Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller andre knalle farger? Blått, rødt osv? Hvordan likte du det? Fikk du mye oppmerksomhet?

Tøft gjort :) vis gjerne resultat :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har har hatt mange forskjellige pastellfarger i håret, og liker det veldig godt. Spesielt instamatic-fargene til Wella.

Har ikke fått spesielt mye oppmerksomhet på det, det er jo ikke akkurat uvanlig nå for tiden. Det eneste jeg kommer på var en fremmed middelaldrende dame på et kjøpesenter som synes jeg hadde så flott adventsfarge, da håret tilfeldigvis var lilla i desember. :-)

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, stjernefrukt skrev:

Jeg har har hatt mange forskjellige pastellfarger i håret, og liker det veldig godt. Spesielt instamatic-fargene til Wella.

Har ikke fått spesielt mye oppmerksomhet på det, det er jo ikke akkurat uvanlig nå for tiden. Det eneste jeg kommer på var en fremmed middelaldrende dame på et kjøpesenter som synes jeg hadde så flott adventsfarge, da håret tilfeldigvis var lilla i desember. :-)

Så hyggelig å høre^^ takk for svar :) 

Skrevet

Jeg har hatt pastellilla tidligere, og nå har jeg halve håret med grønnskjær. Jeg fikk ikke noe særlig oppmerksomhet rundt det lilla håret. Jeg syntes det var veldig fint da, og skulle gjerne gått tilbake til lilla. For noen måneder siden farget jeg nederste halvdel av håret mørkegrønt. Altså, jeg tok øverste halvdel opp i en topp og farget resten av håret hele veien. Da fikk jeg mye mer oppmerksomhet, og det var mange venner som kommenterte og spurte. Nå er det  bare litt igjen av det siden jeg har farga hele håret med en mørkere blondefarge, men det grønne skinner gjennom. Det er utrolig fint syns jeg, men det er ikke så tydelig at så mange ser det.

Skrevet

Nei, men har veldig lyst på pastellrosa eller pastelllilla. Synes det er så fint, og kunne tenkt meg sånn som går ut etter en liten stund. Håper du får noens erfaringer :) 

Skrevet
4 minutter siden, marizz skrev:

Nei, men har veldig lyst på pastellrosa eller pastelllilla. Synes det er så fint, og kunne tenkt meg sånn som går ut etter en liten stund. Håper du får noens erfaringer :) 

Jeg har bare erfaring med å farge håret hos frisør, men de instamaticfargene fra wella vaskes hvertfall ut etter hvert. Jeg har helt hvitbleket hår som utgangspunkt da. Så blander frisøren fargen med en som heter Clear som gjør at fargen blir "matt" på en måte, og ikke helt barbielilla/rosa. :-)

Holder fargen ved like med nutricolor 1002 og sølvsjampo. :-)

Skrevet
3 minutter siden, stjernefrukt skrev:

Jeg har bare erfaring med å farge håret hos frisør, men de instamaticfargene fra wella vaskes hvertfall ut etter hvert. Jeg har helt hvitbleket hår som utgangspunkt da. Så blander frisøren fargen med en som heter Clear som gjør at fargen blir "matt" på en måte, og ikke helt barbielilla/rosa. :-)

Holder fargen ved like med nutricolor 1002 og sølvsjampo. :-)

Vet du hvor mye det koster hos frisør? Ikke for å kuppe tråden til trådstarter altså, men kan jo hende det er nyttig for henne og. Jeg kunne egentlig tenkt meg å gjøre det hjemme, da jeg er skoleelev og ikke har jobb for øyeblikket. Jeg vil også ha en litt sånn matt og lys farge, og ikke sånn knallrosa/lilla som trekker veldig mye oppmerkesomhet.

Skrevet
5 minutter siden, marizz skrev:

Vet du hvor mye det koster hos frisør? Ikke for å kuppe tråden til trådstarter altså, men kan jo hende det er nyttig for henne og. Jeg kunne egentlig tenkt meg å gjøre det hjemme, da jeg er skoleelev og ikke har jobb for øyeblikket. Jeg vil også ha en litt sånn matt og lys farge, og ikke sånn knallrosa/lilla som trekker veldig mye oppmerkesomhet.

Kommer vel an på utgangspunktet, og hva man må gjøre i forkant. Hvis man må bleke først blir det jo dyrt, mens hvis man bare skal ha det som skyll over naturlig farge er det kanskje ikke så galt? Husker ikke helt, men det er billigere enn permanent farge siden det vaskes ut. :-) Kanskje noen frisører her som kan svare?

Skrevet
15 minutter siden, stjernefrukt skrev:

Kommer vel an på utgangspunktet, og hva man må gjøre i forkant. Hvis man må bleke først blir det jo dyrt, mens hvis man bare skal ha det som skyll over naturlig farge er det kanskje ikke så galt? Husker ikke helt, men det er billigere enn permanent farge siden det vaskes ut. :-) Kanskje noen frisører her som kan svare?

Jeg har bleket hår fra før :) Forresten, har sett noen har "farget" håret lilla med å bruke lillashampoo. Jeg endte selv opp med noen lilla striper idag etter fudge sin clean clonde((det var et uhell), men nå ble jeg fristet til å ha den i lengre bare for å se hvordan det blir. Sliter dette veldig på håret eller tror dere det går greit? Siste spørsmål nå, så skal jeg slutte å kuppe tråden din ts:fnise::ph34r:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...