Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Ja, jeg prøver å jage vekk senga. Men det er litt vanskelig siden typen ligger i den. Han tror vel jeg ligger å sover nå... He-he-he....

Og takk! Jeg er ikke spesielt fornøyd selv, men jeg tenker jeg venner meg til det.

Hvorfor kaster du deg ikke bare over ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aphrodite

Nå fikk jeg lyst til å klippe meg! Men det ville ikke vært i nærheten like vellykket som hos deg, for jeg har masse krøller :glare:

Jeg har det egentlig jeg også. Men har fått noen produkter som faktisk funker, yay!

Hvorfor kaster du deg ikke bare over ham?

Ehm, fordi han sover... Og jeg tror han blir sint hvis jeg vekker han. Og han skal tidlig opp i morgen. Men i helga blir det kos. Jeg gleder meg allerede. Vi skal feire bursdagen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trett, men nekter å legge meg.

Jeg har fri, det er gode ting i glasset, og det dufter deilig av peisved her inde.

Inatt kan jeg gjemme meg for verden og virkeligheden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, fordi han sover... Og jeg tror han blir sint hvis jeg vekker han. Og han skal tidlig opp i morgen. Men i helga blir det kos. Jeg gleder meg allerede. Vi skal feire bursdagen min.

Da kommer jeg lørdag kl. 07 AM. Ha kakene klar, så har jeg med meg drikkevarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aphrodite

Jeg er trett, men nekter å legge meg.

Jeg har fri, det er gode ting i glasset, og det dufter deilig av peisved her inde.

Inatt kan jeg gjemme meg for verden og virkeligheden.

Det er deilig å ha fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr dette at meldingen fra frøken 180 ikke var så mye å samle på..? :unsure:

Jo ho var spennende men har nok lagt seg nå eller syntes jeg var gal som er en mulighet. Men var inne på noe chat greier der og det var skummelt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LightBulb

Jo ho var spennende men har nok lagt seg nå eller syntes jeg var gal som er en mulighet. Men var inne på noe chat greier der og det var skummelt!!!

Bor hun i Bergen? Var hun kjempepen? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...