AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Jeg har ingen andre å snakke med, og dette er det eneste stedet hvor jeg kan få dette ut. Jeg kan ikke beskrive hvor irritert, forrådt og kvalm jeg føler meg. For en måned siden slo jeg opp med min eks..(vi var sammen i 1 år) Jeg slo opp fordi det eneste vi gjorde var å krangle og behandlet meg som dritt rett og slett. Jeg mener at jeg var en god kjæreste, altfor god for han faktisk. Alt det jeg har gjort for han...og han gjør dette mot meg. Jeg fant ut idag at han brukte meg for sex og penger. Jeg sitter nå her og føler meg som dritt. Jeg trodde aldri at dette skulle skje med meg. Jeg føler meg så skitten og jeg føler meg så kvalm. Jeg sitter her nå og skjelver mens jeg skriver dette. Første gang vi hadde samleie fortalte han meg at han var jomfru og det var jeg også. Han tok jomfrudommen min, men jeg fant ut også at han ikke var det. Jeg fikk høre at første gang han hadde sex så var han 17 og så desperat at han gikk for en på 50 år. Jeg føler meg så utrolig skitten. Hvordan kunne jeg gi jomfrudommen, noe som betyr veldig mye for meg til en person som han? På bursdagen hans spurte jeg noen kompiser av han om det var noe spesielt han ønsket seg og alle sammen sa akkurat det samme og i ettertid fant jeg ut at han hadde bedt dem si akkurat den "tingen" til meg fordi han ikke ville bruke penger på det selv og fordi han viste jeg hadde mye bedre økonomisk sett enn han. Jeg har ikke følelser for fyren og det var også en av grunnene til at jeg slo opp, men at jeg fikk vite alt dette i ettertid var som å få et klapp i ansiktet. Det som gjør mest vondt er hvordan jeg kunne være så dum? hvordan kunne jeg la dette skje? hvordan kunne jeg la han behandle meg sånn som han gjorde? ... Jeg har hodepine og jeg nekter å felle en eneste tåre for det udugelige patetiske menneske han er. Jeg er kvalm, hele kroppen min føles skitten...og jeg angrer så utrolig fælt at jeg ga min jomfrudom til akkurat han. Jeg vet at jeg fortjener mye bedre enn han og jeg vet at han ikke kommer til å få en som meg som var villig til å gjøre alt han ba om. Jeg føler meg så dum, så latterlig, så flau, så skitten og kvalm. Jeg skammer meg noe jævlig. Jeg skammer meg så utrolig fælt. Jeg ønsker at jeg aldri hadde møtt han. Anonymkode: ac066...968 2
infectedsopp Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 Uff, leit å høre.. En god klem til deg! Godt det er over i hvert fall, har ikke noe annet å komme med, beklager.. Prøv å se framover En parasitt mindre i livet.
Gjest supernova_87 Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 Jeg skjønner at du føler det ille nå, men du trenger ikke å skamme deg. Alle mennesker gjør feil, og tar en feilvurdering, eller opplever å se seg tilbake i ettertid å se ting klarere, og at de skulle gjort noe annerledes. Du er bare et menneske, og mennesker gjør feil. Nå kommer du til å kjenne en del på dette, men etter hvert går du videre, og da skal du ha hodet hevet. Ta dette som lærdom. Du gjorde en feil, men den feilen skal du ikke gjøre igjen, velg å se på dette som livet, livet som kommer med nedturer og oppturer, der man stadig finner ut av hvem man vil være, og hvordan man ønsker at livet skal se ut. Det er nok ingen andre enn deg selv som ser på deg som skitten for at du har mistet jomfrudommen din til denne gutten, og til tross for at det nok er jævlig å bare kjenne og tenke på det selv, så skal du i alle fall vite det at det ikke er andre som dømmer deg hardt for dette. Det er nok en mager trøst. Det er også en mager trøst at det er mange som har vært i samme bås som deg. Ikke tro at du er den eneste som har stolt på noen som har bedratt deg. Det er så mange mennesker som opplever det at noen er utro, eller at noen utnytter dem. Vi stoler på menneskene rundt oss, fordi vi ikke er skapt til å være alene, vi ønsker bekreftelse, omsorg og kjærlighet, og noen ganger er det vonde mennesker som utnytter dette. Men til syvende og sist så er de disse menneskene som bedrar og lyver, og utnytter som er de virkelige taperene, ikke du, og jeg, og alle de som har tillit til menneskene rundt oss. Jeg vil heller oppleve å bli utnyttet, uansett hvor jævlig det er, heller enn å være et slikt menneske som behandler andre sånn. Du er ikke skitten, du er ikke dum, du gjorde en feil, men som sagt, det gjør et hvert menneske innimellom.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #4 Skrevet 15. januar 2016 4 minutter siden, infectedsopp skrev: Uff, leit å høre.. En god klem til deg! Godt det er over i hvert fall, har ikke noe annet å komme med, beklager.. Prøv å se framover En parasitt mindre i livet. Ja. Det er det jeg prøver nå! Takk <3 Ps: La merke til at jeg la ut innlegget i feil kategori. Anonymkode: ac066...968
Gjest Blomsterert Skrevet 15. januar 2016 #5 Skrevet 15. januar 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen andre å snakke med, og dette er det eneste stedet hvor jeg kan få dette ut. Jeg kan ikke beskrive hvor irritert, forrådt og kvalm jeg føler meg. For en måned siden slo jeg opp med min eks..(vi var sammen i 1 år) Jeg slo opp fordi det eneste vi gjorde var å krangle og behandlet meg som dritt rett og slett. Jeg mener at jeg var en god kjæreste, altfor god for han faktisk. Alt det jeg har gjort for han...og han gjør dette mot meg. Jeg fant ut idag at han brukte meg for sex og penger. Jeg sitter nå her og føler meg som dritt. Jeg trodde aldri at dette skulle skje med meg. Jeg føler meg så skitten og jeg føler meg så kvalm. Jeg sitter her nå og skjelver mens jeg skriver dette. Første gang vi hadde samleie fortalte han meg at han var jomfru og det var jeg også. Han tok jomfrudommen min, men jeg fant ut også at han ikke var det. Jeg fikk høre at første gang han hadde sex så var han 17 og så desperat at han gikk for en på 50 år. Jeg føler meg så utrolig skitten. Hvordan kunne jeg gi jomfrudommen, noe som betyr veldig mye for meg til en person som han? På bursdagen hans spurte jeg noen kompiser av han om det var noe spesielt han ønsket seg og alle sammen sa akkurat det samme og i ettertid fant jeg ut at han hadde bedt dem si akkurat den "tingen" til meg fordi han ikke ville bruke penger på det selv og fordi han viste jeg hadde mye bedre økonomisk sett enn han. Jeg har ikke følelser for fyren og det var også en av grunnene til at jeg slo opp, men at jeg fikk vite alt dette i ettertid var som å få et klapp i ansiktet. Det som gjør mest vondt er hvordan jeg kunne være så dum? hvordan kunne jeg la dette skje? hvordan kunne jeg la han behandle meg sånn som han gjorde? ... Jeg har hodepine og jeg nekter å felle en eneste tåre for det udugelige patetiske menneske han er. Jeg er kvalm, hele kroppen min føles skitten...og jeg angrer så utrolig fælt at jeg ga min jomfrudom til akkurat han. Jeg vet at jeg fortjener mye bedre enn han og jeg vet at han ikke kommer til å få en som meg som var villig til å gjøre alt han ba om. Jeg føler meg så dum, så latterlig, så flau, så skitten og kvalm. Jeg skammer meg noe jævlig. Jeg skammer meg så utrolig fælt. Jeg ønsker at jeg aldri hadde møtt han. Anonymkode: ac066...968 Au. Forstår at dette sved. At du blir såret og sint er naturlig,men du har ingen grunn til å skamme deg. Du kunne da vel ikke vite. Er det en som burde skamme seg så er det jo ham. Men mest sannsynlig har han ikke vett til det(enda,kanhende om noen år).
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #6 Skrevet 15. januar 2016 9 minutter siden, Rainstorm skrev: Jeg skjønner at du føler det ille nå, men du trenger ikke å skamme deg. Alle mennesker gjør feil, og tar en feilvurdering, eller opplever å se seg tilbake i ettertid å se ting klarere, og at de skulle gjort noe annerledes. Du er bare et menneske, og mennesker gjør feil. Nå kommer du til å kjenne en del på dette, men etter hvert går du videre, og da skal du ha hodet hevet. Ta dette som lærdom. Du gjorde en feil, men den feilen skal du ikke gjøre igjen, velg å se på dette som livet, livet som kommer med nedturer og oppturer, der man stadig finner ut av hvem man vil være, og hvordan man ønsker at livet skal se ut. Det er nok ingen andre enn deg selv som ser på deg som skitten for at du har mistet jomfrudommen din til denne gutten, og til tross for at det nok er jævlig å bare kjenne og tenke på det selv, så skal du i alle fall vite det at det ikke er andre som dømmer deg hardt for dette. Det er nok en mager trøst. Det er også en mager trøst at det er mange som har vært i samme bås som deg. Ikke tro at du er den eneste som har stolt på noen som har bedratt deg. Det er så mange mennesker som opplever det at noen er utro, eller at noen utnytter dem. Vi stoler på menneskene rundt oss, fordi vi ikke er skapt til å være alene, vi ønsker bekreftelse, omsorg og kjærlighet, og noen ganger er det vonde mennesker som utnytter dette. Men til syvende og sist så er de disse menneskene som bedrar og lyver, og utnytter som er de virkelige taperene, ikke du, og jeg, og alle de som har tillit til menneskene rundt oss. Jeg vil heller oppleve å bli utnyttet, uansett hvor jævlig det er, heller enn å være et slikt menneske som behandler andre sånn. Du er ikke skitten, du er ikke dum, du gjorde en feil, men som sagt, det gjør et hvert menneske innimellom. Den trengte jeg, takk! Jeg sitter og tenker sånn. At jeg bare er et helt enkelt menneske som gjør feil, men det er vondt for det om. Det føles som om jeg kunne gjort ting annerledes når jeg selv vet at det ikke var det, for hvordan kunne jeg vite det? Men takk for at du tok deg tid til å skrive dette, betyr veldig mye akkurat nå i den situasjonen jeg er i. <3<3 Anonymkode: ac066...968
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #7 Skrevet 15. januar 2016 Du overdramatiserer vel litt her. At han har hatt sex med en 50-åring (da han var singel) og at han ville ha en ting han ønsket seg til bursdagen sin, gjør han vel ikke til verdens verste kjæreste. Den ungdommen. Vent til du blir eldre og oppdager at det er mange ting som er verre enn dette. Anonymkode: fc251...2d4 2
Sjay Skrevet 15. januar 2016 #8 Skrevet 15. januar 2016 Skam er en vond følelse, den går kun utover deg selv og ditt eget selvbilde. Skam er en naturlig følelse, men her er det ikke adekvat å reagere som du gjør, selv om jeg har full forståelse for det! Det jeg mener er at her tar du altfor mye på din kappe og din samvittighet. Han som har vært en dritt og burde skamme seg, ikke du! Og når det gjelder å miste jomfrudommen til en som er langt fra drømmeprinsen, så er nok det ganske så vanlig. Det kommer du over med tiden! Han vil bli et fjernt minne og du vil ha god sex og gode forhold med andre menn i fremtiden. Sørg det du trenger å sørge, men ikke la han ta fra deg smilet ditt eller muligheten til å gå videre å stole på en ny. Ta vare på deg selv!! :-) <3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #9 Skrevet 15. januar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du overdramatiserer vel litt her. At han har hatt sex med en 50-åring (da han var singel) og at han ville ha en ting han ønsket seg til bursdagen sin, gjør han vel ikke til verdens verste kjæreste. Den ungdommen. Vent til du blir eldre og oppdager at det er mange ting som er verre enn dette. Anonymkode: fc251...2d4 Problemet er at han sa til meg at han var jomfru (han er nå 22 og jeg er 19) da han hadde samleie med meg. Han fortalte meg at han aldri hadde vært seksuelt aktiv med en jente før meg. selve problemet her er jo at han er en løgner. Og det at han maste på kompisene sine om å at de skulle SI til meg at JEG skulle kjøpe den bestemte gaven ser jeg på som jævlig dårlig. Hva faen liksom? Jeg fikk min bursdagsgave på halv pris, ikke det at det er noe i galt i det, men han forventet dyre gaver fra steen&strøm liksom. Anonymkode: ac066...968
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #10 Skrevet 15. januar 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at han sa til meg at han var jomfru (han er nå 22 og jeg er 19) da han hadde samleie med meg. Han fortalte meg at han aldri hadde vært seksuelt aktiv med en jente før meg. selve problemet her er jo at han er en løgner. Og det at han maste på kompisene sine om å at de skulle SI til meg at JEG skulle kjøpe den bestemte gaven ser jeg på som jævlig dårlig. Hva faen liksom? Jeg fikk min bursdagsgave på halv pris, ikke det at det er noe i galt i det, men han forventet dyre gaver fra steen&strøm liksom. Anonymkode: ac066...968 Ja, hvis han ønsket seg spesielt dyr gave, så er ikke det så pent. Men når det gjelder at han løy om at han ikke hadde hatt sex før, så er det nok fordi han ikke hadde så lyst å fortelle deg om den opplevelsen. La oss si at det var du som var på en fest når du var 17 år og ble så full at du hadde sex med en 50-åring. Jeg VET at du ikke ville fortalt om den episoden til din første kjæreste. For da ville du kanskje mistet han. Anonymkode: fc251...2d4
Okapi Skrevet 15. januar 2016 #11 Skrevet 15. januar 2016 Prøv, om du kan, å ikke legge verdi i jomfrudom. At kvinner ønsker å ta vare på den for å "gi" den til noen som fortjener dem, mens menn desperat må bli kvitt den for å unngå å bli nedvurdert (av både menn og kvinner) er en helt fryktelig sosial konvensjon. Dette er grunnen til at han gjorde det han gjorde (du forklarer det jo selv), og den påfølgende skammen er grunnen til at han løy om det. Neppe store trøsten, men det var neppe spesielt trivelig for han heller. Det med gaven høres bare kjipt ut. På den annen side, fyren er 22, det er grenser for hvor mye modenhet du kan forvente.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #12 Skrevet 15. januar 2016 Jeg tror du skal være glad for at du er kvitt ham! Jeg bare lurer på noe: Sa kompisene hans til deg hva han ønsket seg uten at du spurte dem til råds, eller spurte du kompisene til råds om dette før de snakket om det? Du skaper egentlig unødig mye hodebry for deg selv ved å dvele ved mange av disse tankene. Alt du nevner er hendelser som er skjedd som ikke kan gjøres om på verken for din, eller hans del. Ingen av oss kan forandre på at man ikke er jomfru mer, ei heller hvem man først hadde sex med. Gjort er gjort. Han kan heller ikke endre på hvem han har hatt sex med. Jeg skjønner at det er vondt i tiden etter et brudd, men du har et valg angående hvor mye tid du ønsker å bruke på å tenke på ting som har skjedd. Prøv å bare tenke på det du selv eventuelt kan endre på, selv om det er vanskelig. Men jeg tror du vil få det mye bedre med deg selv om du klarer det. Anonymkode: bd038...982
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå