Gjest LightBulb Skrevet 13. september 2012 #112501 Del Skrevet 13. september 2012 Storrrrd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 13. september 2012 #112502 Del Skrevet 13. september 2012 Woho endelig ei dame som hater shopping Jeg har litt mannegen når det kommer til shopping.... Har funnet en liten butikk et stykke unna her jeg bor som ikke er kjedebutikk. Der har de ALT en trenger av klær, ting og tang. Så får det heller være at klærne er litt dyre. Siden jeg hater shopping så blir det ikke ofte jeg handler....Dessuten hater jeg å prøve klær i disse klaustrofobiske prøverommene.........(heldigvis så finnes det mange ok nettbutikker for klær og sko:-)) Mannen min er så glad for at jeg hater kjøpesenter og shopping:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 13. september 2012 #112503 Del Skrevet 13. september 2012 OOO, en jente på 180 på møteplassen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 13. september 2012 #112504 Del Skrevet 13. september 2012 De gangene jeg er på kjøpesentret, så er det fordi jeg skal på Ica i kjellern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 13. september 2012 #112505 Del Skrevet 13. september 2012 OOO, en jente på 180 på møteplassen! jeg bare må. når hun opp til forventningene dine? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. september 2012 #112506 Del Skrevet 13. september 2012 OOO, en jente på 180 på møteplassen! Jeg var ute med en kompis og en venninne i sommer. Han er 2.10 og hun er ca 1.85. Jeg gikk mellom de, og følte meg som en pygme Liker du høye jenter Rofl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 13. september 2012 #112507 Del Skrevet 13. september 2012 jeg bare må. når hun opp til forventningene dine? ^^ Haha, you so funnies! Jeg var ute med en kompis og en venninne i sommer. Han er 2.10 og hun er ca 1.85. Jeg gikk mellom de, og følte meg som en pygme Liker du høye jenter Rofl? Ingen ide. Aldri "vært borti" en slik Men nå kan jeg jo ikke lese meldingen hun skrev siden jeg ikke har betalt så må vel kanskje betale nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 13. september 2012 #112508 Del Skrevet 13. september 2012 ... Ingen ide. Aldri "vært borti" en slik Men nå kan jeg jo ikke lese meldingen hun skrev siden jeg ikke har betalt så må vel kanskje betale nå Har du fått melding Rofl? *sett inn godhjertet mobbing* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 13. september 2012 #112509 Del Skrevet 13. september 2012 Har du fått melding Rofl? *sett inn godhjertet mobbing* Yup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 13. september 2012 #112510 Del Skrevet 13. september 2012 Småsurrene drikker varm sjokolade med krem, stearinlysene brenner i vinduskarmen. Jeg fryser men Boffen varmer føttene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. september 2012 #112511 Del Skrevet 13. september 2012 Da MÅ du betale Rofl! Tenk om det er drømmedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 13. september 2012 #112512 Del Skrevet 13. september 2012 Småsurrene drikker varm sjokolade med krem, stearinlysene brenner i vinduskarmen. Jeg fryser men Boffen varmer føttene mine Nå blev jeg misundelig på livet ditt. Jeg sitter alene i et rotete hus, vurderer å fyre i peisen, og holder på å lave sour mix til noen gode drinker som kommer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 13. september 2012 #112513 Del Skrevet 13. september 2012 Nå blev jeg misundelig på livet ditt. Jeg sitter alene i et rotete hus, vurderer å fyre i peisen, og holder på å lave sour mix til noen gode drinker som kommer senere. Vil du jeg skal komme over å varme føttene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 13. september 2012 #112514 Del Skrevet 13. september 2012 Siden jeg er snill som et lam, så må jeg passe meg nå i lammesesongen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 13. september 2012 #112515 Del Skrevet 13. september 2012 Nå blev jeg misundelig på livet ditt. Jeg sitter alene i et rotete hus, vurderer å fyre i peisen, og holder på å lave sour mix til noen gode drinker som kommer senere. Hvordan lager du sour mix! Har letet etter ferdig, men finner ikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 13. september 2012 #112516 Del Skrevet 13. september 2012 ... Jeg sitter alene i et rotete hus, vurderer å fyre i peisen, og holder på å lave sour mix til noen gode drinker som kommer senere. Er du kapabel til å lage en god whiskey sour Giacomo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. september 2012 #112517 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg var der 18. Juli Jeg er født og oppvokst i finnmark, men bor på vestlandet litt sør for Bergen Nei, vi har familie i Mandal så vi var der oiioii...jeg dro rett hjem fra kr.sand rett før det jeg da... var i dyreparken på lørdagen... 14. juli blir vel det ja! Jeg var ute med en kompis og en venninne i sommer. Han er 2.10 og hun er ca 1.85. Jeg gikk mellom de, og følte meg som en pygme heheeee...jeg ser det for meg! er du fornøyd med å være så lav som vi er My? eller skulle du gjerne ha vært høyere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 13. september 2012 #112518 Del Skrevet 13. september 2012 Småsurrene drikker varm sjokolade med krem, stearinlysene brenner i vinduskarmen. Jeg fryser men Boffen varmer føttene mine Så koselig Surre. Da MÅ du betale Rofl! Tenk om det er drømmedama Yup. Men hun er litt yngre en meg som jo er litt spooky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. september 2012 #112519 Del Skrevet 13. september 2012 vet dere hva jeg har sett i dag!?!?!??????????? EN UTSTOPPA SJIRAFF 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 13. september 2012 #112520 Del Skrevet 13. september 2012 De gangene jeg er på kjøpesentret, så er det fordi jeg skal på Ica i kjellern. Nå er jeg litt treig, og husker ikke heeeelt hvor du bor.... men hvis det er Tromsø så har jeg vært på den Ica butikken ifjor:-) Var der i mars tror jeg d var.......mannen var på kurs og minstejenta og meg var med som reisefølge:-) Bodde på Rica nedme sjøen (fantastisk hotell med super frokost!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg