Gå til innhold

Datoliste for 2006-brurer

Fremhevede innlegg

Skrevet
Takk for hyggelig velkomst! Jeg er opprinnelig fra Horten, men har bodd utenbys i .. oj.. 12 år.. Men jeg vil jo gjerne gifte meg på hjemlige trakter. Ble kjempeglad da jeg oppdaget dette geniale forumet. Jeg har veldig lite peiling, og trenger all den hjelpen jeg kan få :sjenert:

Da har du kommet til rett plass :Nikke: Her er det bare å spørre, for her er det mange kreative folk :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger meg også gjerne på :) . Gifter meg 25 mars. 6 måneder igjen i går... :overrasket: Tiden flyr!

Skrevet

velkommen alle nye bruder,jeg må si at det er så mangen her nå som skal gifte seg neste år at jeg blir helt forvirret,prøver å komme igjennom dagbøkene deres,men ikke lett å få med seg alle.dette er kjempe gøyt med så mangen :hoppe:

Skrevet
:velkommen: til dere nye. Håper dere får det fint her inne :) (Det tviler jeg forsåvidt ikke på...)
Skrevet

Velkommen randibrud og lille my!!! :) Har de fått dykk bryllupsdagbøker enno?

Skrevet

lil er visst også 2006-brur, men eg har ikkje greidd å fått med meg bryllupsdatoen hennes enno, har de?

Skrevet (endret)
:hoppe: 57 stk nå? ;) Endret av dark angel
Skrevet
lil er visst også 2006-brur, men eg har ikkje greidd å fått med meg bryllupsdatoen hennes enno, har de?

24.06.06 så jeg i en annnen tråd veslo :)

Skrevet

Heihei!!!

Hyggelig å være med her! Dere blir sikkert ikke så fort lei av masse "bryllupspjatt" :sjarmor:

Skrevet
Heihei!!!

Hyggelig å være med her!  Dere blir sikkert ikke så fort lei av masse "bryllupspjatt" :sjarmor:

:enig_anim: :enig:

Skrevet
Heihei!!!

Hyggelig å være med her!  Dere blir sikkert ikke så fort lei av masse "bryllupspjatt" :sjarmor:

No way :ler::klappe::sjarmor:

Skrevet

Velkommen nye brurer!!!! Har de fått dykk dagbøker enno?? (er så gøy å følge med!!)

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Vi har forandret dato, vi. Det blir 7. oktober istedenfor 14. Får du forandret det, Veslo?

Skrevet

Nå har vi fått tidspunkt, Veslo... 13:00! Får du det med, eller? ;)

Gjest roselinda200
Skrevet

kan føre på meg og, gifter meg i mexico ca 1.mars :)

Skrevet

Duuu Veslo?

Det er noe galt med linken min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...