Gå til innhold

Daten prumpet på kino..jeg vet ikke om jeg orker mer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir direkte kvalm av å innhalere andres prumpelukt,og unngår min egen så godt jeg kan.Forrige helg var jeg på kinodate med en gutt,og jeg tror han prompet under filkem.En eim av fiselukt ble hengende i luften rundt oss og jeg følte meg kvalm med en gang,selv om det ikke varte lenge.Det var ganske tettpakket med folk på setene bak oss men jeg tror det var daten min som gjorde det.

Nå vet jeg ikke om jeg orker å treffe han igjen.Jeg synes det er skikkelig ekkelt med folk som holder på sånn.Selv vil jeg heller sprenge en tarm fremfor å fise i en kinosal.De fleste har vel såpass kontroll at de klarer å holde seg?

Er dette en teit grunn til å avslutte datingen med han? Overreagerer jeg?

Anonymkode: 92a74...1c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du overreagerer.

• Liker 30
Skrevet (endret)

Du overreagerer ja. Det er promp liksom, av og til kommer det bare helt plutselig uten at man får forhindret det. Tipper han ble kjempeflau selv, å fise på første date er jo dritflaut for mange. Tenk om det hadde vært deg, da? 

Endret av Rosewood
  • Liker 13
Skrevet

Jeg hadde antakeligvis spydd, så jeg synes ikke du overreagerer!

Anonymkode: 33520...405

• Liker 3
Skrevet

Herregud, det kan ha vært HVEM SOM HELST annen i kinosalen. Du høres ut som en forbanna primadonna.

Anonymkode: 834f9...3c6

• Liker 33
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir direkte kvalm av å innhalere andres prumpelukt,og unngår min egen så godt jeg kan.Forrige helg var jeg på kinodate med en gutt,og jeg tror han prompet under filkem.En eim av fiselukt ble hengende i luften rundt oss og jeg følte meg kvalm med en gang,selv om det ikke varte lenge.Det var ganske tettpakket med folk på setene bak oss men jeg tror det var daten min som gjorde det.

Nå vet jeg ikke om jeg orker å treffe han igjen.Jeg synes det er skikkelig ekkelt med folk som holder på sånn.Selv vil jeg heller sprenge en tarm fremfor å fise i en kinosal.De fleste har vel såpass kontroll at de klarer å holde seg?

Fint og dumpe en, fordi du tror, 

Ja, du overreagerer. Spesielt med tanke på at du bare tror.. 

• Liker 9
Skrevet

Lo så jeg prompa nå. Unnskyld! 😜

• Liker 34
Skrevet

prumping hahaha

• Liker 11
Skrevet

Fisefin du var da :P 

Enig i at det ikke lukter roser, men såpass må man tåle om man er i stappfulle rom. Alle fiser. 

Anonymkode: 5f57f...a79

• Liker 8
Skrevet

uff, pinlig

Anonymkode: 04772...aa0

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde antakeligvis spydd, så jeg synes ikke du overreagerer!

Anonymkode: 33520...405

Hun overreagerer ikke når hun spør her om hun bør avslutte datingen med fyren fordi hun tror han prumpa? :klaske:

• Liker 3
Skrevet

Lukt og følelser henger mye sammen.. Hvis det var første gang dere var ute/ møttes og du sitter med en ekkel følelse pga dette så er det helt greit å inne fortsette.. Bare å si at dere ikke hadde helt rett kjemi..

Anonymkode: 19192...1a7

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fisefin du var da :P 

Enig i at det ikke lukter roser, men såpass må man tåle om man er i stappfulle rom. Alle fiser. 

Anonymkode: 5f57f...a79

For meg er det helt UHØRT å avgi gass når andre er i nærheten.Jeg gjør alt jeg kan for å unngå akkuart det.

Mulig jeg er fisefin men jeg haaater andres prumpelukt.Spesielt når du aner fred og ingen fare og så plutselig må du sitt der og innhalere dritet uten å kunne komme deg unna.

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt umulig å si om det var han eller noe andre som fes.

Anonymkode: 25e66...c2c

• Liker 1
Skrevet

Jeg er forresten enig i at folk som fiser på kino er umennesker.

Anonymkode: 25e66...c2c

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler deg å forbli alene av den enkle og naturlige grunn at vi ALLE promper.

• Liker 10
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w:bond:

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
7 minutter siden, EvaLena skrev:

Anbefaler deg å forbli alene av den enkle og naturlige grunn at vi ALLE promper.

At alle prumper er greit,det er ikke noe argument.Ei heller at det er naturlig.Ja det er naturlig å ha mensen også men jeg står ikke foran andre og skifter tampong!

Jeg orker ikke slike fisetroll som slipper lydløse smygere mens de er med andre og tror ingen merker det.Selv har jeg ALDRI prompet foran noen!Ikke katten engang.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...