Parrot Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Noen andre her inne som har spilt Until Dawn? Selv fullført spillet, og synes det var fantastisk!
Kragebein Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 Jeg har ikke fått spilt det selv, men har sett på en let's play av det. Likte det veldig godt! Jeg så på det samen med samboeren min som alt hadde sett to andre spille gjennom det, men denne gangen så han mange scener han ikke hadde sett før, og så et par av karakterene overleve for første gang. Hvor mange fikk du til å overleve? 1
Parrot Skrevet 15. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2016 8 minutter siden, Kragebein skrev: Jeg har ikke fått spilt det selv, men har sett på en let's play av det. Likte det veldig godt! Jeg så på det samen med samboeren min som alt hadde sett to andre spille gjennom det, men denne gangen så han mange scener han ikke hadde sett før, og så et par av karakterene overleve for første gang. Hvor mange fikk du til å overleve? Så kult! Tro meg, det er kjempeintenst da du selv sitter å styrer valgene og må sitte stille nok osv xD Jeg klarte 6/8. Desverre døde Jessica og Sam for meg. Men fikk Josh til å overleve, så stolt der!
Kragebein Skrevet 15. januar 2016 #4 Skrevet 15. januar 2016 1 minutt siden, Parrot skrev: Så kult! Tro meg, det er kjempeintenst da du selv sitter å styrer valgene og må sitte stille nok osv xD Jeg klarte 6/8. Desverre døde Jessica og Sam for meg. Men fikk Josh til å overleve, så stolt der! Det tviler jeg ikke på! Jeg er så dårlig på det, så akkurat slike spill foretrekker jeg å se andre spille. Godt jobbet De jeg så på reddet alle utenom Matt. Det er så gøy å se hvor mange forskjellige utfall det kan ende med. Håper den typen spill blir mer populært. 1
Parrot Skrevet 15. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2016 8 minutter siden, Kragebein skrev: Det tviler jeg ikke på! Jeg er så dårlig på det, så akkurat slike spill foretrekker jeg å se andre spille. Godt jobbet De jeg så på reddet alle utenom Matt. Det er så gøy å se hvor mange forskjellige utfall det kan ende med. Håper den typen spill blir mer populært. Hehe, ja, det var ganske intenst med disse knappene man plutselig måtte trykke ved løping osv Oi, not bad ja, absolutt! Hvordan en liten detalj kan endre så mye må si Mike var ganske kjekk i spillet forresten xD Jeg også! Håper på en until dawn 2
Shinigami Skrevet 22. mars 2016 #6 Skrevet 22. mars 2016 (endret) Gjenoppliver denne tråden Spiller dette spillet for tiden og liker det veldig godt Tror at jeg nærmer meg slutten nå. Er i minene og kontrollerer Josh sammen med Mike. Jeg har ikke sett noen Let's Plays eller noe, så jeg spiller uten at jeg vet om jeg velger riktig eller galt. Og jeg er også skikkelig dårlig på quick time events De som har dødd så langt: Spoiler Jess- Døde tidlig for jeg var for sen til å redde henne. Chris- Var for treg med å skyte en Wendigo og fikk hodet revet av. Emily- Jeg var så dum at jeg skjøt henne... EDIT: Spilte ferdig nå. Sam, Ashley og Matt overlevde. Endret 22. mars 2016 av Shinigami
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå