Gå til innhold

Datoliste for 2006-brurer

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva skulle vi ha gjort uten deg Veslo??? Godt du er ei 06 brud :) Her er linken til min dagbok, håper jeg har gjort det riktig nå da :forvirret:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=136355&hl=

Har et annet spørsmål som kanskje noen kan gi meg et svar på..

Lurer på hvorfor det står advarsel og disse boksene under avartaren min, og ingen andres?? Er det noe jeg kan/må gjøre for å få det bort?? :sjenert:

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advarsel systemet er det kun du som kan se. Det er fordi hvis du oppfører deg ufint her inne på forumet gir Gry og Hege deg advarsel, når du har fult regner jeg med at du blir sparket ut av forumet.

Jeg reiser på ferie og kommer tilbake til helgen.. Ha en fortsatt fin sommer alle sammen..

Ikke lenge igjen nå bare 10 mnd, 1 uke og 3 dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hjelpen begge to :klem:

Nå har jeg et nytt spørsmål. Hvor på linklinjen til dagboken skal jeg skrive "min dagbok", så navnet på dagboken min kommer i signaturen? Har glemt det bort :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Takk for hjelpen begge to :klem:

Nå har jeg et nytt spørsmål. Hvor på linklinjen til dagboken skal jeg skrive "min dagbok", så navnet på dagboken min kommer i signaturen? Har glemt det bort :sjenert:

Det nye link-systemet er så enkelt at du berre trykkar på den "http://"-knappen, skriv inn nettadressa - trykker enter - skriv inn namnet på dagboka - trykker enter att, og så er alt i sin skjønneste orden!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte forandre litt på datoen, så vi skal nå gifte oss 5. august 2006, istedenfor 20. mai. 20. mai er jo midt i eksamenstida, så det var flere av våre beste venner som antagelig ikke kunne komme, så da syntes vi det var best å finne en annen dato. Vil jo gjerne ha de med. :) Synes egentlig ikke det gjør noe, får jo plutselig mye mer tid til å ordne ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss 12. august 2006.

Kirke, prest og festhus er bestilt. Holder på å fikse invitasjoner.

Og ingen i familie vet noe som helst!!! Vi har valgtå holde d hemmelig slik at vi får planlegge i fred!! Orker ikke maset fra mamma/svigermor om hvem vi må invitere osv... Var et sabla mas når vi planla barndåpen. Endte opp med 85 inviterte da...

Vi har allerede en gjesteliste på ca 140 stk så d er ikke "plass" til masse gamle venner av foreldrene våre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lindas ikke il
1. Kor gamle er de?

2. Kor er de frå?

3. Når vart de sammen?

4. Når vart de forlova?

5. Når skal de gifte dykk? (veit at vi har brullupsdatoen då, men er greit å ha den her også.. ;))

tror jeg har sendt inn dette før men finner det ikke så da kommer det på nytt nå!!

jeg 27 og han 34 (når vi gifter oss)

ble sammen i 1997

forlova oss 18 12 98

gifter oss i gjøvik kirke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ciliemor.

jeg ble glad når jeg så en med samme dato som meg,han fridde i fjor og da bestemte vi dato,jeg er så klar at vi kunne hatt bryllupet i år :ler:

men lager du invitasjoner nå? er det pga at ingen i familien vet det og dre leverer i derfor ut ii god tid?

jeg har en ivrig svigermor som jeg må bremse opp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

No skal lista vere oppdatert! Har linka til alle eg fann dagbøker på, de som ikkje har dagbøker, kan de sjå til å skaffe dykk nokon!??! Hehe, neida, berre tøysar, men hadde vore moro om de hadde hatt dagbøker altså, er lettare å følge med på kvarandre då, liksom! :) Elles går alt bra for alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til dere nye, Ciliemor, lindas, idahe og Mypi!!

Lindas, vi skal gifte oss på samme dag :)

Så spennende da Ciliemor og holde det hemmelig. Når skal dere avsløre hemmligheten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veslo: Vi har forandret datoen til 05.08.06. Kl 13.00. Da er det ikke sånn rett inni at skoleåret starter igjen. Fint å ha noen dager å komme seg på etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en lur idè med å ha noen dager fri før skolen starter, ellers blir det jo mye stress for dere :)

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...