Miranda16 Skrevet 16. januar 2016 #41 Skrevet 16. januar 2016 22 timer siden, godt skrev: Jeg er mest sjokkert over antrekket til denne såkalte moteredaktøren til side2 (fra slideshowen over ankomne). Jeg hadde nok ikke tatt til meg særlig mye motekritikk fra ei som gikk kledd som det der. Kunne ikke sagt meg mer enig, blondekjoler kan være fine, men den var langt fra flaterende på henne og kjolen var tantete. Ser svært sjelden noen kle snittet på en slik kjole, man ser ut som man er 2 str større, 1
Gjest medeus Skrevet 16. januar 2016 #42 Skrevet 16. januar 2016 http://www.vg.no/rampelys/sophie-elise/sophie-elise-forklarer-puppestunt-paa-bloggen/a/23597532/
BlendaSensitive Skrevet 17. januar 2016 #43 Skrevet 17. januar 2016 10 timer siden, medeus skrev: http://www.vg.no/rampelys/sophie-elise/sophie-elise-forklarer-puppestunt-paa-bloggen/a/23597532/ Ja ja, få bort fokus på pup...ved å vise frem puppen! For det var jo liksom ikke for å få enda mer PR! Ingenting selger mer enn sex - og det vet jo SE. 3
Gjest Cartina Skrevet 17. januar 2016 #45 Skrevet 17. januar 2016 Synes ikke Funkygine fortjente året treningsblogg i det hele tatt. Hun skriver jo ikke ordentlige innlegg og er veldig fra og til, i tillegg til at hun er totalforandret. Ikke at det har noe med saken å gjøre men CBE var ikke fin på håret.
Sjay Skrevet 17. januar 2016 #46 Skrevet 17. januar 2016 Hva synes dere om Styleconnection? Flere som følger henne? Hun kjører full 90's stil. Blir litt vel karikert etter min smak.. 1
Mayoo Skrevet 17. januar 2016 #47 Skrevet 17. januar 2016 Vet du, jeg er overrasket over hvor dårlig stil mange av disse bloggerne har. Det er nok flere enn Sophie Elise som burde brukt litt penger på en stylist. 1
Sjay Skrevet 17. januar 2016 #48 Skrevet 17. januar 2016 1 minutt siden, IglePigle skrev: Vet du, jeg er overrasket over hvor dårlig stil mange av disse bloggerne har. Det er nok flere enn Sophie Elise som burde brukt litt penger på en stylist. Styleconnection designer jo og fronter eget merke... Toppen/bodyen hun hadde på Vixen er en del av hennes nye kolleksjon. Men hun rendyrker den stilen da, hun har sånn knæsj, fargerik stil. 1
Jenki Skrevet 17. januar 2016 #49 Skrevet 17. januar 2016 19 minutter siden, IglePigle skrev: Vet du, jeg er overrasket over hvor dårlig stil mange av disse bloggerne har. Det er nok flere enn Sophie Elise som burde brukt litt penger på en stylist. Jeg synes det er kult at folk har sin egen stil, og at de tør å skille seg ut. Men når jeg klikker meg inn på sånne "kjendisparty-sider" så regner jeg med å få se masse fine kjoler/ stilige antrekk, og det var det ikke så mye av her.... 1
Mayoo Skrevet 17. januar 2016 #50 Skrevet 17. januar 2016 4 minutter siden, Jenki skrev: Jeg synes det er kult at folk har sin egen stil, og at de tør å skille seg ut. Men når jeg klikker meg inn på sånne "kjendisparty-sider" så regner jeg med å få se masse fine kjoler/ stilige antrekk, og det var det ikke så mye av her.... Det går ann å ha sin egen stil selv om en bruker stylist. Poenget mitt her var bare at det var så og si ingen antrekk som fungerte i mine øyne. 3
Jenki Skrevet 17. januar 2016 #51 Skrevet 17. januar 2016 21 minutter siden, IglePigle skrev: Det går ann å ha sin egen stil selv om en bruker stylist. Poenget mitt her var bare at det var så og si ingen antrekk som fungerte i mine øyne. Helt enig!
Gjest medeus Skrevet 20. januar 2016 #52 Skrevet 20. januar 2016 Hvorfor blir noen kastet ut av konkurransen på grunn av noen feil de har gjort - mens andre får priser til tross for at de har gjort grovere ting i bloggsammenheng? Er det ikke litt forskjell på å stjele bilder og å dele ut rabattkuponger for botox, for eksempel? Eller bevisst la være å merke reklame? Jeg skjønner ingen ting. 1
Gjest Asti Skrevet 19. januar 2017 #53 Skrevet 19. januar 2017 (endret) Postet feil. Endret 19. januar 2017 av Asti
elisaday Skrevet 19. januar 2017 #54 Skrevet 19. januar 2017 Hele Vixen er en jævla vits og jeg synes seriøst synd på dem som bryr seg om denne kåringen. 6
Anbefalte innlegg