Gå til innhold

Microsoft smartphone, Lumia 550, er den ålreit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vurderer å kjøpe meg en ny telefon og vil ha en god deal for pengene. Har hatt iPhone i mange år men vil hoppe av det toget og prøve noe nytt som ikke koster skjorta.

For meg er vanlig nettbruk, Spotify, OK kamera og god batterikapasitet det viktigste og det jeg bruker telefonen til. Altså ikke jobbrelatert bruk, kun privat.

Fant Microsoft Lumia 550, den ser ut til å være innafor hva jeg leter etter, samt en uslåelig pris.

Noen som har erfaring med denne? Bra/dårlige ting med den?

Har sett etter reviews men finner kun av firmaer, jeg vil heller høre hva vanlige folk sier:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Windows telefon ja, jeg orka ikke bruke min mer enn et par måneder, før jeg måtte tilbake til android. Det er kanskje bedre nå med win10, men det har jeg ikke testa. Det er ikke det at det er en dårlig telefon, men utvalget av apper gjorde ting vanskelig for meg, sikkert en vanesak og...

Skrevet

Jeg har nettopp gått fra Android til Windows og kunne ikke vært mer fornøyd. Men jeg ville kanskje ventet og sett om det kommer en 650 (det etterfølgeren til 640 antageligvis heter) nå om et par uker. Hvis du vil lese test av 550 så har Dinside en ute nå.

Apputvalget (eller mangelen på) mener jeg er sterkt overdrevet. Snapchat finnes ikke, men de fleste andre appene gjør det, også Facebook, Messenger og Instagram. Min Windows-telefon har for øvrig alle appene jeg hadde på Android (jeg sluttet å bruke Snapchat før jeg gikk over).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...