AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Hei Jeg vurderer å kjøpe florida tur til kjæresten i 30 års gave.. Men vil gjerne at han og skal kunne få være med på å bestemme hva vi skal gjøre og se, og lurer derfor på hvor tidlig man bør booke hotell i florida? Litt dumt å booke hotell for 14 dager også vil man se litt av florida , kjøre litt og bo andre steder også og dermed ende opp med å betale for et rom man ikke bruker.. Så hvor tidlig bør dette gjøres? Kan det gjøres når man kommer dit? Noen som har erfaring med det? Kan nevnes at det skal reises i Juli. Anonymkode: 0a881...7e0
I all verden Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 Med mindre det er et spesielt hotell eller arrangement som er viktig for dere å være på, er det ikke nødvendig å booke lang tid i forveien. Hvor lang tid før avreise vil han få vite om reisen? Det kan være lurt å ha booket hotell for den første natten før dere søker om ESTA i det minste. Som regel får man bedre pris ved å booke hotell på nett enn ved å møte opp på hotellet. Selv pleier jeg ofte å booke hotell på nett dagen i forveien, mens jeg allerede er ute og reiser. Det fungerer fint og gjør reiseplanene mer fleksible
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #3 Skrevet 16. januar 2016 21 timer siden, I all verden skrev: Med mindre det er et spesielt hotell eller arrangement som er viktig for dere å være på, er det ikke nødvendig å booke lang tid i forveien. Hvor lang tid før avreise vil han få vite om reisen? Det kan være lurt å ha booket hotell for den første natten før dere søker om ESTA i det minste. Som regel får man bedre pris ved å booke hotell på nett enn ved å møte opp på hotellet. Selv pleier jeg ofte å booke hotell på nett dagen i forveien, mens jeg allerede er ute og reiser. Det fungerer fint og gjør reiseplanene mer fleksible Han har bursdag i juni og vi reiser en gang i juli tipper jeg .. litt uvisst når han har ferie enda. ESTA kan jeg jo søke for han regner jeg med. Har du noen tips om hvor det lønner seg å bo dersom man i hovedsak vil ha sol og bading samt trening? Vil selvfølgelig også besøke universal og disney etc da men trenger jo ikke bo der, da det ikke er hovedgrunnen til å dra dit Anonymkode: 0a881...7e0
caroprins Skrevet 16. januar 2016 #4 Skrevet 16. januar 2016 Mener å huske at man underveis i Esta søknaden blir bedt om å oppgi den adressen man skal oppholde seg på så I det tilfelle så er det greit å ha booket hotel for de første nettene i alle fall. Hvis dere skal besøke disney parkene og eventuellt universial studios parkene med mer så er det logisk å booke hotel I Orlando da disse parkene ligger der. Husk at du mest sannsynlig vil merke jetlaget de første dagene og det kan være lurt å ikke ha for stramt program sånn med en gang. Jeg har bodd på Lake Buenavista resort and Spa I Orlando og kan anbefale dette. Flott anlegg med alt man trenger. Daglig gratis skyss til parkene også om man ikke har bil. Stort Outletsenter like bak og en stor walmart rett oppi gaten. Hvis dere liker parker så husk at de er store og mange så lag en plan på hva dere vil se og hvor mange dager som skal brukes på det. Det er ca 4 timers kjøring fra Orlando ned til Miami. Om dere skal den veien så kan leiebil være greit. På vei ned så stopp innom et av turiststeder ved Everglades og bli med på en tur på luftputebåt og se alligatorer. Skal dere bo I Miami så velg hotel på Miami beach. Eventuellt dra til Fort Lauderdale. Fint der og. Vet ikke om den går enda men når jeg var der så gikk det en ferje fra Fort Lauderdale og over til Freeport Bahamas. Det var en dagstur. Og det var bra. Det går også 3 og 4 dagers cruise ut fra disse byene og ned til blant annet Nassau Bahamas . Det er ikke så dyrt så kanskje det kunne være noe. I Miami kan man også bli med på båttur for å se husene til de veldig rike om man liker det. Når det gjelder bading i havet så husk at det er mye hai der nede. Personlig holder jeg meg til bassengene. Sjekk trip advisor før du booker hotel i Miami eller Fort Lauderdale . Jeg kan gå god for det i Orlando. Bodde der i 3 uker og vil glatt velge det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå