AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Er det noe man kan bruke for å få en jevnere hudtone? Jeg synes huden min er veldig ujevn. Har sett litt på amepure cit roller, men er usikker på om det funker. Anonymkode: ed60e...ddb
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 Toner . enten som du kjøper eller lager selv med sitronsaft og grønn te Anonymkode: 0de7a...51a
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #3 Skrevet 16. januar 2016 Hei, ja jeg ville prøvd dermaroller. Jeg har denne: https://www.dermaspa.no/dermaroller-05mm.html med et serum frawhite lotus (selges på samme side). Det er den rullen som hudpleiere og leger bruker. Anbefaler å prøve dermaroller på den riktige måten, en 0.2mm hjelper ikke så du trenger en på 0.5mm for å få hudforbedringer. Rens huden og bruk peeling, det vil også hjelpe. Ikke glem SPF Anonymkode: 5861e...a3c
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #4 Skrevet 16. januar 2016 Jeg har hatt god effekt av serum og Decleors Aroma White C+ nattkrem. Anonymkode: 9a2ef...f30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå