Rihannon Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Hei! Planlegger bryllup i oslo og lurer på om noen her har erfaring fra enten å arrangere eller delta i Bryllup på noen av de aktuelle lokalene: Lysebu, Frogneseteren, Sporten eller Bogstad gård? Har også sett på Soria Moria, Solstua, Månefisken og Stratos, men de er mindre aktuelle.. Alle innspill settes pris på positivt/negativt. Ev tips til andre lokaler..
Jerry Lee Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 Om Bogstad Gård er åpen for den slags...ta det der. Der sitter historien virkelig i veggene. Og både interiør og eksteriør er fantastisk. 😀
Rihannon Skrevet 15. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2016 7 minutter siden, Jerry Lee skrev: Om Bogstad Gård er åpen for den slags...ta det der. Der sitter historien virkelig i veggene. Og både interiør og eksteriør er fantastisk. 😀 Bogstad Gård arrangerer bryllup ja, har du vert der på noen tillstellning?
Jerry Lee Skrevet 15. januar 2016 #4 Skrevet 15. januar 2016 1 minutt siden, Rihannon skrev: Bogstad Gård arrangerer bryllup ja, har du vert der på noen tillstellning? Dessverre, nei. Sist jeg var der var det kun museumsomvisning med guide. Men for et nydelig sted. Go for it. 😀
Rihannon Skrevet 15. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2016 12 minutter siden, Jerry Lee skrev: Om Bogstad Gård er åpen for den slags...ta det der. Der sitter historien virkelig i veggene. Og både interiør og eksteriør er fantastisk. 😀 Bogstad Gård arrangerer bryllup ja, har du vert der på noen tillstellning? Ja det er veldig koselig atmosfære der uten tvil Men så utrolig vanskelig å bestemme seg. Hadde vert kjekkt om noen som har hatt eller vert i bryllup kunne si litt om hvordan de opplevde det.. Helst ville jeg hatt overnatting for gjestene på plassen, men det ser ut til å bli vanskelig, utenom Lysebu.. Men de viktigste er at helheten er bra og at det blir en god fest og minnerik dag der alle koser seg.
Jerry Lee Skrevet 15. januar 2016 #6 Skrevet 15. januar 2016 Et øyeblikk siden, Rihannon skrev: Bogstad Gård arrangerer bryllup ja, har du vert der på noen tillstellning? Ja det er veldig koselig atmosfære der uten tvil Men så utrolig vanskelig å bestemme seg. Hadde vert kjekkt om noen som har hatt eller vert i bryllup kunne si litt om hvordan de opplevde det.. Helst ville jeg hatt overnatting for gjestene på plassen, men det ser ut til å bli vanskelig, utenom Lysebu.. Men de viktigste er at helheten er bra og at det blir en god fest og minnerik dag der alle koser seg. Bogstad camping for overnatting blir kanskje litt simpelt? Hehe. Uansett hva du velger ønsker jeg deg lykke til. ☺
Rihannon Skrevet 15. januar 2016 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2016 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Bogstad camping for overnatting blir kanskje litt simpelt? Hehe. Uansett hva du velger ønsker jeg deg lykke til. ☺ 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Bogstad camping for overnatting blir kanskje litt simpelt? Hehe. Uansett hva du velger ønsker jeg deg lykke til. ☺ 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Bogstad camping for overnatting blir kanskje litt simpelt? Hehe. Uansett hva du velger ønsker jeg deg lykke til. ☺ Det kan jo faktisk være en mulighet Hadde jeg ikke tenkt på.. De fleste gjestene blir tilreisende.. Hotell standard hadde vert å foretrekke, men campingplass er jo absolutt en mulighet.. Takk
Jerry Lee Skrevet 15. januar 2016 #8 Skrevet 15. januar 2016 ☺ Må vel ganske langt nedover for hotell. Husker ikke i farta det nærmeste.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #9 Skrevet 15. januar 2016 Oscarsborg har flotte lokaler og mulighet for overnatting. Losby gods i Lørenskog er også et fint alternativ vært i flotte bryllup begge steder. Anonymkode: 9d103...7a6
Rihannon Skrevet 15. januar 2016 Forfatter #10 Skrevet 15. januar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oscarsborg har flotte lokaler og mulighet for overnatting. Losby gods i Lørenskog er også et fint alternativ vært i flotte bryllup begge steder. Anonymkode: 9d103...7a6 Takk! Har vert i kontakt med Losby gods, men slo det litt fra meg siden det ligger et stykke unna der vigelsen foregår.. Men hadde satt veldig pris på om du kan du fortelle litt mer utdypende om din opplevelse av de to lokalene? Skal sjekke ut Oscarsborg
Irc Skrevet 15. januar 2016 #11 Skrevet 15. januar 2016 Hei, Her er noen anmeldelser av sporten: https://eventum.no/lokale/sporten---eksklusive-selskapslokaler-pa-holmenkollen-17592186105473-14 som er veldig positive. Ligger også vurderinger inne på mange andre bryllupslokaler hos eventum. (https://eventum.no/bryllupslokaler/norge/?lat[from]=59.657892765416705&lat[to]=60.09484465578534&lon[from]=10.367141510156216&lon[to]=10.998855377343716)
Rihannon Skrevet 15. januar 2016 Forfatter #12 Skrevet 15. januar 2016 3 minutter siden, Irc skrev: Hei, Her er noen anmeldelser av sporten: https://eventum.no/lokale/sporten---eksklusive-selskapslokaler-pa-holmenkollen-17592186105473-14 som er veldig positive. Ligger også vurderinger inne på mange andre bryllupslokaler hos eventum. (https://eventum.no/bryllupslokaler/norge/?lat[from]=59.657892765416705&lat[to]=60.09484465578534&lon[from]=10.367141510156216&lon[to]=10.998855377343716) Tusen takk, den var nyttig Har du personlig erfaring med feks Sporten?
Jerry Lee Skrevet 16. januar 2016 #13 Skrevet 16. januar 2016 Om det skulle være vinterbryllup burde man alliere seg med Bogstad Golfklubb for antrekksskifte. Så kunne brudeparet ankomme på ski...over golfbanen og Bogstadvannet og opp til Gården via nedre park. Selvfølgelig med forlovere som sørget for at dere ikke tryna i finstasen... 😁
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #14 Skrevet 16. januar 2016 Jobbet som servitør på både Frognerseteren og Sporten for mange år siden, da under andre drivere. Fantastisk plass på Sporten. Dog usikker på hvordan mat er idag da jeg har hørt det har tapt seg..... Voksenåsen er et annet tips. Meget bra hotell. Ellers kan jeg anbefale Nordre Skøyen Hovedgård...... Anonymkode: a81bc...833
Rihannon Skrevet 16. januar 2016 Forfatter #15 Skrevet 16. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jobbet som servitør på både Frognerseteren og Sporten for mange år siden, da under andre drivere. Fantastisk plass på Sporten. Dog usikker på hvordan mat er idag da jeg har hørt det har tapt seg..... Voksenåsen er et annet tips. Meget bra hotell. Ellers kan jeg anbefale Nordre Skøyen Hovedgård...... Anonymkode: a81bc...833 Takk for innspill 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jobbet som servitør på både Frognerseteren og Sporten for mange år siden, da under andre drivere. Fantastisk plass på Sporten. Dog usikker på hvordan mat er idag da jeg har hørt det har tapt seg..... Voksenåsen er et annet tips. Meget bra hotell. Ellers kan jeg anbefale Nordre Skøyen Hovedgård...... Anonymkode: a81bc...833 Artig, men blir nok om sommeren
Lune Skrevet 25. januar 2016 #16 Skrevet 25. januar 2016 Jeg var i et bryllup i Lysebu i sommer, jeg har aldri fått så god mat i et bryllup som på Lysebu. Helt fantastisk! Det var fint vær den dagen og de hadde velkomst ut på terrasen med vin og jordbær. Det var virkelig fint.
Rihannon Skrevet 25. januar 2016 Forfatter #17 Skrevet 25. januar 2016 23 minutter siden, Lune skrev: Jeg var i et bryllup i Lysebu i sommer, jeg har aldri fått så god mat i et bryllup som på Lysebu. Helt fantastisk! Det var fint vær den dagen og de hadde velkomst ut på terrasen med vin og jordbær. Det var virkelig fint. Kjekkt å høre at du hadde en god opplevelse på lysebu.. Regner med dere var på den siden som kalles utsikten siden dere var på terrassen?. De kjører 2 bryllup parallellt.. Den ene delen heter utsikten den andre kavalersalen..
Lune Skrevet 2. februar 2016 #18 Skrevet 2. februar 2016 Den 25. januar 2016 at 15.00, Rihannon skrev: Kjekkt å høre at du hadde en god opplevelse på lysebu.. Regner med dere var på den siden som kalles utsikten siden dere var på terrassen?. De kjører 2 bryllup parallellt.. Den ene delen heter utsikten den andre kavalersalen.. Ja, det var på utsikten. Utrolig nydelig å se sola gå ned over Oslo!
Rihannon Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #19 Skrevet 2. februar 2016 2 timer siden, Lune skrev: Ja, det var på utsikten. Utrolig nydelig å se sola gå ned over Oslo! Bra! Tror vi lander på den
Lune Skrevet 3. februar 2016 #20 Skrevet 3. februar 2016 7 timer siden, Rihannon skrev: Bra! Tror vi lander på den Jeg skal selv gifte meg og fikk en kuvertpris på 1800kr per person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå