Mimmii Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Jeg har en ganske grei selvtillit, og jeg føler meg egentlig vel når jeg ser meg i speilet, men på bilder derimot... Dette er noe jeg har lagt merke til de siste årene, og jeg HATER å bli tatt bilder av, jeg ser HELT annerledes ut.. Jeg ser tykkere ut på bilder enn i speilet, kjenner ikke øyenbrynene igjen og alt blir egentlig bare rart. Er det noen føler det samme? 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 Ja! Kjent problem. Anonymkode: ba10e...f7f 1
Mimmii Skrevet 15. januar 2016 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja! Kjent problem. Anonymkode: ba10e...f7f Huff herregud.. Jeg vet ikke helt om jeg skal stole på speilet eller bildene, men jeg ser i allefall deformert ut på bilder. Jeg ser ingen skjevheter i speilet, men på bilder tror jeg ikke det er noe som kan bli mer ujevnt..
Gjest Blomsterert Skrevet 15. januar 2016 #5 Skrevet 15. januar 2016 (endret) 5 minutter siden, Mimmii skrev: Jeg har en ganske grei selvtillit, og jeg føler meg egentlig vel når jeg ser meg i speilet, men på bilder derimot... Dette er noe jeg har lagt merke til de siste årene, og jeg HATER å bli tatt bilder av, jeg ser HELT annerledes ut.. Jeg ser tykkere ut på bilder enn i speilet, kjenner ikke øyenbrynene igjen og alt blir egentlig bare rart. Er det noen føler det samme? Det er langtfra alle som er fotogene! Det har med hvor lys og skygger faller pga ansiktstruktur. En kan se pen og bra ut ellers. Og ja,en ser større ut på bilder. Endret 15. januar 2016 av Blomsterert
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #6 Skrevet 15. januar 2016 Ja, kjenner meg igjen i det. Tenker at jeg er utrolig lite fotogen. Har en kollega som er omvendt, hun er ganske ordinær, men blir så pen på bilder! Jeg vet ikke hva som er verst, hehe, joda Jeg er glad i meg som jeg er, bare ikke på bilder Anonymkode: e2b7b...0f6 2
Mimmii Skrevet 15. januar 2016 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja, kjenner meg igjen i det. Tenker at jeg er utrolig lite fotogen. Har en kollega som er omvendt, hun er ganske ordinær, men blir så pen på bilder! Jeg vet ikke hva som er verst, hehe, joda Jeg er glad i meg som jeg er, bare ikke på bilder Anonymkode: e2b7b...0f6 Haha for et dilemma! Jeg tenker ofte når jeg ser bilder av meg selv, ´´er det virkelig sånn andre ser på meg?´´ 3
Puny Skrevet 15. januar 2016 #8 Skrevet 15. januar 2016 4 minutter siden, Mimmii skrev: Huff herregud.. Jeg vet ikke helt om jeg skal stole på speilet eller bildene, men jeg ser i allefall deformert ut på bilder. Jeg ser ingen skjevheter i speilet, men på bilder tror jeg ikke det er noe som kan bli mer ujevnt.. Jeg tror det ofte handler om at man er så vandt til å se seg selv i speilet ( den speilvendte versjonen av seg selv) slik at man ofte får 'sjokk' når man ser den virkelige versjonen ( bildene)... 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #9 Skrevet 15. januar 2016 Jeg er av samme oppfatning og prøver å unngå å bli tatt bilde av. Det er likevel alltid noen snikfotografer, og det er fryktelig pinlig om de havner på Facebook. Det ødelegger selvbildet mitt, så jeg ber enten om de kan slette det eller så fjerner jeg tagg eller gjør det usynlig for meg. Anonymkode: 52bc1...e5e
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 15. januar 2016 #10 Skrevet 15. januar 2016 Jeg ser av en eller annen grunn alltid sur ut på bilder. Men nå lar jeg svært sjeldent folk ta bilder av meg.
Mimmii Skrevet 15. januar 2016 Forfatter #11 Skrevet 15. januar 2016 1 minutt siden, Puny skrev: Jeg tror det ofte handler om at man er så vandt til å se seg selv i speilet ( den speilvendte versjonen av seg selv) slik at man ofte får 'sjokk' når man ser den virkelige versjonen ( bildene)... Ja det har jeg tenkt på. Det høyre øyenbrynene mitt er litt høyere enn venstre, og det i seg selv gjør meg ingenting, men på bildet blir det bare helt rart. Har også hørt noe om at ingen andre ser at du har disse skjevhetene du selv ser på bilder, siden de er vant til å se ´´den rette versjonen´´
Mimmii Skrevet 15. januar 2016 Forfatter #12 Skrevet 15. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er av samme oppfatning og prøver å unngå å bli tatt bilde av. Det er likevel alltid noen snikfotografer, og det er fryktelig pinlig om de havner på Facebook. Det ødelegger selvbildet mitt, så jeg ber enten om de kan slette det eller så fjerner jeg tagg eller gjør det usynlig for meg. Anonymkode: 52bc1...e5e Haha, synes det er veldig fint at andre føler det samme! Jeg kan begynne å gråte av å se et bilde av meg som andre har tatt.. Det høres kanskje helt rart ut, men når man har en veldig ok selvtillit, og så skal se noe helt annet... neei daa.
tørr pinne Skrevet 15. januar 2016 #14 Skrevet 15. januar 2016 Jeg ser stort sett helt merkelig ut på bilder, men synes jeg ser sånn noenlunde ok ut i speilet (og har fått kommentarer på at jeg er søt og pen, så kan jo ikke se helt jævlig ut heller).
Suppemann Skrevet 15. januar 2016 #15 Skrevet 15. januar 2016 18 minutter siden, Mimmii skrev: Er det noen føler det samme? Nei, har vært heldig på den fronten. Ser like forjævlig ut i virkeligheten som på bilder. 1
lillekattepus Skrevet 15. januar 2016 #16 Skrevet 15. januar 2016 Jeg har det annerledes. Kan plutselig se helt fæl ut både på bilder og i speilet, mens andre dager tenker jeg "wow, i dag er jeg pen altså" hahah! I don't get it. Er faktisk usikker på hvordan jeg eeegentlig ser ut, og om folk lyger til meg når de sier jeg er pen. Det synes nemlig ikke jeg enkelte dager. Kanskje det ligger psykisk? Aner rett og slett ikke.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #17 Skrevet 15. januar 2016 Prøv å se deg selv på film! Mange som har ansikt med mye liv og/ eller er tredimensjonalt pene, kan se rare ut på bilder. Anonymkode: 53459...9ab 1
Mimmii Skrevet 15. januar 2016 Forfatter #18 Skrevet 15. januar 2016 2 minutter siden, lillekattepus skrev: Jeg har det annerledes. Kan plutselig se helt fæl ut både på bilder og i speilet, mens andre dager tenker jeg "wow, i dag er jeg pen altså" hahah! I don't get it. Er faktisk usikker på hvordan jeg eeegentlig ser ut, og om folk lyger til meg når de sier jeg er pen. Det synes nemlig ikke jeg enkelte dager. Kanskje det ligger psykisk? Aner rett og slett ikke. Hahahaha jeg føler så med deg Jeg får ofte kommentarer på utseende, og noen dager tenker jeg ´´ karrieren min kunne liksågodt vært å være modell´´, og noen dager ser jeg ut som et lik. Så straks jeg ser et bilde av meg selv er selvfølgelig ikke selvtillita mi som den var.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #19 Skrevet 15. januar 2016 Ta bilde av deg selv i speilet. Se på bildet, ser du fortsatt ut slik du selv synes du gjør? Speilvend så bildet på data eller mobil. Hvordan synes du nå du ser ut? Anonymkode: 39189...38f 1
Mimmii Skrevet 15. januar 2016 Forfatter #20 Skrevet 15. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ta bilde av deg selv i speilet. Se på bildet, ser du fortsatt ut slik du selv synes du gjør? Speilvend så bildet på data eller mobil. Hvordan synes du nå du ser ut? Anonymkode: 39189...38f Jeg har prøvd det der før. Jeg ser jo mye bedre ut i speilet når jeg IKKE tar bilder.. Men jeg ser heeelt klart best ut når bilde ikke er speilvendt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå