å ta kontakten igjen så snart vi hadde litt bedre tid. Det betyr at like gjerne hun kunne gjort det. Er det liksom opplest og vedtatt at det alltid må være mannen som tar ansvar og initiativ for å få til en date? Jeg har ikke vært på dating-markedet på veldig mange år, så vet ikke helt hva som forventes og er gjengs.

TS

• Liker 1
Skrevet

Ikke sikkert hun har lest meldingen.

Hos meg ramler det inn meldinger fra folk hele tiden, og innimellom får jeg faktisk ikke med meg meldinger, fordi de havner litt langt ned på lista over alle som har sendt meg melding.

Anonymkode: 975bb...697

• Liker 2
Skrevet

Enten er hun opptatt og ikke tid til å lage noen avtaler akuratt nå, og dermed gidder ikke forholde seg til deg.
Eller så har hun funnet seg en annen i mellomtida og har null interesse for deg lenger.

Det går an å holde kontakten selvom det ikke passer tidsmessig å date fast under en periode, for å holde varmen mellom dere. Du var dum som ikke ga en lyd fra deg på 2,5 måned. Kan godt være hun har følt seg som sisteprioriteten din da, og tenkt at du har hatt en annen dame i mellomtida selv (selvom du har vært mye opptatt med jobb)

Anonymkode: 07480...6da

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel. Som jeg skrev; vi ble enige om å ta kontakten igjen så snart vi hadde litt bedre tid. Det betyr at like gjerne hun kunne gjort det. Er det liksom opplest og vedtatt at det alltid må være mannen som tar ansvar og initiativ for å få til en date? Jeg har ikke vært på dating-markedet på veldig mange år, så vet ikke helt hva som forventes og er gjengs.

TS

For noen er det viktig at mannen tar initiativ, men aller mest har jeg inntrykk av at man har en forventning om at den som først tok initiativet sørger for å følge det opp dersom den har et ønske om at noe skal skje, i tilfeller som det du beskriver her. Men til problemstillingen din: Siden du har sendt én melding uten å få svar, så ville jeg sendt en til, bare i tilfelle hun ikke er oppmerksom på at hun fikk den forrige. Svarer hun ikke da heller så kan du være helt sikker på at interessen ikke er stor nok, men det virker på fremstillingen din som du ikke har noe å tape ved å prøve en gang til her. 

• Liker 3
Skrevet

1:hun er ikke interessert 

2: hun forventer gjerne at du ville ta kontakt så fort du var ferdig med jobb reisen. Ikke 2. 5 mnd etterpå.ergo ignorerer deg.

3: hun sa hun ville møtes for å ikke såre deg. Å håpte det gle ut i dansen av seg selv...

Anonymkode: 4b5a8...cee

• Liker 5
Gjest Cartman
Skrevet

Hun må være min sjelevenn, da jeg ikke gidder å svare folk på face. Et jævla mas uten like.

Gjest Blomsterert
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Jo,men uansett har det gått lang tid. Siden hun ikke har tatt kontakt,og siden hun heller ikke leser meldingene,så er hun ikke interessert. Dessverre.

Skrevet
8 minutter siden, Blomsterert skrev:

Jo,men uansett har det gått lang tid. Siden hun ikke har tatt kontakt,og siden hun heller ikke leser meldingene,så er hun ikke interessert. Dessverre.

Kanskje du har rett. Hvem vet. Det er ikke sånn at jeg mister nattesøvnen. Synes bare det er rart å ikke svare på face. Jeg tekster  jo med mange på face selv. Åpner jo og svarer på meldinger, uavhengig av om jeg er interessert eller ei... Anser det som normal oppdragelse og god folkeskikk.

TS

• Liker 1
Skrevet

Hun har ikke lest den, eller så er du for sent ute og hun gir derfor en stor F.

Hva med å spørre folk? det er ikke farlig, ta en telefon.

Anonymkode: e6c8e...d51

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det virker arrogant å ikke åpne den. Synes ikke du skal sende flere meldinger; det blir jo å belønne henne for oppførselen.

Anonymkode: a3ee7...b1e

• Liker 1
Skrevet

Har opplevd det samme med en mann. Betyr at de ikke er interessert likevel. Kjipt, men sånn er det. 

Anonymkode: 3e0e1...b8e

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det dukket opp en annen mann i mellomtiden?

Anonymkode: 84620...c2c

• Liker 3
Skrevet

På meg virker det som at hun er blitt fornærmet over at du ikke har sendt henne noe som helst livstegn på såpass lang tid, og at hun dermed vil vise deg at hun ikke stormer til med en gang du gidder å sende henne en melding. Alternativet er at hun i mellomtiden har blitt kjent med en annen, men da burde hun kunne gi deg en beskjed.

Jeg ville ringt henne, men jeg tror mange jenter anser lite kontakt fra din side som mangel på interesse. Lett å tenke at du kanskje har holdt på med andre i mellomtiden, men nå er hun plutselig bra nok...

Anonymkode: 887ac...d49

• Liker 2
Skrevet

Etter 2,5mnd hadde jeg tenkt at det har skjært seg med hun du holdt på med i mellomtiden, hvis jeg var henne. Veldig merkelig å ikke ha tid til å skrive noe til noen på 2,5mnd, og selv om dere ble enige om å ta opp kontakten når det roet seg litt, var det nok ikke den tidshorisonten hun så for seg. Men jeg skjønner heller ikke hvorfor de ikke vil vise at de leser meldingen. Tror de det er bedre enn å la den være lest og ikke svare?

Skrevet

Hvis jeg var henne hadde jeg vel kanskje tenkt at du ikke var så veldig interessert, og at hun bare er en slags reserve. Dvs. en du vil treffe når du ikke har noe bedre gående, men ikke en du rydder plass til i timeplanen.

Her er det jo en viss forskjell mellom menn og kvinner, enten man liker det eller ei. Menn tar kontakt med kvinner bare for sex eller en fling, så du må "lese" mannens interesse ved type og hyppighet av kontakt. Hun kan jo tenke at du har holdt på med en annen og da det ikke funket, gikk du tilbake til henne.

Uansett er det ikke så mye mer å gjøre med det. 

Anonymkode: 5e5d5...329

• Liker 1
Skrevet

Det kan jo også være at det ikke helt passer for henne akkurat nå, så enten har hun ikke lest den eller så venter hun til det passer for henne. 

Vi her kan spekulere i det vide og det brede, men det er kun hun som vet hvorfor hun ikke har lest meldingen din. 

Anonymkode: 4f105...a9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...