MBelucci Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Jeg venter mensen idag.men med mange symptomer så tok jeg en el test. Det kom 2 linjer.Hva betyr dette?Får ikke til å laste opp bildet....
Carioca Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 Nå er det lenge siden jeg brukte en el-test. Men de jeg brukte viser alltid to linjer. og for eks..når man har el blir den 2.linjen sterkere enn den første.. var det ikke slik? var den 2.linjen sterkere i dag?
MBelucci Skrevet 15. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2016 Prøver å laste opp bilde...men går ikke😕.Den første streken er knall blå og sterk.Den andre er også svært synlig. Men den første mer.....
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #8 Skrevet 15. januar 2016 En eggløsningstest kan slå ut positivt ved graviditet. Jeg fikk positiv EL test da jeg var gravid. Ta en graviditetstest, stor mulighet for at den blir positiv Lykke til Anonymkode: 826bb...041
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #10 Skrevet 15. januar 2016 I pakningsvedlegget står det på Clearblue sine eggløsningstester at du ikke skal se på streken med tanke på positiv test. Det er kun smilefjes som avgjør resultatet. Men du har jo fått smilefjes:) Du kan ha forsinket eggløsning, men positiv eggløsningstest er også et tegn på graviditet. Det var sånn jeg oppdaget at jeg var gravid sist, på grunn av at eggløsningstestene ble positive igjen to uker etter forrige positive tester. Da jeg så tok en graviditetstest var den også positiv gitt Anonymkode: 93514...d0f
MBelucci Skrevet 15. januar 2016 Forfatter #11 Skrevet 15. januar 2016 Takk for svar☺Forsinket eggløsning med 14 dager.Nei,det trur jeg ikke...eller😯Det var et klart Smile fjes jeg fikk på formiddagen.Jeg skulle hatt mensen idag....men fortsatt ingenting.Hadde vondt I nederste rygg I morges og formiddag.Har alltid det like før mensen kommer....
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #12 Skrevet 15. januar 2016 Brukte du el-tester for 14 dager siden? Var de positiv da? Har du ellers en regelmessig syklus? Om ikke mensen dukker opp innen noen dager ville jeg tatt en test Den eggløsningstesten du viste her er definitivt positiv. Jeg har aldri sett så positive el-tester som da jeg var gravid, det var ikke til å ta feil av. Anonymkode: 93514...d0f 1
Silfen Skrevet 15. januar 2016 #13 Skrevet 15. januar 2016 Man får positive EL tester ved svangerskap.
MBelucci Skrevet 16. januar 2016 Forfatter #14 Skrevet 16. januar 2016 (endret) Hei og god morgen.Husker jeg prøvde å ta en el test en gang da jeg visste jeg hadde eggløsning.for lenge siden.Men husker ikke resultatet. Jeg tok en for 5 min siden. Kom enda ett 😊 . Hadde skikkelig low back pain I natt....og fortsatt.sov dårlig.tenkte nu kommer mensen....Så nu er jeg en dag over.Syklus på 31.dager.Har 2 barn fra før.💟 Endret 16. januar 2016 av MBelucci
MBelucci Skrevet 16. januar 2016 Forfatter #15 Skrevet 16. januar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Brukte du el-tester for 14 dager siden? Var de positiv da? Har du ellers en regelmessig syklus? Om ikke mensen dukker opp innen noen dager ville jeg tatt en test Den eggløsningstesten du viste her er definitivt positiv. Jeg har aldri sett så positive el-tester som da jeg var gravid, det var ikke til å ta feil av. Anonymkode: 93514...d0f Men er jo sånn smiley fjes positiv. Og sirkel om den er negativ....Dette er nervepirrende. Har ikke råd til en g test....Derfor jeg bare tar disse el.testene...
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #16 Skrevet 16. januar 2016 16 timer siden, MBelucci skrev: Men er jo sånn smiley fjes positiv. Og sirkel om den er negativ....Dette er nervepirrende. Har ikke råd til en g test....Derfor jeg bare tar disse el.testene... Jeg vet disse bare har smilefjes, men da jeg ble gravid sist hadde jeg bare billige ebay-tester liggende. De var sterkere enn noen gang da jeg var gravid Uansett, du kan jo stikke innom legekontoret og få tatt en test? Tror de gjør det gratis der for det tar jo ikke lange tiden. Ellers så burde du leve som gravid i mellomtiden for det kan jo nesten ikke være tvil lengre når mensen ikke kommer Anonymkode: 93514...d0f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #17 Skrevet 16. januar 2016 Jeg hadde vært bekymret om jeg ikke hadde hatt råd til graviditetstest. Spesielt om jeg hadde hatt to barn. Og enda mer om jeg muligens var gravid igjen.... Hadde forøvrig også positiv EL-test da jeg var gravid. Anonymkode: 127e7...ec4 6
MBelucci Skrevet 17. januar 2016 Forfatter #18 Skrevet 17. januar 2016 Og jeg er bekymret. Men glad også om jeg skulle være gravid.Tok en til el test for 10 min siden.Enda et smiley....Er 2 dager forsinket med mensen...
MBelucci Skrevet 17. januar 2016 Forfatter #19 Skrevet 17. januar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet disse bare har smilefjes, men da jeg ble gravid sist hadde jeg bare billige ebay-tester liggende. De var sterkere enn noen gang da jeg var gravid Uansett, du kan jo stikke innom legekontoret og få tatt en test? Tror de gjør det gratis der for det tar jo ikke lange tiden. Ellers så burde du leve som gravid i mellomtiden for det kan jo nesten ikke være tvil lengre når mensen ikke kommer Anonymkode: 93514...d0f Når tok du dine el tester? På forventet mens dagen?Hvis jeg fortsatt hadde bodd I Norge så hadde jo alt vært mye enklere . Men bodd I utlandet I 8 år.Vi har ikke prøvd med nr 3.Har 2 gutter.den minste er 14 måneder gammel.trur også jeg er gravid ☺
MBelucci Skrevet 17. januar 2016 Forfatter #20 Skrevet 17. januar 2016 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: 34 minutter siden, MBelucci skrev: Når tok du dine el tester? På forventet mens dagen?Hvis jeg fortsatt hadde bodd I Norge så hadde jo alt vært mye enklere . Men bodd I utlandet I 8 år.Vi har ikke prøvd med nr 3.Har 2 gutter.den minste er 14 måneder gammel.trur også jeg er gravid ☺ Et annet spørsmål:Med digital eggløsningstest. Så skal man vel ikke se på streker.Bare om det kommer sirkel eller smilefjes?Jeg sender et bilde jeg tok av strekene. Test streken er mye sterkere enn kontroll streken. Endret 17. januar 2016 av MBelucci
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå