AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Jeg blir direkte kvalm av å innhalere andres prumpelukt,og unngår min egen så godt jeg kan.Forrige helg var jeg på kinodate med en gutt,og jeg tror han prompet under filkem.En eim av fiselukt ble hengende i luften rundt oss og jeg følte meg kvalm med en gang,selv om det ikke varte lenge.Det var ganske tettpakket med folk på setene bak oss men jeg tror det var daten min som gjorde det. Nå vet jeg ikke om jeg orker å treffe han igjen.Jeg synes det er skikkelig ekkelt med folk som holder på sånn.Selv vil jeg heller sprenge en tarm fremfor å fise i en kinosal.De fleste har vel såpass kontroll at de klarer å holde seg? Er dette en teit grunn til å avslutte datingen med han? Overreagerer jeg? Anonymkode: 92a74...1c2
Rosewood Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 (endret) Du overreagerer ja. Det er promp liksom, av og til kommer det bare helt plutselig uten at man får forhindret det. Tipper han ble kjempeflau selv, å fise på første date er jo dritflaut for mange. Tenk om det hadde vært deg, da? Endret 15. januar 2016 av Rosewood 13
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #4 Skrevet 15. januar 2016 Jeg hadde antakeligvis spydd, så jeg synes ikke du overreagerer! Anonymkode: 33520...405 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #5 Skrevet 15. januar 2016 Herregud, det kan ha vært HVEM SOM HELST annen i kinosalen. Du høres ut som en forbanna primadonna. Anonymkode: 834f9...3c6 33
Sinsiew Skrevet 15. januar 2016 #6 Skrevet 15. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir direkte kvalm av å innhalere andres prumpelukt,og unngår min egen så godt jeg kan.Forrige helg var jeg på kinodate med en gutt,og jeg tror han prompet under filkem.En eim av fiselukt ble hengende i luften rundt oss og jeg følte meg kvalm med en gang,selv om det ikke varte lenge.Det var ganske tettpakket med folk på setene bak oss men jeg tror det var daten min som gjorde det. Nå vet jeg ikke om jeg orker å treffe han igjen.Jeg synes det er skikkelig ekkelt med folk som holder på sånn.Selv vil jeg heller sprenge en tarm fremfor å fise i en kinosal.De fleste har vel såpass kontroll at de klarer å holde seg? Er dette en teit grunn til å avslutte datingen med han? Overreagerer jeg? Anonymkode: 92a74...1c2 Fint og dumpe en, fordi du tror, Ja, du overreagerer. Spesielt med tanke på at du bare tror.. 9
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #9 Skrevet 15. januar 2016 Fisefin du var da Enig i at det ikke lukter roser, men såpass må man tåle om man er i stappfulle rom. Alle fiser. Anonymkode: 5f57f...a79 8
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #10 Skrevet 15. januar 2016 uff, pinlig Anonymkode: 04772...aa0 1
Sinsiew Skrevet 15. januar 2016 #11 Skrevet 15. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde antakeligvis spydd, så jeg synes ikke du overreagerer! Anonymkode: 33520...405 Hun overreagerer ikke når hun spør her om hun bør avslutte datingen med fyren fordi hun tror han prumpa? 3
PeeWee Skrevet 15. januar 2016 #12 Skrevet 15. januar 2016 https://www.youtube.com/watch?v=vzz6Emr73p4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #13 Skrevet 15. januar 2016 Lukt og følelser henger mye sammen.. Hvis det var første gang dere var ute/ møttes og du sitter med en ekkel følelse pga dette så er det helt greit å inne fortsette.. Bare å si at dere ikke hadde helt rett kjemi.. Anonymkode: 19192...1a7 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #14 Skrevet 15. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fisefin du var da Enig i at det ikke lukter roser, men såpass må man tåle om man er i stappfulle rom. Alle fiser. Anonymkode: 5f57f...a79 For meg er det helt UHØRT å avgi gass når andre er i nærheten.Jeg gjør alt jeg kan for å unngå akkuart det. Mulig jeg er fisefin men jeg haaater andres prumpelukt.Spesielt når du aner fred og ingen fare og så plutselig må du sitt der og innhalere dritet uten å kunne komme deg unna. Anonymkode: 92a74...1c2 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #15 Skrevet 15. januar 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir direkte kvalm av å innhalere andres prumpelukt,og unngår min egen så godt jeg kan.Forrige helg var jeg på kinodate med en gutt,og jeg tror han prompet under filkem.En eim av fiselukt ble hengende i luften rundt oss og jeg følte meg kvalm med en gang,selv om det ikke varte lenge.Det var ganske tettpakket med folk på setene bak oss men jeg tror det var daten min som gjorde det. Nå vet jeg ikke om jeg orker å treffe han igjen.Jeg synes det er skikkelig ekkelt med folk som holder på sånn.Selv vil jeg heller sprenge en tarm fremfor å fise i en kinosal.De fleste har vel såpass kontroll at de klarer å holde seg? Er dette en teit grunn til å avslutte datingen med han? Overreagerer jeg? Anonymkode: 92a74...1c2 Det er helt umulig å si om det var han eller noe andre som fes. Anonymkode: 25e66...c2c 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #16 Skrevet 15. januar 2016 Jeg er forresten enig i at folk som fiser på kino er umennesker. Anonymkode: 25e66...c2c 1
EvaLena Skrevet 15. januar 2016 #17 Skrevet 15. januar 2016 Anbefaler deg å forbli alene av den enkle og naturlige grunn at vi ALLE promper. 10
kat10 Skrevet 15. januar 2016 #18 Skrevet 15. januar 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir direkte kvalm av å innhalere andres prumpelukt,og unngår min egen så godt jeg kan.Forrige helg var jeg på kinodate med en gutt,og jeg tror han prompet under filkem.En eim av fiselukt ble hengende i luften rundt oss og jeg følte meg kvalm med en gang,selv om det ikke varte lenge.Det var ganske tettpakket med folk på setene bak oss men jeg tror det var daten min som gjorde det. Nå vet jeg ikke om jeg orker å treffe han igjen.Jeg synes det er skikkelig ekkelt med folk som holder på sånn.Selv vil jeg heller sprenge en tarm fremfor å fise i en kinosal.De fleste har vel såpass kontroll at de klarer å holde seg? Er dette en teit grunn til å avslutte datingen med han? Overreagerer jeg? Anonymkode: 92a74...1c2
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 15. januar 2016 #19 Skrevet 15. januar 2016 (endret) w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #20 Skrevet 15. januar 2016 7 minutter siden, EvaLena skrev: Anbefaler deg å forbli alene av den enkle og naturlige grunn at vi ALLE promper. At alle prumper er greit,det er ikke noe argument.Ei heller at det er naturlig.Ja det er naturlig å ha mensen også men jeg står ikke foran andre og skifter tampong! Jeg orker ikke slike fisetroll som slipper lydløse smygere mens de er med andre og tror ingen merker det.Selv har jeg ALDRI prompet foran noen!Ikke katten engang. Anonymkode: 92a74...1c2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå