AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Forlovelsesringen var for stor - så den ble levert inn for å få en mindre størrelse. Noen som kjenner til hvor lang tid det kan ta? Jeg prøvde å spørre i butikken (Bjørklund), men de sa de ikke kunne gi meg et estimat på tid eller si hva som er vanlig, bare at jeg får beskjed når den kommer tilbake. Litt greit å vite om det er snakk om uker eller måneder. Anonymkode: 174e9...890
Sheherasade Skrevet 16. januar 2016 #2 Skrevet 16. januar 2016 Det tar vanligvis ca en eller to uker.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #3 Skrevet 17. januar 2016 19 timer siden, Sheherasade skrev: Det tar vanligvis ca en eller to uker. Takk for svar! Det har gått 1,5 uke nå. Syns det er rart at butikken ikke klarer å svare på hva som er vanlig tid å vente. Håper den er ferdig snart Anonymkode: 174e9...890
scrabble Skrevet 17. januar 2016 #4 Skrevet 17. januar 2016 Jeg fikk min igjen etter 2 uker, men jeg leverte den til en gullsmed, med gullsmed på huset. DEt var kun ventetiden, som gjorde 2 uker.
Gjest Nori Skrevet 17. januar 2016 #5 Skrevet 17. januar 2016 For meg tok det 2 minutter. Gullsmeden ordnet det der og da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå