Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Mye bedre om en :kaffekopp: + :smoke: håper jeg!

Være med? Bra kveld?

er det noe konkret "feil" eller? eller er du bare koffein og nikotin-sugen?

jeg er med!! :briller:

Anbefaler alle å se gjennom bildene på den sia! =D

anbefaler???

ANBEFALER!!? :overrasket:

Endret av Sulosi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

blink.png Hvor er røykpakka mi? Jeg finner ikke røykpakka mi. Hvem har tatt røykpakka mi? Og hvor har de lagt den?

veeell... hog og jeg var så røyksugne........ :sjenert:

og pakka di var den første vi fant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det noe konkret "feil" eller? eller er du bare koffein og nikotin-sugen?

jeg er med!! :briller:

...

Bare semi-komatøs, får slenge meg i dusjen snart, da bruker jeg å våkne til :)

Pasta! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link slettet.

Anbefaler alle å se gjennom bildene på den sia! =D

Jeg må bare innrømme at jeg ikke en gang har giddet å klikke på den linken. Når det står stuffinmyvagina sier det seg i grunnen selv hva som befinner seg i andre enden...

Endret av Sulosi
Link slettet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare innrømme at jeg ikke en gang har giddet å klikke på den linken. Når det står stuffinmyvagina sier det seg i grunnen selv hva som befinner seg i andre enden...

Ikke noe å klikke på med andre ord... hvertfall ikke med jobbdatan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det morgenrevelje allerede?

hehe, var mer et morgenfarvel. Men kan godt være revelje og, siden det var morran lissom :jepp:

Har brukt dagen på og gå inn et par nye sko. Når jeg tok av sokken var den våt etter sprukne gnagsårblemmer. Aua!!!!

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt noe redusert etter gårsdagens bøtting av vin i godt selskap.

Ikke egentlig veldig redusert, men litt trøtt og småsløv og sånt. Har hatt søndagsfølelse i hele dag og gleder meg over at det fortsatt er søndag i morgen :fnise:

Sitter og bygger masse fine ting i Minecraft :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NozMonster

JEG VIL TIL OSLO!!!

Bare fordi det er lenge siden jeg har vært der også vil jeg møte alle de skjønne Oslofolkene i tråden.

jaaa, jeg vil også at du skal komme til oslo..... men det erke så lett når man driver å er student... er det vel`:/

I dag ble jeg spurt om leg på butikken.

Takk, snille butikkdamen :helen:

Mvh

Kråka (snart 31) :nigo:

heheheee..... såpass ja! av å kjøpe øl??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg si det mest uintresange denne tråden noen gang har sett.

I 1812 bestemte Napoleon seg for å forandre uniformene til infanteriet sitt, denne nye uniformen ble kjent som Bardin uniformen, men siden dette var tidlig i den indistruelle revolusjonen tok det lang tid å skaffe dette, Når Napoleon abdiserte i 1814, var det fremdeles ingen av hans infanteri som hadde denne 1812 unifomen. Det var først i 1815 når Napoleon kom tilbake at det ble vanlig for soldatene hans å ha denne uniformen.

Der ingen slår den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Nå skal jeg si det mest uintresange denne tråden noen gang har sett.

I 1812 bestemte Napoleon seg for å forandre uniformene til infanteriet sitt, denne nye uniformen ble kjent som Bardin uniformen, men siden dette var tidlig i den indistruelle revolusjonen tok det lang tid å skaffe dette, Når Napoleon abdiserte i 1814, var det fremdeles ingen av hans infanteri som hadde denne 1812 unifomen. Det var først i 1815 når Napoleon kom tilbake at det ble vanlig for soldatene hans å ha denne uniformen.

Der ingen slår den

hahaa... joooh! det var en bruker her som slettes seg en liten stund før du kom, som kom med sånne her påstander hele tida :ler:

han kom med teite eventuyr også... heeeele tiden.... av typen " det var en gang en jente som skulle sove. hun sovnet etter 30 minutter.

snipp snapp snute, så var egentyret ute."

:daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...