Gå til innhold

Datoliste for 2006-brurer

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klappe: Så deilig!! Hva består menyen av??

Menyen er som følger;

Forrett; varmrøkt laksefilet

Hovedrett; lammestek

Dessert; sjokolademousse

Tror det absolutt passer til et høstbryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lam er jo typisk høst, så bedre kan det ikke bli!!

Det var det vi mente også - gleder meg faktisk til den middagen nå, og det er over 1 år til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var det vi mente også - gleder meg faktisk til den middagen nå, og det er over 1 år til....

Å glede seg til noko er halve moroa, veit du.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og vi bør ve snart begynne å tenke på datoen for festen hjemme..

midten av oktober kanskje?

15 okt hadde vært kjempebra.. (datoen vi ble sammen).. men det er jo en søndag neste år da så---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og vi bør ve snart begynne å tenke på datoen for festen hjemme..

midten av oktober kanskje?

15 okt hadde vært kjempebra.. (datoen vi ble sammen).. men det er jo en søndag neste år da så---

Da kan dere jo ta lørdag 14. oktober - dagen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan dere jo ta lørdag 14. oktober - dagen før.

Akkurat det tenkte jeg også :Nikke:

Vi gifter oss 27 mai fordi dagen vår er 29 mai!! Så jeg ville gått for den 14 okt, helt klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål ang frisørtime..

Er det flere av dere som har bestilt frisør, og hva skal dere betale(jeg skal ha uten sminke)? Skal dere være der til vielsen starter?? Dvs at dere tar på kjolen i frisørsalongen(de hjelper til), brudebuketten kommer dit, og tilslutt transporten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tenkt litt på det ja

14 okt er jo en fin dag det og :)

Festen varer vel sannsynlegvis til den 15. oktober då... ;)

Eg har forresten ikkje funne ut av dette med frisør enno Maibrud`06, skal kanskje la svigerinna mi ordne håret mitt, men har ikkje spurt henne enno.. Kva kostar det for brudepynt i salong eigentleg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innbiller meg at man er hos frisøren til vielsen, dvs at man reiser rett fra frisøren til kirken. Eller...??? Hvor skal man liksom ellers være?

Jeg har ikke bestilt enda (gifter meg i juni). Men jeg har tenkt litt på å gjøre det snart. Men det er så mange salonger, og jeg vet ikke noe om noenting.. Ikke engang hva som er normalt å betale. Får vel ringe litt rundt snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det variere veldig med frisør,nå er jeg så heldig at min svigermor driver frisør salong så jeg gjør alt hos henne.jeg ville ikke vært for sein med å bestille,for husk at det er travle mnd,det varierer fra salong til salong om du kler på deg der,noen reiser til venninne eller på hotellet de er på eller andre steder. vet at ramsvik frisør og cleopatra brudesalong kan du være hele dagen,sikkert andre også

prisen varierer min svigermor ønsker ikke å være noe dyr...ca 1000 og mangen andre tar opptil 3000, det syntes jeg er vel dyrt,men det er jo hver enkelt som bestemmer.

ps glemte å logge inn er minimy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den salongen jeg kommer til å bestille time hos, der har de det slik at jeg kommer ned med kjolen dagen før. På selve dagen friserer de meg(min søster skal sminke meg på salongen), også hjelper de meg med kjolen. Buketten kommer til salongen, og transporten. Så de sa at jeg blir der til vielsen starter.

Vil bare høre hva som er vanlig, og hva for pris som er vanlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...