Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var og så etter fløte idag faktisk, det var utsolgt.. :cry:

Jeg spiser får mye potet båter, må spise mer gratinerte poter og bakt potet, men å bare steke noen potet båter er så mye enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser får mye potet båter, må spise mer gratinerte poter og bakt potet, men å bare steke noen potet båter er så mye enklere.

Potet er så godt :rodmer:

jeg er sannsynligvis rar, men jeg fordrar ikke bakte poteter eller fløtegratinerte.

Jeg liker ikke bakt potet, men fløtegratinert potet og potetmos med smør og fløte er fantastisk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vile! Pentiti, cangia vita!

helvete, jeg føler jeg husker den der fra en plass! Ikke si det! denne SKAL jeg komme på. for det ER et sitat, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helvete, jeg føler jeg husker den der fra en plass! Ikke si det! denne SKAL jeg komme på. for det ER et sitat, er det ikke?

Nesten.

Hvis du tenker på det samme som meg, er det korrekte citatet:

"Pentiti cangia vita - è l'ultimo momento"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten.

Hvis du tenker på det samme som meg, er det korrekte citatet:

"Pentiti cangia vita - è l'ultimo momento"

ah. hm. ja. jeg kjenner det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potet er så godt :rodmer:

Jeg liker ikke bakt potet, men fløtegratinert potet og potetmos med smør og fløte er fantastisk !

Bakt potet er jo den beste formen for potet, problemet er å finne en stor nok, så du får en middag ut av en potet, i norge er alle potene små, mens i england får du bakepoter på størrelse med en liten bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DON GIOVANNI! hahaha, selvfølgelig!

Og hvem kommer replikken fra? (Det er samme mann som sier "Di rider finirai pria dell'aurora!")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvem kommer replikken fra? (Det er samme mann som sier "Di rider finirai pria dell'aurora!")

statuen! jeg tenkte på en kvinne, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det handler om å godta at andre har en mor som,og kanskje en far som, lærte dem noe annet om livet..."

Akkurat den linja der syns jeg er så bra.

Jo, men akkurat det der om at Muhammed er hans porfet. Det kan vi diskutere, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men akkurat det der om at Muhammed er hans porfet. Det kan vi diskutere, altså.

Kan vi diskutere til Dommedag.

Men kanskje i en anen tråd...

:)

Edit: Porfet!! Pro fet, skal det være... :regler:

Endret av Maruu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...