Gå til innhold

Datoliste for 2006-brurer

Fremhevede innlegg

Skrevet

OJOJ!! Så mange vi er som har valgt 5.august!! JIPPI! Jeg gleder meg sånn!! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da slipper vi å stresse med å handle inn alkohol :hoppe: Vi har nemlig fått det inkl i prisen fra et caterinsfirma!! Jippi !!

Så deilig då!! :)

Skrevet
OJOJ!! Så mange vi er som har valgt 5.august!! JIPPI! Jeg gleder meg sånn!! :hoppe:

Det var meg da..

Skrevet

Ja, så mange!! :klappe: Bringer nok ekstra mye lykke den dagen ;) Blir mange referat å lese i sommer, rekker nok ikke annet! :ler:

Skrevet

Ja, det er mange augustbruder hos oss. Vi får nok litt å gjøre den mnd her inne som Litjtuppa skriver ;)

Nå har vi ordnet det slik at vi kan selv holde alkoholen. Sambo ville helst det. Så da trenger jeg tips dere allikevel :Nikke:

Skrevet

7 mnd igjen.. :sjarmor:

Hvordan er det med papirene, forlovelses- og egenerklæringspapirene igjen?

Hvem vi får de av? Husker ikke hvordan vi skulle gjøre det igjen :roll:;)

Skrevet (endret)

MENER DET er 4 mnd før du gifter deg at du skal sende de inn,jeg sender de inn sånn den varer tre mnd før og en mnd etterpå.

siden du kan bruke og printe ut er

www.kirken.no/moteplasser/vigsel.cfm

eller

www.orkdalsmenighetene.no/vigsel/index.htm

lykke til

tror du kan snakke med kirken din også

du må ha

erklæringskjema for hver av partene

erklæringskjema fra forloverene

fødselsattest

melding om endring av navn fra brud og /eller brudgom (hvis du ønsker

Endret av minnimy
Skrevet

-Eller du kan få alle papirer på Folkeregisteret, og de sender dem til kirken, om du ønsker.

Papirene må ikke være "eldre" enn fire måneder før vielsen. Du har, med andre ord, god tid i og med at du må vente i minst tre måneder. :)

Skrevet (endret)

Ok, 3-4 mnd før..

Takk! :-D

Da kan jeg vente med det en stund! ;)

Men da får jeg altså papirer fra Folkeregistret, fyller de ut, og leverer de til folkeregistret igjen? Eller sender de til kirken?

Endret av dark angel
Skrevet

Hei alle! Får jeg/vi også være med på listen? Det ser ut som det blir 12. august 2006. ;)

Skrevet

Klart du får vere med!!! Velkommen til oss kjære deg!!!! :)

Skrevet
Hei alle! Får jeg/vi også være med på listen? Det ser ut som det blir 12. august 2006.  ;)

:vinke:

Skrevet

dark angel; Ta en telefon til folkeregistret, da får du svar på dine spørsmål. Kan gjerne legge det ut her etterpå ;)

Velkommen til deg Vestfoldbrud :vinke: Hvor fra vestfold er du? Er selv fra Tønsberg :Nikke:

Skrevet

Takk for hyggelig velkomst! Jeg er opprinnelig fra Horten, men har bodd utenbys i .. oj.. 12 år.. Men jeg vil jo gjerne gifte meg på hjemlige trakter. Ble kjempeglad da jeg oppdaget dette geniale forumet. Jeg har veldig lite peiling, og trenger all den hjelpen jeg kan få :sjenert:

Skrevet
:) Lista bør vel revideres i forhold til meg. Ny dato er 18. februar. :)
Skrevet

Takk, Veslo!

-Og jeg glemte å ønske den lille vestfoldbruden velkommen, beklager.

:velkommen: , Vestfoldbrud!

Ja, vi får håpe at 18. februar blir den endelige datoen. Vi fikk ikke det klokkeslettet vi ønsket oss, for det hadde skviset seg inn et brudepar til (hyggelig, det).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...