AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Hvordan teste ut jordfeil bryteren? trykket på "test" knappen og da gikk all strøm utennom stuelyset. Det var det, lærte ikke noe mer om jeg har jordfeil eller ikke av det? har et sånt panel ved siden av som lyser om det er jordfeil, det lyser ikke, men er det mulig å ha jordfeil selvvom? Grunnen til at jeg tror jeg har jordfeil er fordi varmekablene ikke vil fungere når jeg har lyset på badet og i entreen på (pluss ventilasjonsvita på badet). Det er liksom enten eller, enten varmekabler eller lys på bad og entre (pluss ventilasjonsvifte på bad) Anonymkode: 7fea6...be7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan teste ut jordfeil bryteren? trykket på "test" knappen og da gikk all strøm utennom stuelyset. Det var det, lærte ikke noe mer om jeg har jordfeil eller ikke av det? har et sånt panel ved siden av som lyser om det er jordfeil, det lyser ikke, men er det mulig å ha jordfeil selvvom? Grunnen til at jeg tror jeg har jordfeil er fordi varmekablene ikke vil fungere når jeg har lyset på badet og i entreen på (pluss ventilasjonsvita på badet). Det er liksom enten eller, enten varmekabler eller lys på bad og entre (pluss ventilasjonsvifte på bad) Anonymkode: 7fea6...be7 Hørres mer ut som overbelasting av kurs Anonymkode: 0ea66...7a9
Gjest Handymanhedmark Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 Jepp. Hvor mange ampere er det på kursen til varmekablene ? Send gjerne PM
Gjest PetterPanne Skrevet 15. januar 2016 #4 Skrevet 15. januar 2016 Hva har dette med samliv og kjærlighetsrelasjoner å gjøre?
Gjest 2Bhonest Skrevet 15. januar 2016 #5 Skrevet 15. januar 2016 Jordfeilbryteren virker iallefall. Når den virker, så kan du ikke ha jordfeil på den kursen. Skru termostaten til varmekablene på maks og ha alt det andre på, så kjenner du om gulvet er varmt eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå