Gå til innhold

Datoliste for 2006-brurer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal ha koldtbord til middag, og set ut restar av denne i løpet av natta dersom nokon blir svoltne! :)

Har nokon av de bestemt dykk for kva slags vin og anna alkohol de skal ha i bryllupet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Vi skal faktisk ha øl og akevitt til maten, og bar til polpriser etterpå.

Skrevet
Jepp! Vi skal faktisk ha øl og akevitt til maten, og bar til polpriser etterpå.

Har de bestemt dykk for utval i baren?

Skrevet

Har ikke snakket noe om det, men det blir vel det mest vanlige, f.eks., cognac, whisky, vodka, gin/tonic, rødvin og øl. Tror ikke vi gidder å begynne med noe kompliserte drinkvarianter, men heller kjøpe inn en del blandevann.

Gjest Markblomsten
Skrevet

Hei!

Er ny her, og kan jo gjerne inkluderes på denne listen.

Vi gifter oss den 15. juli 2006 :hjerter:

Skrevet

Velkommen til oss Ainas!!!!! :) Her vil du nok trives!!! Har du fått deg bryllupsdagbok enno??

Gjest Markblomsten
Skrevet

Tusen takk!

Har ikke fått noen bryllupsdagbok enda nei. Har egentlig bare fokusert på å få de "store" tingene på plass i forhold til en dato nå. Er nemlig bare 2 uker siden vi forlovet oss. :)

Skrevet

Dei store tingene er da viktige nok dei!! Hihi..... Gledar meg til å høre meir om forlovelsen og slikt!! :)

Gjest Markblomsten
Skrevet

Da er bryllupsdagbok opprettet :)

Hvordan skal jeg få gjort noe på jobb nå...???

Skrevet

Velkommen, Ainas. :vinke:

Vi har nok ikke så mye valg når det gjelder drikke. Blir vin til maten + kaffe avec (begge deler inngår i prisen) + lokalets bar. Vi betaler nok for to drinker til hver og vil de ha noe utover det, må de kjøpe selv. Med vin og et par drinker burde det greie seg for de fleste, tenker jeg. Kjedelig med veldig fyllelag og.

Skrevet

Velkommen Ainas!!!!! GLEDAR meg til å følge med på planlegginga di!!!

Skrevet

No er vi faktisk 50 brurer som skal gifte seg i løpet av 2006!!!! :)

:klappe:

Skrevet (endret)

Velkommen Ainas :vinke: Her kommer du garantert til å trives. Masse bryllupssnakkeri ;)

Ang mat.. Vi har vel tenkt på helstekt indrefileèt. Men tilbehør har vi ikke snakket om. Blir vel noe fisk/skalldyr til forrett, og kanskje karamellpudding(hjemmelaget) for den er bare rågod :Nikke:

Drikkevarer har vi ikke tenkt på enda. Det eneste jeg vet, er at det blir noen turer over fjorden ;) Sparer en del penger på det ja..

Endret av Maibrud`06
Skrevet

oi oi oi oi oi

50 bruder!

blir jo nesten en hver helg det

Skrevet

Da slipper vi å stresse med å handle inn alkohol :hoppe: Vi har nemlig fått det inkl i prisen fra et caterinsfirma!! Jippi !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...