Gå til innhold

Rødhårede menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Av en eller annen grunn virker det som om ingen hårfarger vekker så mange følelser som den røde. Selv har jeg en ting for rødhårede menn, men har opplevd at mange får kvalmefornemmelser ved tanken på en rødhåret kjæreste. Hva er ditt syn? Ja takk eller aldri i livet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg mann så rødhårede menn er ikke noe for meg, rødhårede kvinner derimot.. :sjarmor:

Skrevet

Jeg har kommet i den alderen at utseendet faktisk IKKE er det viktigste. Dessuten kan en rødhåret være like attraktiv som en blond eller mørk!

Gjest trubadur
Skrevet

Min første kjærlighet var rødhåret. Han var så deilig, kjekk og snill at jeg faktisk ikke la merke til hårfargen før på kveld 2 eller 3.

Hårfargen har bestemt ikke noe å si for meg.

Menn kysser bra og er bra i sengen uavhengig hvordan de ser ut.

Gjest happyending
Skrevet

Jeg syns egentlig rødhårete menn er særdeles lite attraktivt.. Men i det siste så har ting snudd litt.. Sjefen min på jobb er rødblond, og han er temmelig snasen.. Og jeg har møtt en gutt jeg har noe på gang med som og er rødhåret og han er utrolig nydelig, så... Hehe... Det er vel til syvende og sist ikke det som spiller noen rolle...

Skrevet

liker verken rødhåra eller blonde menn på den måten, sånn generelt. vi kan godt være venner, men det er ikke så sexy for meg.

når det er sagt, så har jeg jo en gang vært forelska i en rødblond mann.

Gjest Human Being
Skrevet

Syns rødt er sexy jeg.. rett og slett.

Det kommer jo an på resten av fyren også da,

men kan ikke si jeg ser noe negativt med gutter med rødt hår. Vet om mange sexy rødtopper jeg. :hjertesmil:

Skrevet

Rødt hår er flott! Så en dame på bussen en dag med fire rødhårede barn! Ble helt misunnelig, jeg! Nå er jeg samboer med en ire, han er (desverre) ikke rødhåret, men når jeg er i Irland blir jeg helt blendet av alle de flotte rødhårede menneskene! Ja til rødt hår! :)

Skrevet
Jeg har kommet i den alderen at utseendet faktisk IKKE er det viktigste. Dessuten kan en rødhåret være like attraktiv som en blond eller mørk!

Sånn er det bare!!!

Gjest sexysadie
Skrevet

Sjeldent å se en rødhåret mann som er flott, men hvis han først er lekker så er han det til gangs! :sjarmor:

Skrevet

Det har jeg lagt merke til også Sadie

:wink:

Gjest sexysadie
Skrevet
Det har jeg lagt merke til også Sadie

:wink:

Snedig opplegg det der. :sjarmor:

Skrevet
Nå er jeg mann så rødhårede menn er ikke noe for meg, rødhårede kvinner derimot.. :sjarmor:

:sjenert:

Er rødhåret jeg :wink:

Skrevet

Rødt hår er utrolig flott! De mest attraktive kvinner og menn jeg har sett har vært rødhårede. Har selv en samboer med rødskjær i håret :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

:P Nå ble jeg glad. Var godt å høre oppmuntrende ord. Jeg har rødt hår selv og har en gutt med en flott kastanje farge og gråbrune øyne. Han er bare verdens flotteste gutt for meg.

Hadde kobberfarge som liten, men har blitt en goddel lysere med tiden.

Skrevet

Fargen på håret er meg likegyldig.

Gjest Anonymous
Skrevet

..er skikkelig turn-off.

Hadde sagt nei takk.

Skrevet

rødhårete menn kan jo være skikkelig sexy, de også. men når jeg tenker på alle fregnene deres, får jeg helt kredla

Skrevet

Jeg forbinder rødt hår med blek hud, lyse øyne og øyenvipper og et litt "blasst" utseende, så det er ikke noe jeg i utgangspunktet tenker på som spesielt attraktivt. Det betyr derimot ikke at jeg ikke synes noen rødhårede menn er kjekke - har truffet menn av masse ulike typer jeg kunne tent på og har ingen spesiell mal for drømmeutseendet, ei heller når det gjelder hårfarge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...