Gå til innhold

Kose etter sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det vanlig/ ikke vanlig? Mener da ligge i armkroken og prate litt, muligens kysse litt osv...

Anonymkode: a5525...ad8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min sovner bare av  :grine:

Anonymkode: ec6d4...ef3

• Liker 2
Skrevet

Menn har en tendens til å sovne fort, så prating har det vært lite av her, men det er som regel enten alltid mannen som holder rundt meg, eller jeg som holder over bryskassa til mannen før vi sovner. Av og til har det hendt at vi tar oss en røyk og utveksler et par setninger men noe særlig mer prating og kosing orker vi rett og slett ikke.

Anonymkode: aab2c...41f

• Liker 1
Skrevet

Det varierer jo. Har opplevd noen som er veldig kosete (jeg er jente), noen som kan kline litt, men ikke noe mer enn det og andre som sovner med én gang.

Anonymkode: fb6b4...7bc

Gjest New Girl
Skrevet

Det varierer veldig fra person til person. Eksen min var typen som snudde ryggen til og sov med en gang etterpå. Kjæresten min nå liker å kose, stryke, kysse og småprate. Foretrekker helt klart det siste. Sex er mer enn bare inn og ut. Kosingen hører med den også.

Skrevet

Det var vanlig med slik kos de første par-tre årene. Nå er det bare å snu seg rundt og sovne, i hvert fall for mannens del😕

Anonymkode: 839c2...45e

• Liker 1
Skrevet

Exen og jeg hadde sex første gang og jeg ble liggende i armkroken hans.. Etter en stund sa han "dette har jeg aldri gjort før, i mitt forrige forhold var det bare kjapp sex og så på med klærna igjen":P 

men han likte det.

min Siste partner var desidert den beste på det området han kunne snakke kline og tafse lenge etter på.

sånn mann vil jeg ha i fremtiden:) 

Anonymkode: ff11e...07b

• Liker 3
Skrevet

Med kjæresten min nå, så koser vi lenge etterpå. Utrolig glad for det. Men vi kan jo også ta oss en kjapp en, hvor det ikke blir noe kos etterpå.

Anonymkode: 6eaaa...964

• Liker 1
Skrevet

Jeg trenger kos etterpå, bli holdt rundt og kos og litt kyss og sånt. Det trenger ikke være så lenge, men det må være litt. Ellers føler jeg meg litt avvist på en eller annen måte, og det er ubehagelig. Han jeg er med nå koser alltid litt etterpå, og det liker jeg:) De fleste jeg har vært med har kost etterpå, men noen få gjorde ikke det. 

Anonymkode: 49cca...48f

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger kos etterpå, bli holdt rundt og kos og litt kyss og sånt. Det trenger ikke være så lenge, men det må være litt. Ellers føler jeg meg litt avvist på en eller annen måte, og det er ubehagelig. Han jeg er med nå koser alltid litt etterpå, og det liker jeg:) De fleste jeg har vært med har kost etterpå, men noen få gjorde ikke det. 

Anonymkode: 49cca...48f

Det er jeg som er TS. Du satte ord på akkurat det jeg føler. Jeg dater en fyr nå som liksom spretter opp av senga og kler på seg. Nå har vi kun vært i situasjoner der det er sent og en av oss skal dra, men synes liksom det hadde vært kos med et par min i armkroken.

Flere som vil dele erfaringer?

Anonymkode: a5525...ad8

Skrevet

Ja, jeg ba om å få gjøre det hver gang, for det var nesten det beste ved hele greia xD å ligge inntil hverandre etterpå :) 

• Liker 3
Skrevet

Føler at de fleste bare sovner. Elskeren min liker å kose etterpå da. Han holder rundt meg og vi kan ligge og snakke og kysse lenge. Liker det veldig godt :)

Anonymkode: b8930...c26

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler at de fleste bare sovner. Elskeren min liker å kose etterpå da. Han holder rundt meg og vi kan ligge og snakke og kysse lenge. Liker det veldig godt :)

Anonymkode: b8930...c26

Sounds perfect :) 

• Liker 3
Skrevet

Jeg er trøtt etterpå, så orker ikke klining og sånt... Men, han klør meg på ryggen til jeg sovner, og det er superdigg :) 

• Liker 2
Skrevet

Vi er veldig kosete begge to og setter pris på å ligge i armene til hverandre å kose etter sex. Vi pleier gjerne å ligge der litt å bare småprate å pjuske på hverandre til vi enten skal stå opp å gjøre noe annet eller legge oss.

• Liker 2
Skrevet

Det kommer egentlig litt an på når på dagen det er. Som oftest sovner vi i armene til hverandre om det er kveld, mens vi ofte havner i dusjen sammen om det er morgen. Midt på dagen kler vi vanligvis bare på oss... 

Anonymkode: c9a27...d55

• Liker 1
Skrevet

Jeg hører stadig at menn ikke liker å kose etter sex. Jeg er kvinne og jeg liker heller ikke å kose etter sex. 

Anonymkode: d7b11...f51

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...