Gå til innhold

Top Chef Norge

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg gleder meg mye til denne kommer :D Endelig en norsk kokkekonkurranse på tv uten kjendiser

Videoannonse
Annonse
Skrevet
27 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg gleder meg mye til denne kommer :D Endelig en norsk kokkekonkurranse på tv uten kjendiser

Booooooooooooring!

Anonymkode: 14b68...b35

Skrevet

Jeg syns det begynner å bli litt i overkant mange bake- og kokkeprogram på tv nå.  

Anonymkode: 15a98...510

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

.

Endret av Jacklost
Gjest Jacklost
Skrevet (endret)
Men dette er den første skikkelige kokkekonkurransen på mange år 
Endret av Jacklost
Skrevet
40 minutter siden, Jacklost skrev:

Enig! Jeg tror dommertrioen kommer til å fungere godt sammen også, det er alltid viktig i slike programmer. Har du sett den amerikanske versjonen? 

Skrevet
2 minutter siden, Jacklost skrev:

Dette er den første skikkelige kokkekonkurransen på mange år 

Men det finnes vel allerede ganske mange forskjellige  matlagingskonkurranser på TV fra før?

Master Chef fra USA, Canada, Australia og Norge, både med voksne deltakere og Junior-programmer (med barn som deltakaere)

Kake-krigen, er det vel også noe som heter, fra litt forskjellige nasjoner der også. Sikkert ett par fleire lignende programmer også, som jeg ikke kommer på i farten...

Folk kan sikkert bli litt lei, av alle de forskjellige programmene som er relativt like.... 

Anonymkode: 14b68...b35

Skrevet

Jeg elsker matlagingsprogram, så jeg skal virkelig følge meg på Top Chef. Hvor kan man se den amerikanske versjonen? Jeg elsker de amerikanske versjonene av masterchef, langt bedre enn den norske som absolutt må ha med kjendiser hver gang, pluss at jeg er utrolig fan av Gordon Ramsay og Graham Elliot. 

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
4 timer siden, Rosaboble15 skrev:

Enig! Jeg tror dommertrioen kommer til å fungere godt sammen også, det er alltid viktig i slike programmer. Har du sett den amerikanske versjonen? 

Ja :) Mye drama og intriger der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...