Gå til innhold

Vixen!


Piggi

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, MalloryK skrev:

Steike så masse dårlig sminke! De ser jo ikke ut!

Må dessverre si meg enig. Utrolig mye dårlig sminke, overraskende nok. Og mye pupper, men det kom vel egentlig ikke som noe sjokk :P 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint for lene Alexandra at hun er i fitness-bobla, men hun burde virkelig IKKE hatt den kjolen med den utringninger. Hun burde hatt en kjole med høy hals, en prisutdeling/fest er faktisk ikke fitness-scene..

Innlegg ryddet for latterliggjøring

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, godt skrev:

Jeg er mest sjokkert over antrekket til denne såkalte moteredaktøren til side2 (fra slideshowen over ankomne). Jeg hadde nok ikke tatt til meg særlig mye motekritikk fra ei som gikk kledd som det der.

Lurer mest på hvorfor bildet av journalisten til side2 er med blant de andre bildene av "kjendisene".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE vil ikke gi en kommentar, beklager og måtte si det- men du virker utrolig selvsentrert og egoistisk-null omtanke for andre- ku meg meg ,eg

n

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gjesten29 skrev:

CBE vil ikke gi en kommentar, beklager og måtte si det- men du virker utrolig selvsentrert og egoistisk-null omtanke for andre- ku meg meg ,eg

n

CBE vil ikke gi en kommentar, beklager og måtte si det- men du virker utrolig selvsentrert og egoistisk-null omtanke for andre- ku meg meg ,meg

Dette er virkelig ikke ment som mobbing, det er helt reelt, mange av de bloggerne virker veldig egosentriske, kanskje de skal utvide horisonten mot resten av verden og hvordan den egentlig ser ut? 

De reiser f,eks på lange ferieturer noen av de, og i stedet for reiseguide etc så legger de ut 14 antrekksbilder i forskjellig vinkel.. hvem er det egentlig som gjør slike ting? selvfølgelig skal de få lov til å synes de er superfine, absolutt.. MEN det er mengden og graden av det..som om de speiler seg i eget selvbilde, var det ikke en diagnose for det?

veldig synd det er slike ting som får fokus i verden, sier ganske mye

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mahnaz skrev:

Sophie Elise i Årets blogger (og flashet puppen ;)

Hun vet åpenbart hvor grunnlaget for lesertallene hennes ligger. Det er ikke i de politiske/samfunnsutspillene hennes! Fy faen så kynisk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, jabx skrev:

Hun vet åpenbart hvor grunnlaget for lesertallene hennes ligger. Det er ikke i de politiske/samfunnsutspillene hennes! Fy faen så kynisk.

Alt handler om penger. leserne er så "snille og greie" og "hi hi hi"- jeg vil si det er kynisme bak det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt, så har jeg sansen for Rannveig Heitman- hun er hvertfall ærlig om tingenes tilstand.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er rart at jenny skavlan vant årets kjendisblogg? Jeg elsker nettsiden hennes, men det er ikke rare bloggingen hun driver med. Tror hun også oppdaterer under en gang i uken. Tror det er mest for å skaffe blest om denne awarden at hun vinner 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også en skremmende narcisisme hos bloggerene. Det er jo helt sykt.                                      Når det er sagt syntes jeg Sophie Elise så helt fantastisk ut! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte
6 minutter siden, Dorey skrev:

Jeg ser også en skremmende narcisisme hos bloggerene. Det er jo helt sykt.                                      Når det er sagt syntes jeg Sophie Elise så helt fantastisk ut! Hehe.

Så enig! Bare å se på hvordan enkelte reagerer på saklig kritikk....Det blokkeres og glefses i hytt og pine! Hvem pokker tror de at de er ?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr prisen "årets bloggbusiness"? Flinkest i å gjöre blogg til business?

 

Finnes det referat av motiveringen av de ulike prisene?

 

 

ps. Lars Erik - du så flott ut! Kona di....kunne brukt litt mindre sminke. Under dette er hun jo veldig søt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, på snapen til komikerfrue ligger det bilde av henne og cbe. må jeg si at jeg synes cbe  har horribel sminke. Hvit, voksaktig, og jeg får assosiasjoner til M.Jackson. Komikerfrue ser pen og "naturlig" ut, pent sminket. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fortunatus skrev:

Jeg syns det er rart at jenny skavlan vant årets kjendisblogg? Jeg elsker nettsiden hennes, men det er ikke rare bloggingen hun driver med. Tror hun også oppdaterer under en gang i uken. Tror det er mest for å skaffe blest om denne awarden at hun vinner 

 

Litt rart, men hun er i hvert fall kjendis. Tidligere har Camilla Pihl vunnet, og hun er ikke akkurat kjendis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, incognita skrev:

oh em gee. Concealer'n til CBE. 

 

FAIL.

Hvorfor det? Syns hun så ganske så pen ut jeg. Mye sminke ja, kanskje vel mye lyse partier, men det er vel sånn contouring greier som alle liker for tiden?
Jeg liker henne uansett bedre med kortere hår og syns leppestiften gjorde henne veldig fresh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, Sjay skrev:

Hvorfor det? Syns hun så ganske så pen ut jeg. Mye sminke ja, kanskje vel mye lyse partier, men det er vel sånn contouring greier som alle liker for tiden?
Jeg liker henne uansett bedre med kortere hår og syns leppestiften gjorde henne veldig fresh.

Hvem er denne CBE? Prøvde å google men fant ikke noe når jeg kun søkte "CBE". :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Belbus skrev:

Hvem er denne CBE? Prøvde å google men fant ikke noe når jeg kun søkte "CBE". :P

Caroline Berg Eriksen, tidligere kjent som fotballfrue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sjay skrev:

Caroline Berg Eriksen, tidligere kjent som fotballfrue

Åja! At jeg ikke så den sammenhengen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...