Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøv å oppsummere essensen av han eller henne så godt det lar seg gjøre på så lite plass. Ser for meg en artig tråd :) .

Anonymkode: 8af1d...863

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ingen vanlig mann. Få er så kule som det han er. Av meg er han høyt elsket.

Gjest Belle âme
Skrevet

Han er heilt fantastisk, med ein fantastisk humor, sjarm og evna til å få meg til å koble heilt av. Jeg elsker han og nesten alt med han. Untatt at han fiser mykje(Kven gjer ikkje det?) og blir vel ein smuuuuuuule engasjert i fotballkamper.

😍❤️

Skrevet

Han er en veldig omsorgsfull og kjekk mann, men dømmer folk litt for fort. :) 

Skrevet

Kjæresten min er en skikkelig kjekkas som er både omsorgsfull og romantisk. I tillegg har han god oppdragelse og er hyggelig mot alle, samt veldig ydmyk og støttende mot meg. Han er mannen som setter forholdet vårt i første rekke, han er mannen som virkelig gjør alt for at vi skal ha det bra og han er mannen som også hjelper til med alt av husarbeid, matlaging, handleturer osv. :rodmer:

• Liker 1
Gjest incognita
Skrevet

Han er både den minst og den mest seriøse personen jeg noensinne har møtt. Ingen har noensinne fått meg til å le så mye. Digg er han og. :nigo:

Skrevet

Jeg får si som i talen min i bryllupet; jeg har aldri ledd så mye med og av en person som ham. Oser omsorg, godhet og setter andre først. Sexy.

Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Han er særdeles detaljorientert, ikke minst sartorisk, språklig og kulinarisk sett, og vil heller vite mye om litt enn litt om mye. Personligheten og følsomheten hans har en spennende blanding av det harde og det myke, det kalde og det varme. Heldigvis er han nesten like tosomt anlagt som jeg er.

Skrevet

Da: Den jeg ikke trodde fantes.

Nå x. 

Sannelig gikk det troll i ord 😜😜

Anonymkode: 46be4...5e2

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten min er verdens snilleste og omsorgsfulle. Han får meg alltid til å le, men han har alltid en skulder å gråte på om det trengs. Dessuten er han skikkelig digg :D

Anonymkode: 3c4a1...0e0

Skrevet

Han er egistisk og ligger heller på sofaen og ser på tv enn å hjelpe til. Vet ingen som slurper og slafser mer enn han. Han er på vei til å bli en eks, fordi man holder ut til et punkt men ikke stort lenger.  

Anonymkode: 27b66...f69

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Fireproof skrev:

Han er heilt fantastisk, med ein fantastisk humor, sjarm og evna til å få meg til å koble heilt av. Jeg elsker han og nesten alt med han. Untatt at han fiser mykje(Kven gjer ikkje det?) og blir vel ein smuuuuuuule engasjert i fotballkamper.

😍❤️

:kvalm:

Anonymkode: e193f...3be

• Liker 1
Skrevet

Tja, snill innerst inne, MEN utenpå: Forferdelig stolt, sta og snakkesalig. 

Skrevet

Han er jordnær, snill og veldig kjekk. Han er akkurat slik jeg liker en mann rett og slett :) 

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

- Han er full av støtte, kjærlighet og er en skikkelig gaming nerd.

- Han er opprinnelig irsk

- Han er egentlig ganske lik meg selv på flere måter, var slik vi fikk kontakt :P 

Endret av marleneK92
AnonymBruker
Skrevet

- flink far (men en dårlig stefar)

- egoistisk (tenker for det meste på seg selv og ungene sine. Mens jeg og sønnen min ligger alltid nederst på prioriteringslisten)

- kjekk (så kjekk at jeg ikke greier slå opp. Vil ikke at noen andre jenter skal få han) 

Anonymkode: e209d...78f

Skrevet

Han er snill, omsorgsfull og flink med barn.

Han er kreativ.

Han får meg til å le og føle meg bra. 

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Citronella
Skrevet

Han er veldig tålmodig og tåler meg.

Han har masse integritet.

Han er kanskje for god for meg.

AnonymBruker
Skrevet

3 ord er alt for lite, for jeg har ikke nok ord som beskriver hvor fantastisk jeg synst kjæresten min er. Dersom jeg skal velge 3 ord, omsorgsfull, morsom og verdesbest. Han kan alt og behandler meg bedre enn noen andre. Jeg er så stolt over han.

Anonymkode: 2bb27...299

Skrevet

Supermorsom, utrolig nydelig og varm :) Har lyst til å skrive så mye mer, men føler disse tre tingene beskriver han mest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...