Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Surrehodet

Jeg luftet Boffen i skogen idag morges. Og langt inni skogen fant jeg ett kosteskaft :klo:

Jeg er litt bekymret og lurer litt på om jeg skal dra dit igjen nå for å se om noen ligger skadet inni krattet. Mulig noen har krasjlandet :kosteskaft:

Jeg ser liksom ingen grunn til at det skal være ett kosteskaft langt inni skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen syns skogen var møkkete og prøvde å feie opp litt, Du vet det er få som tørker støv i skogen de stakkars dyrene kan bli alergiske mot alt støvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal skrive det litt enkelt, skulle gi en forklaring på nefropati, skrev at det var økt utskillelse av protein i urinen. (I forbindelse med nyreskader).

Skriver om komplikasjoner ved diabetes pasienter.

Jeg er ikke helt sikker på hvilke kilderessurser du har, men les om hvorledes økt blodtrykk i renale arterioler påvirker glomeruli, og hvorledes morfologiske forandringer fører til endringer i filtrasjonsraten. Det er en nokså konsistent logikk i dette, men det krever en del nitidig lesning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke helt sikker på hvilke kilderessurser du har, men les om hvorledes økt blodtrykk i renale arterioler påvirker glomeruli, og hvorledes morfologiske forandringer fører til endringer i filtrasjonsraten. Det er en nokså konsistent logikk i dette, men det krever en del nitidig lesning.

Jeg har Wyller, det friske og det syke mennesket og Klinisk sykepleie 1 og 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh heh nå hørtes du ut som MIN ex.

pffft ;)

hun skal jo være her om en og en halv time, så gudene vet - det kan jo hende hun dro tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

:hallo:

Edit: Noen ganger når man poster sanger, har budskapet dobbelt bunn. Jeg synes den siste linja han sier der er så fin, jeg. Takk for den, gullet mitt. Så kanskje det ikke er hverandre vi vinker til? Mulig, det ;)

Jo men du er enig i hvem vi alltid kommer til å bry oss om, er du ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men du er enig i hvem vi alltid kommer til å bry oss om, er du ikke det?

Ja, det er jeg. Jeg håper bare de vil forstå det.

For sånn er det, uansett hva de tror eller ikke tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er bra tilbehør til pepperbiff?

Sopp stekt med løk og haricots verts, og gjerne med noen epleskiver.

En saus med lidt "sting" i.

Og en deilig Beaujoulais eller Burgund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...