Gå til innhold

Lokale i Sarpsborg/Fredrikstad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til allrighte lokaler i Sarpsborg/Fredrikstad? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes verdenspeilet i fredrikstad har koselige lokaler.

Anonymkode: e95fd...2c3

• 3 uker senere...
Skrevet

Festiviteten i Sarp eller Hankø ved Fr.stad

Gjest eksiltronder
Skrevet

Var på bryllup på Stensrød Gård i sommer, det var innmari flott! :) God mat, god plass og veldig fine omgivelser.

Skrevet

Gamlebyen i fredrikstad har et nydelig lokale, men husker ikke hva det heter...

Anonymkode: e5fd8...fa8

• 2 uker senere...
Skrevet

Både Roald Amundsen minne og seilerhytta i Skjeberg har kjempe fine omgivelser. Eller så har du jo folkets hus på Greåker. Det har stor plass innvendig, men kanskje ikke den fineste uteplassen. 

Den 1.2.2016 at 19.01, eksiltronder skrev:

Var på bryllup på Stensrød Gård i sommer, det var innmari flott! :) God mat, god plass og veldig fine omgivelser.

Eksiltronder, hvordan hadde de gjort det med drikkeservering i det bryllupet du var i på Stensrød Gård? Fri bar, var det noe inkludert eller måtte dere kjøpe selv? :)

Gjest eksiltronder
Skrevet
2 timer siden, Missmimmi skrev:

Både Roald Amundsen minne og seilerhytta i Skjeberg har kjempe fine omgivelser. Eller så har du jo folkets hus på Greåker. Det har stor plass innvendig, men kanskje ikke den fineste uteplassen. 

Eksiltronder, hvordan hadde de gjort det med drikkeservering i det bryllupet du var i på Stensrød Gård? Fri bar, var det noe inkludert eller måtte dere kjøpe selv? :)

Vi fikk drikke (brus/vin) til maten, og så trooor jeg man betalte selv i baren utover kvelden? Jeg drakk ikke, så husker ikke må jeg innrømme.

• 3 uker senere...
Skrevet

Greåker musikkhus! God plass, og man kan også leie at folk serverer der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...