Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser på film og spiser jeg :biggrin: Lurer litt på om jeg skal lage meg kakao :jepp:

Jeg har endelig fått meg til å smake på lettkakaoen :ler: den var ikke så verst med bittelitt kaffe i! ;)

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endelig fått meg til å smake på lettkakaoen :ler: den var ikke så ikke ned bittelitt kaffe i! ;)

Lettkakao? :sjenert:

Tror jeg skal lage meg kakao av kokosmelk jeg, siden jeg får så innmari mye kviser av melk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RUMLETUMLE!!!

HIKKEN!!!

MARUU!

CORDELIA!!!

LB!!!

Jeg har kommet hjem nå. Koselig kveld med koselige folk. Kom hjem til en liten pus som hadde spist opp all tunfisken sin og ville ha nytt vann siden ho tydeligvis ikke likte det ho hadde :fnise:

Noen som har hørt noe fra Jack?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettkakao? :sjenert:

Tror jeg skal lage meg kakao av kokosmelk jeg, siden jeg får så innmari mye kviser av melk :jepp:

Jaaa Freia sin lettkakao :ler: ... tenk at jeg kjøpte det! Men, som sagt - var ikke så verst med bittelitt kaffe i :)

Kokosmelk kaffe kakao høres nammmmm ut :)

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa Freia sin lettkakao :ler: ... tenk at jeg kjøpte det! Men, som sagt - var ikke så verst med bittelitt kaffe i :)

Kokosmelk kaffe høres nammmmm ut :)

Jeg pleide å blande kaffepulver i kakaoen før, men gikk lei da jeg aldri ble ble kvitt all kaffegruten og endte opp med å drikke et også :sjenert:

Kakao med kokosmelk er kjempegodt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RUMLETUMLE!!!

HIKKEN!!!

MARUU!

CORDELIA!!!

LB!!!

Jeg har kommet hjem nå. Koselig kveld med koselige folk. Kom hjem til en liten pus som hadde spist opp all tunfisken sin og ville ha nytt vann siden ho tydeligvis ikke likte det ho hadde :fnise:

Noen som har hørt noe fra Jack?

ROFLEEEEEEEEEEEEMOFLEN! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å blande kaffepulver i kakaoen før, men gikk lei da jeg aldri ble ble kvitt all kaffegruten og endte opp med å drikke et også :sjenert:

Kakao med kokosmelk er kjempegodt! :jepp:

Ahhh jeg bruker sånn pulverkaffe til det - det løser seg helt opp :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på film og spiser jeg :biggrin: Lurer litt på om jeg skal lage meg kakao :jepp:

Please do! :fnise:

Kokosmelk? Er ikke det på boks? Innebærer ikke det skarpe redskaper? :hakeslepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh jeg bruker sånn pulverkaffe til det - det løser seg helt opp :jepp:

:hakeslepp: Det er SÅ smart!! :jepp::hoppendeglad::smilyblomst:

Please do! :fnise:

Kokosmelk? Er ikke det på boks? Innebærer ikke det skarpe redskaper? :hakeslepp:

vil du ha en kopp? :jepp:

Jo, men det er sånn smart åpnegreie på den. en slik krok som man bare drar i og voila, slipper boksåpner! :biggrin:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vil du ha en kopp? :jepp:

Jo, men det er sånn smart åpnegreie på den. en slik krok som man bare drar i og voila, slipper boksåpner! :biggrin:

Puh! Tar gjerne en kopp :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva? Her har jeg gått glipp av noe tror jeg! :unsure:

Bla bakover til igår natt........

Involverte bla. en kremboks, og en del koffert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Tar gjerne en kopp :lur:

En kopp til Cordelia skal bli :jepp:

Hva? Her har jeg gått glipp av noe tror jeg! :unsure:

Kremen satt fast i boksen så jeg bestemte meg for å suge på tuten for å få kremen ut. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...