Gjest EryDash Skrevet 12. september 2012 #112361 Del Skrevet 12. september 2012 weeeeeeeee så kan vi spille san andreas hele natten! og SSX tricky!! Nå fikk jeg lyst å spille ps2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 12. september 2012 #112362 Del Skrevet 12. september 2012 Du lurte på oppgaven min du kom jeg på........ jeg skal først forklare hva reliabilitet og validitet er, og de ulike undergruppene av dem. så skal jeg lage et behandlingsopplegg til en OCD-pasient med å bruke eksperimentell forskningsdesign- N=1-design.- og deretter begrunne hva som gjør dette N=1 designet reliabelt og valid- eller om det ikke er det.. sist men ikke minst skal jeg drøfte om det er mulig at data han være reliable men ikke valide og omvendt- kan data være valide uten å være reliable....... wooooohooooooooo! fremføring 25.september... jeg har gjort 70% av oppgaven, 1 annen på gruppa har gjort de resterende 30prosentene.... og 2 stk harke gjort en dritt...... Å gud snork! Jeg minens dette her ja, hadde en eksamensoppgave om det der. De som ikke gjør noe, si fra til veiledere. Veldig viktig at ingen er med på lasset gratis. Jeg er sikkert en kjip person å være på gruppe med, jeg er små bossy og super streng. Men er det ikke litt rart å starte med N=1 design allerede nå? Det andre er jo ikke så vanskelig egentlig, om du har gode pensum bøker pluss internett. Det er bare små kjedelig. Hva slags behandlingsopplegg har dere valgt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 12. september 2012 #112363 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg har et katt på tastatur problem. Mafioso har forbausende god staving må jeg si! weeeeeeeee så kan vi spille san andreas hele natten! og SSX tricky!! ... Du glemmer det viktigste vi må få gjort noen ganger i løpet av natten.. Røykepauser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. september 2012 #112364 Del Skrevet 12. september 2012 Fant ut at det er Økonimi og Virksomhetsstyring jeg har hatt om reliabilitet og validitet Teit fag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 12. september 2012 #112365 Del Skrevet 12. september 2012 Mafioso har forbausende god staving må jeg si! Mafioso er meget treffsikker på tastene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. september 2012 #112366 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg har også skrevet om (eller hvertfall lært om) relialibilitet og validitet. Husker ikke hvilket fag da... Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hvilket fag det var.... det er nok litt som med etikk- at dette går igjen i mange yrkesgrupper.. Skaff deg noen normale klær og litt farge! Men hun går faktisk ikke kledd i sort, hun går i noen mørke viktorianske kjoler. Det er hakket skumlere. heheee..... høres nifst ut! er hun nærmeste nabo eller? Nå fikk jeg lyst å spille ps2 har du noen spillkonsoller ery? Å gud snork! Jeg minens dette her ja, hadde en eksamensoppgave om det der. De som ikke gjør noe, si fra til veiledere. Veldig viktig at ingen er med på lasset gratis. Jeg er sikkert en kjip person å være på gruppe med, jeg er små bossy og super streng. Men er det ikke litt rart å starte med N=1 design allerede nå? Det andre er jo ikke så vanskelig egentlig, om du har gode pensum bøker pluss internett. Det er bare små kjedelig. Hva slags behandlingsopplegg har dere valgt da? neida, ikke snork n=1 design er jo blant de enkleste synes du ikke? abab- varianten ihvertfall... synes det er værre med de derre undergruppene ala multiple baseline design. valgte eskponeringsterapi.. jeg er ganske lik som deg- sjefete og streng!! veldig! heldigvis er jeg gruppeleder og det gjør meg enkli ikke noenting at de andre nesten ikke gjør noe... for jeg liker å ha det på min måte så jeg gjør helst mest jeg... men de andre skal nok få si mest på fremføringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. september 2012 #112367 Del Skrevet 12. september 2012 Mafioso har forbausende god staving må jeg si! Du glemmer det viktigste vi må få gjort noen ganger i løpet av natten.. Røykepauser! på badet!!!!! :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 12. september 2012 #112368 Del Skrevet 12. september 2012 har du noen spillkonsoller ery? Nintendo 64,PS2 og PS3, av håndholdte konsoller har jeg Gameboy Color,Nintendo DS og Nintendo Advance SP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. september 2012 #112369 Del Skrevet 12. september 2012 til regnfulle bergen? jeg fryser av sånt jo men en varmere leilighet- jatakk.. smertene har kommet tilbake nå allerede... og nå er det jo 10-17 varmegrader ute på dagen.. bare å flytte hit, jeg har grisevarmt hus. nb, om du skal fyre i peisen - åpne spjellet først i pipa. jeg kan vise deg hvordan. tok litt tid før jeg fant det ut... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 12. september 2012 #112370 Del Skrevet 12. september 2012 neida, ikke snork n=1 design er jo blant de enkleste synes du ikke? abab- varianten ihvertfall... synes det er værre med de derre undergruppene ala multiple baseline design. valgte eskponeringsterapi.. jeg er ganske lik som deg- sjefete og streng!! veldig! heldigvis er jeg gruppeleder og det gjør meg enkli ikke noenting at de andre nesten ikke gjør noe... for jeg liker å ha det på min måte så jeg gjør helst mest jeg... men de andre skal nok få si mest på fremføringen Syns ikke det er avansert, men litt kjedelig. Men jeg sluttet jo på vernepleie og begynte på sykepleie av en grunn Ja ser den, jeg er og sånn. Vil helst ha alt på min måte, men i lengden blir det veldig slitsomt om man hele tiden er den som må dra ting i land fordi de andre bare forventer at du skal ta intiativ til å fikse opp. Se på det som læring Når du skal jobbe i virkeligheten så må du kunne deligere samt bli vant til at andre jobber på andre måter hehe. Huff, jeg merker at nr jeg har for mye å gjøre så ender jeg opp med å ikke gjøre noe. Nå er det alt for mye og da kortslutter hjernen min litt og klarer ikke sortere ut hvor jeg skal starte. Jeg liker å kunne konse på litt om gangen. Ikke ti tusen studie oppgaver pluss praksis, pluss jobb pluss masse annet. På jobb derimot liker jeg å ha masse å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 12. september 2012 #112371 Del Skrevet 12. september 2012 http://www.bohus.no/Soverom/senger-og-madrasser/Kontinentalsenger/skaftoe-kontinental-210x210/ Wow sjekk prisen på den senga :hakeslepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 12. september 2012 #112372 Del Skrevet 12. september 2012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 12. september 2012 #112373 Del Skrevet 12. september 2012 Så enkelt og likevel så genialt Hikken! *tørke kaffe fra tastaturet* *synge videre på bohemian* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. september 2012 #112374 Del Skrevet 12. september 2012 jaaaaaa jack! jeg savner peis! vil haaaa peis hvor lenge har du bodd der da, siden du ikke fant det ut før nå? -- skjønner hva du mener... hjernen min kortslutter litt den også.. eksamen ble lagt ut i går.. så nå skal vi starte med prosjekteksamen i tillegg til dette arbeidskravet.. og så må man jo holde tritt i de andre fagene også... forbrede seg til forelesninger og sånt... jeg går på deltidsstudie faktisk! vi har en del som har tatt første året på sykepleien også- omvendt av deg --- ,mulig jeg er blind ery-- men jeg fant ikke prisen jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 12. september 2012 #112375 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Meget varmt og godt i leiligheten min også Nozze Jeg savner peis også! Haha, kjempe bilde Hikken Endret 12. september 2012 av Rofl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 12. september 2012 #112376 Del Skrevet 12. september 2012 -- skjønner hva du mener... hjernen min kortslutter litt den også.. eksamen ble lagt ut i går.. så nå skal vi starte med prosjekteksamen i tillegg til dette arbeidskravet.. og så må man jo holde tritt i de andre fagene også... forbrede seg til forelesninger og sånt... jeg går på deltidsstudie faktisk! vi har en del som har tatt første året på sykepleien også- omvendt av deg --- Jeg går og deltid, tør ikke tenke på hvordan de har det på heltid hehe. Ja alltid noen som bytter litt frem og tilbake etterhvert som de finner ut hva de vil Jeg visste vel egentlig at jeg ville bli sykepleier men kom ikke inn det året så da tenkte jeg at vernepleie kanskje var noe. Jeg trives nå da. Bortsett fra at jeg er litt sliten tidvis. Men det ville jeg vært uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 12. september 2012 #112377 Del Skrevet 12. september 2012 Meget varmt og godt i leiligheten min også Nozze Jeg savner peis også! Haha, kjempe bilde Hikken Jeg har peis! Og nå vurderer jeg å begynde å bruke den snart, så kaldt som det er blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 12. september 2012 #112378 Del Skrevet 12. september 2012 til en sliten Karpuzi Da var jeg i seng etter nok en lang dag full av informasjon. Måtte dere alle ha en fortreffelig aften videre. Rofl over og ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 12. september 2012 #112379 Del Skrevet 12. september 2012 Sov godt roflcopter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 12. september 2012 #112380 Del Skrevet 12. september 2012 Søde drømme, Roflowsky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg