AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Netflix strammer inn og låser brukerne til sine regioner. Dvs. at det ikke lenger vil være mulig å bruke VPN eller proxy for å lure systemet. Dermed vil man ikke lenger med norskregistrert bruker kunne se filmer på amerikans netflix. Men det er ikke det som er problemet. Problemet er at tilbudet f.eks. til norsk Netflix er ELENDIG. En haug med håpløst dårlige filmer, og en enorm mangel på kvalitetsfilmer, med noen få hederlige unntak. Og folk lurer på hvorfor folk fortsatt laster ned ulovlig? Når Netflix slipper en ny sesong av en TV-serie 1 år(!) etter at den har gått på TV, og de lurer hvorfor folk velger andre måter å få sett dem på? Strømmetjenester er veien å gå for å få bukt med ulovlig nedlasting, men da må de skjerpe seg når det gjelder tilbud. Netflix og andre strømmetjenester må sørge for å tilby de samme filmene, uansett hvilket land du bor i. http://www.side3.no/serieguiden/netflix-skal-lase-seerne-til-sine-egne-regioner/3423180763.html Anonymkode: b50bc...d4e 7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 Enig. Jeg laster ned/streamer ulovlig fordi jeg ser serier etter sendeplanen i USA, ikke fordi jeg er gjerrig. Den dagen jeg kan betale en fast sum i mnd. for å ha tilgang på mine favorittserier etter amerikansk sendeplan kommer jeg til å gjøre det. Norsk Netflix er kjempedårlig, med mindre man vil se gamle serier som er ferdige i USA for lenge siden.. Til og med norske serier tar evigheter før de er tilgjengelig på Netflix. Anonymkode: 50108...829 5
Chizue Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 En grunn til at jeg ikke bruker netflix.. Men nå har jeg en annen side, ulempen med den er at du må ha social security number for å lage deg en bruker..Og det har jeg, for andre...Så får de ikke en gang laget bruker... Er lenge siden jeg gav opp netflix...x) 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #4 Skrevet 16. januar 2016 Jeg synes Netflix er elendig! Er uaktuelt å betale for et elendig tilbud, det skjer ikke. Anonymkode: 23a25...7f7 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #5 Skrevet 16. januar 2016 Jeg lastet ned ulovlig fordi jeg da bare elt enkelt kan starte avspilling på sekundet, i stedet for å slite meg gjennom diverse menyer og annet tull, noe som spesielt er et problem med blu-ray, hvor det tar et par minutter før man får kommet i gang. Anonymkode: af420...1a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå