AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Kom i skade for å installere avast, det der er jo reine viruset selv (avast er et antivirusprog.). Jeg presset ctrl-alt-del og startet oppgavebehandling, så at avast bruker mye og gjør pcen T.R.E.G. Som i EKSTREMT treg. Forsøkte "avslutt prosess", men kom bare opp at jeg ikke har tilgang!?? Hvordan få bort avast, og alle rester etter avast? Windows et eller annet.. Anonymkode: b3586...aab
Wota Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kom i skade for å installere avast, det der er jo reine viruset selv (avast er et antivirusprog.). Jeg presset ctrl-alt-del og startet oppgavebehandling, så at avast bruker mye og gjør pcen T.R.E.G. Som i EKSTREMT treg. Forsøkte "avslutt prosess", men kom bare opp at jeg ikke har tilgang!?? Hvordan få bort avast, og alle rester etter avast? Windows et eller annet.. Anonymkode: b3586...aab AVAST er et av de bedre virusprogrammene der ute. Sikker på at feilen ikke ligger på PCen din? Du kan ikke stoppe et virusprogram i oppgavebehandling, det ville vært en alvorlig sårbarhet i så fall :-) 1 Gå til kontrollpanel (Søk etter det på maskinen din) 2 Under programmer trykk avinstaller et program 3 Finn avast og trykk avinstaler Jeg har oversatt mitt kontrollpanel fra engelsk, men det burde være logiskt :-)
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 34 minutter siden, Wota skrev: AVAST er et av de bedre virusprogrammene der ute. Sikker på at feilen ikke ligger på PCen din? Du kan ikke stoppe et virusprogram i oppgavebehandling, det ville vært en alvorlig sårbarhet i så fall :-) 1 Gå til kontrollpanel (Søk etter det på maskinen din) 2 Under programmer trykk avinstaller et program 3 Finn avast og trykk avinstaler Jeg har oversatt mitt kontrollpanel fra engelsk, men det burde være logiskt :-) Må bare si meg uenig der, pcen var aldri treg før den dritten ble installert, jeg har et enda bedre antivirusprogram på pcen, men det visste jeg ikke at jeg hadde da jeg installerte avast. Har stoppet avast midlertidig,men nå er pcen så herpa at jeg ikke får kommet meg inn på kontrollpanel engang. Anonymkode: b3586...aab
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #4 Skrevet 15. januar 2016 Mon tro om de to antivirusprogrammene krangler. Anonymkode: b3586...aab
Wota Skrevet 15. januar 2016 #5 Skrevet 15. januar 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må bare si meg uenig der, pcen var aldri treg før den dritten ble installert, jeg har et enda bedre antivirusprogram på pcen, men det visste jeg ikke at jeg hadde da jeg installerte avast. Har stoppet avast midlertidig,men nå er pcen så herpa at jeg ikke får kommet meg inn på kontrollpanel engang. Anonymkode: b3586...aab Aldri kjør 2 virusprogrammer samtidig. Jeg kan mer eller mindre garantere deg at dette er brukerfeil, altså din :-) Gjør avinstalasjonen du, så skal alt gå tilbake til slik det var.
Wota Skrevet 15. januar 2016 #6 Skrevet 15. januar 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mon tro om de to antivirusprogrammene krangler. Anonymkode: b3586...aab Mest sannynlig
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #7 Skrevet 15. januar 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må bare si meg uenig der, pcen var aldri treg før den dritten ble installert, jeg har et enda bedre antivirusprogram på pcen, men det visste jeg ikke at jeg hadde da jeg installerte avast. Har stoppet avast midlertidig,men nå er pcen så herpa at jeg ikke får kommet meg inn på kontrollpanel engang. Anonymkode: b3586...aab Der har du grunnen til at den ble treg Anonymkode: 13e74...0ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå