Gå til innhold

Friske blomster i huset

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Hvor ofte har du friske blomster i huset? Jeg tenker da på buketter o.l. Kjøper dere selv eller venter dere til partneren eventuelt bringer med seg hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig bruker jeg det alt for lite. Bruker å handle inn hvis jeg skal be folk hjem til helgen eller det er selskap o.l. Partner tar nesten aldri med seg blomster hjem, han ser ikke nytten i det da de dør så fort. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så ofte som jeg skulle ønske! Min kjære kjøper nesten aldri blomster..får oftere buketter av mamma og svigermor enn ham... :ler:

Sjelden jeg kjøper buketter selv..men avogtil kjøper jeg snittblomster i bunter som jeg plasserer i enkelt-vaser rundt omkring! Burde absolutt gjøre det oftere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ha en bukett med friske blomster stående på spisebordet, som regel liljer..

Både jeg og mannen kjøper blomster, det blir vel sånn 50/50 hvem som kjøper vil jeg tro.

Noen ganger handler han på eget initiativ, andre ganger ber jeg han om å kjøpe med seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sommerhalvåret har jeg det ofte, er så glad i å plukke selv. Og det finnes så mye fint i naturen, både av blomster, blader og kvister. Om vinteren blir det ikke så ofte, selv om vintergreiner også kan være nydelig. Kjøper sjelden, og ikke mannen min heller. Jeg gir nok ham blomster oftere enn omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt for sjelden!

Synes det er så koselig med friske blomster, men glemmer alltid å kjøpe det...

Samme her. Prøver å huske og kjøpe inn når jeg skal ha selskap.

Akkurat nå er det et unntak her i heimen. Har en stor bukett med hvite roser på spisebordet (fått av mannen :) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i friske blomster, men kjøper det alt for skjelden! Håper stadig mannen skal bli flinkere til å overaske meg med en bukett :wink: Røde tulipaner til jul, og gule til påske er et must da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Litt sesonavhengig, dvs sjeldnere om vinteren enn ellers. For tiden har jeg hatt friske buketter/blomster hele tiden, og akkurat nå er det liljer som pynter opp i stuen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så ofte, synes det er bortkastet fordi de varer så kort tid. Istedet har vi huset fullt av planter. Vi har tilfeldigvis røde roser i stua nå, sambo kom hjem med det i går. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber med blomster og kjøper ganske ofte med meg noe hjem.

Har også en mann som er flink til å kjøpe blomster!

Han kjøper innimellom,sånn når jeg minst venter det.

Avskårne blomster gjør jo det litt ekstra hyggelig inne da!! Det behøver ikke å koste så mye. En enkel rose eller gerbera og noe grønt "lyser " opp litt i hverdagen. :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...