Gå til innhold

Datoliste for 2006-brurer

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har rydda litt i lista vår no, vi var jo blitt så mange! :) Prøvde først å sette hjerte foran alle namna, men det gjekk ikkje an å ha så mange smileyar i innlegget visst..... :( Jaja... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gikk det litt fort i svingene hos deg veslo,vi vil gjerne gifte oss 22.07.06 og ikke på en torsdag 27.7.06  :ler:  :ler:  :ler:

Oj, då har det nok gått litt fort ja!! Takkk for at du sa i frå, eg skal rette det straks!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget dette forumet for et par dager siden. Tenkte jeg kunne bli ført opp på 2006-lista. Skal gifte meg 4. februar.

Corazon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner å bli en bra gjeng dette

kanskje man kan ta med hvor (f,eks hvilken kirke) man gifter seg i og?

blir kanskje litt mye jobb men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å være med i gjengen!

Nei, jeg har ikke bryllupsdagbok. Hva er det (!) ???

Er visst litt fersk i gamet, blant dere "veteraner"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg klokkeslett og kirke/tinghus o.l. som folk skal gifte seg i også, jeg... Men jeg er litt kravstor da.. hehe..

Forøvrig så gifter vi oss kl. 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Simba_*

:) Hei alle sammen. Jeg er ny her og vil gjerne være med på listen. Vi gifter oss 22.07.06, Kl 14 i Mariakirken i Bergen.

Er i god gang med forberedelsene og gleder meg som en liten unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei velkommen jeg er ganske fersk også, er også fra bergen og skal gifte meg samme dag som deg,men en halv time før og i en annen kirke.stilig,gleder meg til å lese hvor langt du har kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart eg kan føre på klokkeslett og kyrkje og slikt, berre gi meg ein lyd de, så oppdaterer eg etterkvart!! Gly at det er fleire Bergens-brurer her, forresten! Må prøve å få til eit treff snart då!!! Eller kva seier de??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Corazon og Simba !!!

Det er kjempeartig å planlegge, og enda bedre når vi kan følge med på hverandre og dermed dele linker, tips o.l :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veslo; Vi gifter oss i Tønsberg Domkirke kl 15.30 :hoppe:

Forresten så hadde du gjort siden så fin og oversiktlig.. Hva skulle vi gjort uten deg Veslo??!! :klem:

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var endringane ført inn! :) Nokon fleire? Hade forresten vore gøy om de som ikkje har fått dykk dagbøker enno kunne fått det, for det er så fint å kunne følge med på planlegginga til kvarandre!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...