AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Og hvorfor er det så om å gjøre å drepe? Er det fordi de trues med å sendes tilbake dit de kom fra og må gjøre noe for å få bli? Og ofte når jeg leser om slikt, står det at gjerningsmannen får redusert straff. Derfor blir jeg litt provosert når jeg ser at norske dømte skal sone full straff, enda de kanskje har gjort noe langt mindre alvorlig, som narkotika bruk. Er det fordi politi/dommere er redde fra hevn fra førstnevnte? Og tør gjøre slik mot norske fordi vi ikke er så farlige? En annen ting, jeg føler liksom det er så "miljø biologisk sløsing" å drepe/voldta pene kvinner, for å bli dømt og redde seg selv. Skjønner de ikke at de er for stygge til å få være? Det blir liksom sånn, ett stygt menneske mer, ett pent mindre. Anonymkode: 1e055...f71
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 (endret) Et annet spørsmål er hvorfor får kvinner mindre straff en menn for den samme forbrytelsen ? Endret 15. januar 2016 av Balian de Ibelin
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 Dette ga ingen mening. Redusert straff for drap og full straff for narkotika? Så du tar flere titalls tilfeller under en kam uten å undersøke hvorfor hvert enkelt tilfelle er slik som det er og hva som er begrunnelsen for hver tilfelle? Drepe og voldta pene kvinner?Igjen.tror du at det kun er pene og vakre kvinner som blir utsatt for denne ugjerningen? "For å bli dømt og redde seg selv? "Tror du virkelig at drap og voldtekt er en redning?Jeg tror man må være en virkelig ignorant for å tro at en må PLUTSELIG bli en voldtektsmann og drapsmann bare for å bli i et land og det i FENGSEL. Anonymkode: 9af5c...a72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå